logo
zamknij zamknij

Dieta Masowa dla osoby mającej skłonność do zalania.

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 792

0 5 0
napisał(a)
Misiek_masownik
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 134669
Witam. Na razie dieta masowa czysto hipotetyczna.Otóż jestem w połowie redukcji. Zgubiłem 10 kg , chciałbym dojechać do 90 kg przy wzroście 183cm i przejść na dietę masową. Myślę, że zejdzie mi jeszcze trochę, ale już poczyniłem ku temu przygotowania.
Białka wyszło mi o 10 g za dużo na 1 kg masy ciała
W.W z kolei o 100 g za mało, w jaki to uzupełnić nie wiem za bardzo. Więcej owoca, warzyw czy może Carbo?
Tłuszczów wyszło mi 25 g za mało.W tym przypadku dorzucić oliwy do zapicia każdego posiłku?
I proszę pamiętać, że raczej mam tendencję do zalania. Stąd uważam że zbyt duża ilość po prostu nie będzie mi służyć:) Z góry dzięki za pomoc i pamiętajcie mamy czas, zanim dojade do 90 kg to jeszcze troche minie.I na koniec takie pytanko, jaki izolat białka serwatkowego byście polecili do uzupełnienia dietki?
A co do wartości odżywczych warzyw to tak na oko, bo nie wiem ile czego w gramach spożywam :P



Zmieniony przez - Misiek_masownik w dniu 2012-01-07 19:47:18
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
misterjo
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1150 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30337
Warzyw nie wliczaj, a skoro masz skłonności do zalewania to czemu tak dużo węgli, a mało tłuszczy ? Zmień proporcje na rzecz tłuszczy.
Węgle dawaj tylko rano przed i po treningu czyli w 3 posiłkach.

Zmieniony przez - misterjo w dniu 2012-01-07 19:50:07
napisał(a)
Misiek_masownik
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 134669
A może masz jakiś pomysł co zrobić aby odwrócić proporcje na rzecz tłuszczy? Zapomniałem dodać, że ćwiczę na siłowni 3 razy w tygodniu każdą sesję kończę aerobami *30min*
napisał(a)
misterjo
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1150 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30337
Wrzuć do diety oliwe z oliwek, orzechy tej ryby możesz dać na kolację więcej.
napisał(a)
lukash_g
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 117946
jaka obecna waga, bo nie moge się doszukac? dodaj do posiłkow tłuszcze jw, warzyw więcej i nie wliczasz
napisał(a)
Misiek_masownik
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 134669
Okej okej dorzucę rybki, dorzucę oliwy i orzechów. Na razie jak mówię to jest hipotetyczna dietka. Teraz ważę 100 kg, ważyłem 110, a docelowa waga to 85-90 i planuję jeszcze trochę się zmasować i wyciąć- wtedy powinno być dobrze.
napisał(a)
Misiek_masownik
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 134669
Teraz troszke lepiej to wygląda?
Jakie białko wtedy byście polecali dla uzupełnienia i wtedy uwzględniać je w bilansie czy stosować wg. zaleceń producenta przy przedstawionej diecie?
I drugie pytanie czy Carbo to w ogóle dla mnie dobry pomysł? chyba zbędny skoro zalewa mnie szybciutko.

napisał(a)
Misiek_masownik
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 134669
Podbijam proszę o opinię po naniesionych poprawkach plus jakie białko i kreatyne, stak kreatynowy polecacie. Czym to się różni tak właściwie- stak a kreatyna CM3?

Zmieniony przez - Misiek_masownik w dniu 2012-01-09 21:08:17
napisał(a)
Misiek_masownik
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 134669
Podbijam proszę o opinię po naniesionych poprawkach plus jakie białko i kreatyne, stak kreatynowy polecacie. Czym to się różni tak właściwie- stak a kreatyna CM3?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Diata, trening na mase a bieganie

Następny temat

Ile max pochłone?

Mleka roślinne - porównanie okiem dietetyka

Najlepsze smaczki z FIWE 2017

Cel treningowy - konieczny aby rozpocząć przygodę z siłownią

09-10.09.2017 GRAND PRIX POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS, DEBIUTY SUMMER EDITION 2017 - WYNIKI

Ćwiczenia pomocnicze do przysiadu

Leksykon suplementacji: Witamina K2

Musli - porównanie okiem dietetyka

Dagmara Machij znów wolna!