SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta Redukcyjna do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1304

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

Mężczyzna

Waga

88

Wzrost

190

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca pn-pt 9-17 ; studia-weekendy ;

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

bieganie 3x w tyg + a6w z czasem silka

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

low carb -~20kg

Stosowana lub planowana suplementacja

System Protein 80
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 902
Witam , jako że dawno nie pisałem a od mojej ostatniej diety minęło trochę czasu (ze 107 jestem finalnie na 88 kg więc ) teraz pora jeszcze troche zrzucić ponieważ zostało mi fatu na brzuchu.
Tak więc Cel:
Zrzucenie fatu z brzucha (zrzucenie max 8kg bo potem to już chyba anoreksja , czas 2-3 miesiące.

Bieganie rozkładam na razie 3x po 30-45 minut po pięknym i malowniczym Poznaniu dodatkowo a6w które chcę zrobić całe i mam nadzieje uda się zrzucić oponkę.
Dieta w jpeg zrobiłem ją na potreningu.pl widzę że teraz jest trendi używać tego a nie excela ;)

P.S 1 pytanie;
Jest może jakiś lepszy środek od Olimp System Protein 80 chodzi głównie o stosunek cena/jakosc/smak bo poszaleć z kasą będę mógł od marca
WG moich obliczeń wyszło:
ZAPOTRZEBOWANIE 2400
BIAŁKA 170g 680k
W 130 520
T 133 1200
Brakuje troszeczkę białek i tłuszczy , ale to chyba w granicach normy , jeżeli nie to proszę o rady czego dodać/odjąć.




Zmieniony przez - Wojtek_PN w dniu 2012-01-09 23:44:39
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1254 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 31306
po treningu posiłek :miecho+ryż/kasza/makaron
a6w-średni pomysł

Zmieniony przez - marian1970 w dniu 2012-01-10 10:37:02
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 857 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8849
Za mało kcal, co to ma być te 30g owsu rano? Zamiast tego mleka zarzuć jajek, w 2 posiłku jakieś solidniejsze źródło białka. Zarzucaj warzywa, no i jw a6w zyebany pomysł. Lepiej tyraj brzuch z obciążeniem, jeśli robisz ciężkie ciągi, przysiady i wiosła to i tak mięso na brzuchu będzie rosło Pozdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 902
Dlaczego nie a6w ? mam robic normalne cwiczenia na brzuch czy jest cos godnego polecenia z takiego programu?
kolo wieczora bedzie edit ze zmiana diety
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 857 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8849
A6W to za dużo wysiłek w porównaniu do efektów. Jak masz wyciąg to allahy, jak masz ławeczke do brzuszków to lecisz brzuszki z obciążeniem, scyzoryki są spoko. Ładuj podstawowe złożone ćwiczenia a obudujesz brzuch mięsem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 902
To w takim razie pojde na silownie
rozumiem ze bieganie 3x tyg + FBW 5x5 do tego cwiczenia na brzuch powinny styknac , nie ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 857 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8849
Jak na razie czekamy na dietę, bieganie ok, FBW ok, te ćwiczenia na brzuch też ok byle nie żadne a6w etc.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 902
Czy warzywa liczą się do ogólnego rozrachunku b/t/w ?

No i co to jest solidniejsze źródło białka przy 2 posiłku ?

Zmiany do wprowadzenia to przy 1 posiłku :
50 g dam owsianki bo potem pecznieje i nie przejem
100 ml mleka/kefir
jajka

2 posiłek
to solidniejsze źródło białka jest dla mnie zagadką jak narazie bo nie mam za bardzo pojęcia co wymyślić tak żeby nie dorzucać węgli których już pewnie mam za dużo

3 przedtreningowy zamienie z tym po treningu
a przed treningowy może być na przykład coś takiego jak jakiś owoc np banan (dużo wegli) + wpc ?

po treningu wiadomo

ostatni twaróg + oliwa

oczywiście tam gdzie możliwe warzywa albo sałata z oliwa z oliwek albo z jogurtem naturalnym tak żeby się napchać
napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 902
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 857 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8849
owoc+wpc po treningu jak już. Solidne źródła białka: jajka, mięcho, ryby. Warzyw nie wliczaj w bilans, zwłaszcza jeśli nie przesadzasz ze strączkowymi.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 902
no czyli przed treningiem moze byc kasza miecho owoce
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja sarus167 z koniu151 dziennik

Następny temat

Dieta redukcja - proszę o pomoc

Natalia Pigoń - ocena sylwetki Natalia Pigoń - ocena sylwetki Najdroższe siłownie na świecie Najdroższe siłownie na świecie Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy  Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? Cztery główne hormony regulujące masę ciała Cztery główne hormony regulujące masę ciała Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych! Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych! TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz