SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta Na Mase. 73 kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 784

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 561
Czesc, chciał bym się dowiedzieć co myślicie o mojej diecie.Waga 73 kg,wzrost 184 Wiadomo nie chce sie zalać zeby nie przesadzić z kcal i mieć oponkę. Czy można jesc nie raz twarog z bananami po treningu? Ogólnie moja dieta jest uboga w ryby ponieważ nie lubie ich nie raz chciałem sie przekonać do nich a wiem ze sa bardzo pozywne i zdrowe ale jakoś nie wchodzą mi. Biorę Gold Omega 3. Moze później zarzucę jakiej białko.
Poradzicie jakieś dobre i w miarę tanie sprawdzone białko

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 231 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1512
Za mało węgli i kcal.

Zmieniony przez - Shoniq w dniu 2013-04-07 16:28:01

;)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 231 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1512
Kcal podbij do 3300 np nasionami a węgli daj ok 500. Węgle to-ryż/makaron/kasza/wafle ryżowe

;)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 290 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4370
2900 kcal ok powinno być poco się zalewac
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 561
A co z tym twarogiem i bananami po treningu zamiast kurczaka i ryzu. Żadko tak robie bo nie mam czasu niekiedy na dobry posiłek i staram sie dostarczyc białka i wegli. Twarozek z bananem do blendera i gotowe. Podbije kcal do 3000 bedzie dobrze ?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
po treningu nie zaszkodza wegle proste ale mimo wszystko troche zlozonych moglbys dolozyc Jaka masz budowe: ekto/endo? bo 500 wegli jak kolega wyzej radzi to moze byc stanowczo za duzo.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 196
Kurczak i ryz to fajne uzupełnienie węgli po ciężkim treningu przez co idzie masa. Kcal bym nawet do 3300 podbil i jednak rob sobie jedzenie jakos rano albo wieczorem i odgrzewaj na drugi dzień zebys miał przed/po treningu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 561
Budowa ciała ekto.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
aha no to 500 to lekkim, miekkim mozesz szamac ale podbilbym tez troche kcal w tluszczach, kolo 100g w bilansie, a do miski dorzucil je w postaci orzechow włoskich/brazylijskich/migdalow.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 561
Dodam po 25g orzechow rano i wieczorem czyli 100 g dzienie. Wyliczylem ze na dziennie zapotrzebowanie 2300kcal a zeby przybrac masy trzeba wiecej kcal niz dzienne zapotrzebowanie.3000-3300 i bedzie dobrze?. Pytanie z poza tematu robie np na klatke 4 serie po 4 powtorzenia = 16 i np. biceps 3 serie po 4 powtorzenia = 12.Przybrałem na masie normalnie. Poczytalem na forum i mysle zeby robic klate max 12 seri i biceps 9. Co myslicie o tym
napisał(a)
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
UsArmy7
Dodam po 25g orzechow rano i wieczorem czyli 100 g dzienie. Wyliczylem ze na dziennie zapotrzebowanie 2300kcal a zeby przybrac masy trzeba wiecej kcal niz dzienne zapotrzebowanie.3000-3300 i bedzie dobrze?. Pytanie z poza tematu robie np na klatke 4 serie po 4 powtorzenia = 16 i np. biceps 3 serie po 4 powtorzenia = 12.Przybrałem na masie normalnie. Poczytalem na forum i mysle zeby robic klate max 12 seri i biceps 9. Co myslicie o tym


1. nie jest powiedziane, ze bedziesz mial 3000 kcal i bedzie git i juz do smierci tak masz jesc. Sprobuj narazie powiedzmy 2/2.5g B/kg 1.5g T/kg i ~6/7g WW/kg zobaczysz jak Twoj organizm na to reaguje co sie dzieje w przestrzeni 2tyg, jesli dalej nie za wiele to dokladasz wegli/tluszczy i tak, az faktycznie bedzie sie dzialo
2. 12 serii na duze partie to nie jest 4 serie po 3 powtorzenia... to sa 3 cwiczenia po 4 serie po np 8-12 powt. ale to juz jest pytanie do innego dzialu, zaloz tam i Ci fachowo poradza pewnie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta na trądzik

Następny temat

Białko, Węgle, Tłuszcze. Dieta

Izolat białka to za mało? Wybierze Hydrolizat Quamtrax - Hydrolyzed Whey Izolat białka to za mało? Wybierze Hydrolizat Quamtrax - Hydrolyzed Whey Boczniaki - wsparcie dla odporności Boczniaki - wsparcie dla odporności Krótkie przerwy między seriami = więcej mięśni i siły? Krótkie przerwy między seriami = więcej mięśni i siły? Szybkie bieganie zapobiega rozrostowi prostaty Szybkie bieganie zapobiega rozrostowi prostaty Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka Najbardziej gorące fitnesski na Snapchacie Najbardziej gorące fitnesski na Snapchacie Żelazne reguły rządzące metabolizmem Żelazne reguły rządzące metabolizmem Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas