logo
zamknij zamknij

Dieta Redukcyjna do oceny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1242

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

Mężczyzna

Waga

88

Wzrost

190

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca pn-pt 9-17 ; studia-weekendy ;

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

bieganie 3x w tyg + a6w z czasem silka

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

low carb -~20kg

Stosowana lub planowana suplementacja

System Protein 80
napisał(a)
Wojtek_PN
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 902
Witam , jako że dawno nie pisałem a od mojej ostatniej diety minęło trochę czasu (ze 107 jestem finalnie na 88 kg więc ) teraz pora jeszcze troche zrzucić ponieważ zostało mi fatu na brzuchu.
Tak więc Cel:
Zrzucenie fatu z brzucha (zrzucenie max 8kg bo potem to już chyba anoreksja , czas 2-3 miesiące.

Bieganie rozkładam na razie 3x po 30-45 minut po pięknym i malowniczym Poznaniu dodatkowo a6w które chcę zrobić całe i mam nadzieje uda się zrzucić oponkę.
Dieta w jpeg zrobiłem ją na potreningu.pl widzę że teraz jest trendi używać tego a nie excela ;)

P.S 1 pytanie;
Jest może jakiś lepszy środek od Olimp System Protein 80 chodzi głównie o stosunek cena/jakosc/smak bo poszaleć z kasą będę mógł od marca
WG moich obliczeń wyszło:
ZAPOTRZEBOWANIE 2400
BIAŁKA 170g 680k
W 130 520
T 133 1200
Brakuje troszeczkę białek i tłuszczy , ale to chyba w granicach normy , jeżeli nie to proszę o rady czego dodać/odjąć.




Zmieniony przez - Wojtek_PN w dniu 2012-01-09 23:44:39
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
marian1970
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1254 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 31306
po treningu posiłek :miecho+ryż/kasza/makaron
a6w-średni pomysł

Zmieniony przez - marian1970 w dniu 2012-01-10 10:37:02
napisał(a)
gregorb612
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 857 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8849
Za mało kcal, co to ma być te 30g owsu rano? Zamiast tego mleka zarzuć jajek, w 2 posiłku jakieś solidniejsze źródło białka. Zarzucaj warzywa, no i jw a6w zyebany pomysł. Lepiej tyraj brzuch z obciążeniem, jeśli robisz ciężkie ciągi, przysiady i wiosła to i tak mięso na brzuchu będzie rosło Pozdro
napisał(a)
Wojtek_PN
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 902
Dlaczego nie a6w ? mam robic normalne cwiczenia na brzuch czy jest cos godnego polecenia z takiego programu?
kolo wieczora bedzie edit ze zmiana diety
napisał(a)
gregorb612
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 857 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8849
A6W to za dużo wysiłek w porównaniu do efektów. Jak masz wyciąg to allahy, jak masz ławeczke do brzuszków to lecisz brzuszki z obciążeniem, scyzoryki są spoko. Ładuj podstawowe złożone ćwiczenia a obudujesz brzuch mięsem.
napisał(a)
Wojtek_PN
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 902
To w takim razie pojde na silownie
rozumiem ze bieganie 3x tyg + FBW 5x5 do tego cwiczenia na brzuch powinny styknac , nie ?
napisał(a)
gregorb612
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 857 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8849
Jak na razie czekamy na dietę, bieganie ok, FBW ok, te ćwiczenia na brzuch też ok byle nie żadne a6w etc.
napisał(a)
Wojtek_PN
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 902
Czy warzywa liczą się do ogólnego rozrachunku b/t/w ?

No i co to jest solidniejsze źródło białka przy 2 posiłku ?

Zmiany do wprowadzenia to przy 1 posiłku :
50 g dam owsianki bo potem pecznieje i nie przejem
100 ml mleka/kefir
jajka

2 posiłek
to solidniejsze źródło białka jest dla mnie zagadką jak narazie bo nie mam za bardzo pojęcia co wymyślić tak żeby nie dorzucać węgli których już pewnie mam za dużo

3 przedtreningowy zamienie z tym po treningu
a przed treningowy może być na przykład coś takiego jak jakiś owoc np banan (dużo wegli) + wpc ?

po treningu wiadomo

ostatni twaróg + oliwa

oczywiście tam gdzie możliwe warzywa albo sałata z oliwa z oliwek albo z jogurtem naturalnym tak żeby się napchać
napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 1 regulaminu
Wojtek_PN
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 902
napisał(a)
gregorb612
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 857 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8849
owoc+wpc po treningu jak już. Solidne źródła białka: jajka, mięcho, ryby. Warzyw nie wliczaj w bilans, zwłaszcza jeśli nie przesadzasz ze strączkowymi.
napisał(a)
Wojtek_PN
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 902
no czyli przed treningiem moze byc kasza miecho owoce
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja sarus167 z koniu151 dziennik

Następny temat

Dieta redukcja - proszę o pomoc

Co z tymi jajami?

Dlaczego nie należy myć mięsa przed gotowaniem?

Najczęstsze błędy żywieniowe

5 ćwiczeń core, które poprawią Twoja siłę

Marihuana: testosteron, zdrowie – a mięśnie

Deynn i Majewski nawiedzili Poznań!

Najbardziej znani i rozpoznawalni dietetycy w Polsce ( w dodatku przystojni)

16.09.2017 „KAMIENNA RZEŹBA 2017” W STRZEGOMIU - WYNIKI