SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta 3000kcal Moja Pierwsza MASA

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1444

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Płeć

Mężczyzna

Cel

Masa Mięśniowa

Waga

56

Wzrost

169

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

ok.10%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

3x w tyg FBW

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

2 lata z przerwami

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Zadna

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

kreatyna,bcaa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 202
Witam,podsylam wam dietke do oceny,Zależy mi na budowie masy mięśniowej i jak najmniejszej tkanki tluszczowej,tak wiem ze na pewno jakas bedzie ,lecz chce jak najmniej jej :). :)
Waga : 56kg
Wzrost: 169cm
Intesywność : 3-4x trening w tygodniu
Moje Załozenie to 25% Białko 45% Węgle i 30% tłuszczyk
B:188g W: 338g T: 100g
To moja pierwsza masa w życiu wiec proszę o wyrozumiałość

• W dzień nie treningowy trzymam tak samo schemat tabelki tylko nie jem owoców w 4 posiłku i ucinam z 2,3,4,5 po 40g węgli :)

Od 1 Września mam Plan Zacząć Masówke ☺






Zmieniony przez - Lemcioo w dniu 2016-08-04 18:37:33

Zmieniony przez - Lemcioo w dniu 2016-08-04 18:41:37

Zmieniony przez - Lemcioo w dniu 2016-08-04 18:42:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 849 Napisanych postów 11013 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 178742
Witaj,
Czy na pewno dobrze policzyłeś zapotrzebowanie i makroskładniki ? Wychodzi Ci prawie 3 gram białka na kilogram masy ciała a jest to zdecydowanie za dużo. Tłuszcze daj na 1,,5 gram masy ciała a kalorie dobij węglowodanami . Co do samej diety starczy Ci jadłospis na 4 posiłki + ewentualnie dla uzupełnienia kalorii gainer po treningu :http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html . Także wyrzuć masło z orzechów ziemnych ponieważ :http://potreningu.pl/articles/1506/smieciowy-produkt-ktorym-zajadaja-sie-sportowcy-wierzac-ze-jest-zdrowy 
Pozdrawiam
1

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3208 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Białko ustawiłabym na 120-130g, tłuszcze jak wojo napisał 1,5g na kg mc czyli między 80-90g i reszta węglowodany.
Masło orzechowe to nie najlepsze źródło tłuszczu tym bardziej z arachidów.
Moim zdaniem dieta licha. Więcej owoców, warzyw brakuje, ryże, kasze, ziemniaki.
Dodaj tłuszcze w postaci tłustych ryb, mięs, podrobów, awokado, olej kokosowy.
Na kolacje dodaj normalnie węglowodany. I ja na Twoim miejscu nie rotowałabym węglami. Zostawiłabym na stałej puli kalorii.
I przez 1-2tydz obserwuj co będzie się działo z obwodami i wagą.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 202
Zaraz podeśle poprawioną A jak z kaloriami 3k mogą być?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 202
To jaki podział Makroskładników w Posiłku % i g?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3208 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Skoro tak wyliczyłeś, to pewnie tak. Obserwuj obwody, jeśli nie będzie szło up, to możesz dodać nieco kalorii.
Ile wyszło Ci kalorii w zerowym "na utrzymanie wagi"?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3208 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Nie patrz na posiłki, tylko cały dzień się liczy, podpowiedziałam Ci jakie możesz zastosować BTW całodniowe, dzielisz jak Ci pasuje.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 202
2800kcal na utrzymanie wagi,tak wychodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 202
Twoja podstawowa przemiana materii wynosi: 1600
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3208 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Więc na utrzymanie wagi 2800 Ty robisz masę, więc na początek dodaj 300kcal wystarczy (ew. będziesz dodawał jeśli waga i obwody nie pójdą w górę) ułóż więc dietę uwzględniając BTW jakie podałam oraz kaloryczność okolice 3100.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 202
Okej zaraz podesle tutaj diete na 3100 kcal i btw jakie podalas :) i ocenisz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dietka Do Ocenki :)

Następny temat

Dieta redukcyjna dla dziewczyny,ktoś coś?