SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta - początek siłowni.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 341

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 14 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 103
Witam, mam 18 lat,186cm wzrostu oraz 76kg wagi,ektomorfik. Skonstruowałem dietę, która dostosowana jest mniej więcej do mojego codziennego trybu życia. (dojazd do szkoły) Proszę o cenne wskazówki,czego mógłbym obciąć w diecie bo jest czegoś za dużo i czym mógłbym to zastąpić? Czy dieta ogólnie jest OK? Pamiętam aby zamieniać sobie pierś z kurczaka na indyka/wieprzowinkę. Pamiętam również o tym,że w diecie powinny być warzywa. Codziennie mam zamiar jeść marchewki dwie (ze względu na cere i cenne witaminy) lecz zdaje sobie sprawę, że to zdecydowanie za mało. Wydaje mi się że wypadałoby dodać w posiłku 4 po treningu - właśnie tam jakieś warzywka. Tylko jakie?
Ogólnie na moje oko kaloryczność tej diety będzie mniejsza niż w załączonym obrazie, ponieważ nie mogłem znaleźć w wyszukiwarce produktów zwyczajnej smażonej piersi z kurczaka bez panierki :( więc sądzę że to z - 200 kcal, myślałem też nad tym aby stosować oliwy z oliwek do kurczaka po treningu,ale czy to jest dobry pomysł?
Dzięki za cenne wskazówki, i pozdrawiam :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 14 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 103
PS. w 2gim posiłku będzie wzmianka,sera żółtego będzie tylko 50g, tak że tłuszcze również - ok. 27g
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html poproszę ankietę z działu.

Obliczałeś zapotrzebowanie, czy na oko sobie jadasz ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 14 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 103
obliczałem zapotrzebowanie, wychodziło około 3300 - 3500 kcal. Kumple mówią,że ekto z zabójczym metabolizmem może zjadać nawet 900kcal + niż powinien i się nie zaleje (w razie co będę ciął kcal,tylko nie wiem co najpierw powinienem). Jak oceniasz resztę ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 14 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 103
Próbowałem poprawić temat zgodnie z Twoimi wskazówkami (ankieta) ale cały czas wyskakuje mi jakiś błąd niestety. Czekam na wasze dalsze opinie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 14 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 103
Rozumiem,że nikt po za jedną osobą nie ma więcej do powiedzenia? :)
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1592 Napisanych postów 26350 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 458553
Skąd to kumple wiedzą?
Znają stan Twojej gosp. hormonalnej na tyle aby to stwierdzić na podstawie ,,tak mi się wydaję''.

Wstaw ręcznie pełną ankietę działu.
Pigułka informacji na Twój temat jest niezwykle ważna aby przeanalizować Twój model żywienia.

Dieta jest obfita w produkty o wysokim stopniu przetworzenia czyt (gainer-syf kompletny, makarony dwujajeczne, chleb słonecznikowy, panierki i.t.d) notabene wpisuj surowe produkty przed obróbką termiczną. Im gorsza jakość pożywienia tym niższa termogeneza poposiłkowa, a co za tym idzie? nie trzeba tworzyć aż tak wysokiej nadwyżki kalorycznej aby obrastać w tkankę tłuszczową. Menu deficytowe jest w kwasy tłuszczowye omega-3, wit.D3, wit.c i.t.d. nie ma warzyw ani owoców.

Zerknij okiem.

http://potreningu.pl/articles/2583/jak-ulozyc-diete-na-mase
http://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana




Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-04-21 19:24:48

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6206 Napisanych postów 100563 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 961958
No wiesz nie każdy siedzi w każdym temacie, jak już trafne odpowiedzi padły to po co je dublować na siłę.

Wklep jeszcze raz zamaist piersi w panierce daj zwykłą surową pierś i osobno tłsuzcz na którym smażysz

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja tkanki tłuszczowej

Następny temat

Kiedy ostatni posiłek?

Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Bułgarska piękność Yanita Yancheva Bułgarska piękność Yanita Yancheva Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Co to jest próg leucynowy? Co to jest próg leucynowy? Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija?