SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta 3000kcal Moja Pierwsza MASA

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1352

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Płeć

Mężczyzna

Cel

Masa Mięśniowa

Waga

56

Wzrost

169

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

ok.10%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

3x w tyg FBW

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

2 lata z przerwami

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Zadna

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

kreatyna,bcaa
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 202
Witam,podsylam wam dietke do oceny,Zależy mi na budowie masy mięśniowej i jak najmniejszej tkanki tluszczowej,tak wiem ze na pewno jakas bedzie ,lecz chce jak najmniej jej :). :)
Waga : 56kg
Wzrost: 169cm
Intesywność : 3-4x trening w tygodniu
Moje Załozenie to 25% Białko 45% Węgle i 30% tłuszczyk
B:188g W: 338g T: 100g
To moja pierwsza masa w życiu wiec proszę o wyrozumiałość

• W dzień nie treningowy trzymam tak samo schemat tabelki tylko nie jem owoców w 4 posiłku i ucinam z 2,3,4,5 po 40g węgli :)

Od 1 Września mam Plan Zacząć Masówke ☺






Zmieniony przez - Lemcioo w dniu 2016-08-04 18:37:33

Zmieniony przez - Lemcioo w dniu 2016-08-04 18:41:37

Zmieniony przez - Lemcioo w dniu 2016-08-04 18:42:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 846 Napisanych postów 11012 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 178609
Witaj,
Czy na pewno dobrze policzyłeś zapotrzebowanie i makroskładniki ? Wychodzi Ci prawie 3 gram białka na kilogram masy ciała a jest to zdecydowanie za dużo. Tłuszcze daj na 1,,5 gram masy ciała a kalorie dobij węglowodanami . Co do samej diety starczy Ci jadłospis na 4 posiłki + ewentualnie dla uzupełnienia kalorii gainer po treningu :http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html . Także wyrzuć masło z orzechów ziemnych ponieważ :http://potreningu.pl/articles/1506/smieciowy-produkt-ktorym-zajadaja-sie-sportowcy-wierzac-ze-jest-zdrowy 
Pozdrawiam
1

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
Białko ustawiłabym na 120-130g, tłuszcze jak wojo napisał 1,5g na kg mc czyli między 80-90g i reszta węglowodany.
Masło orzechowe to nie najlepsze źródło tłuszczu tym bardziej z arachidów.
Moim zdaniem dieta licha. Więcej owoców, warzyw brakuje, ryże, kasze, ziemniaki.
Dodaj tłuszcze w postaci tłustych ryb, mięs, podrobów, awokado, olej kokosowy.
Na kolacje dodaj normalnie węglowodany. I ja na Twoim miejscu nie rotowałabym węglami. Zostawiłabym na stałej puli kalorii.
I przez 1-2tydz obserwuj co będzie się działo z obwodami i wagą.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 202
Zaraz podeśle poprawioną A jak z kaloriami 3k mogą być?
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 202
To jaki podział Makroskładników w Posiłku % i g?
1
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
Skoro tak wyliczyłeś, to pewnie tak. Obserwuj obwody, jeśli nie będzie szło up, to możesz dodać nieco kalorii.
Ile wyszło Ci kalorii w zerowym "na utrzymanie wagi"?
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
Nie patrz na posiłki, tylko cały dzień się liczy, podpowiedziałam Ci jakie możesz zastosować BTW całodniowe, dzielisz jak Ci pasuje.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 202
2800kcal na utrzymanie wagi,tak wychodzi
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 202
Twoja podstawowa przemiana materii wynosi: 1600
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
Więc na utrzymanie wagi 2800 Ty robisz masę, więc na początek dodaj 300kcal wystarczy (ew. będziesz dodawał jeśli waga i obwody nie pójdą w górę) ułóż więc dietę uwzględniając BTW jakie podałam oraz kaloryczność okolice 3100.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 202
Okej zaraz podesle tutaj diete na 3100 kcal i btw jakie podalas :) i ocenisz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dietka Do Ocenki :)

Następny temat

Dieta redukcyjna dla dziewczyny,ktoś coś?

Mężczyźni szybciej ulegają odwodnieniu, niż kobiety Mężczyźni szybciej ulegają odwodnieniu, niż kobiety Smutek i frustracja hamują treningowy progres Smutek i frustracja hamują treningowy progres Czy kiedyś ludzie byli zdrowsi? Czy kiedyś ludzie byli zdrowsi? Tarczyca reguluje wzrost mięśni i redukcję tłuszczu? Tarczyca reguluje wzrost mięśni i redukcję tłuszczu? Amanda Lee - gorąca blogerka fitness Amanda Lee - gorąca blogerka fitness Resveratrol i leucyna - kombo na spalanie tłuszczu Resveratrol i leucyna - kombo na spalanie tłuszczu Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Chili con carne Chili con carne