SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta 15-latka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1420

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 371 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4060
witam
mam15 lat, 179cm iwaze okolo 63-65kg (waga mi sie psuje)i trenuje troche kicka. Kiedys chodzilem na silownie ale nigdy nie mialem specjalnie jakiejs diety. Teraz ulozylem diete i zamierza zlapac mas i cwiczyc na silce. A wiec:

7.00---platki z mlekiem (no wlasnie jakie platki najlepsze)
10.40---2 kanapki z jakas wedlinka
12.30---1-2 kanapki z ?(no i tu tez mam problem)
15.00---ryz+piers z kurczaka
17.00-18.30---trening
19.30-20.00---jajka na twardo lub omlet
21.15---owoce, np banany albo musli(a wlasnie musli czasem nie przeszkadza w zasypianiu???)


Ocencie to ale prosze o wyrozumialosc.
Acha no i wszystkie kanapki to z chleba ciemnego pelnoziarnistego.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1027 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5425
platki wedlug mnie owsiane lub jakies musli (z orzechami, rodzynkami, itd.)
wedlina jakas nie tlusta, np. sopocka, zreszta poszukaj tutaj
http://www.optymalni-centrum.com/tabele_btw.htm
ryz z kurakiem wedlug mnie bardziej nadawal by sie po treningu, chyba ze ci sie nie znudzi jedzenie go i przed i po. Ogolnie nadaje sie tu i tu ale lepszy jest po a przed wymysl cos co ma troche mniej bialka i duzo wegli zlozonych zeby miec powera na treningu
te jajka to troche pzno jak na taki posilek, ale w dzien treningowy musi byc w miare obfity po treningu. W nietrenignowy sobie odpusc, a w treningowy przerzuc tutaj kuraka z ryzem a przed trening wymysl cos takjak napisalem
No i kolacja - przed snem takie zarcie wogole nie pasuje... opwoce maja mnostwo wegli a na noc powinno sie jesac mozliwie zero wegli i tluszczy, wedlug mnie optymalnie jesc zjesc ze 4 bialka (ale same bialka) z jajek.

Zaznaczam ze nie jestem expertem i niektore porady moga byc "kiepskie" dlatego poczekaj az ktos ci dokladnie napisze.

A no i bylbym zapomnial - za malo tutaj zdrowych tluszczy: slonecznik, pestki z dyni, ogolnie nasiona, olej lniany. dorzuc czasami takie przekaski, olej mozesz dolewac do ryzu z jedna dwie lyzeczki...

i ogolnie poczytaj podwieszone posty takie jak wprowadzenie do odzywiania, jak samemu ulozyc diete itp, tam jest duzo inoformacji.

powrót do żywienia po latach przerwy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 371 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4060
dzieki. czyli przed treningiem moga byc te jajka a po piers? Dobrze zrozumialem?
P.S. zarąbista tabela
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1027 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5425
piers na pewno po bedzie dobra, ale czy jaka przed.. nie wiem policz kalorie. Wogole to zalezy tez ile tego wszystkiego jesz. Ogolnie przed treningiem , takie jest moje zdanie, powinienes zjesc troche bialka (okolo 10g mniej wiecej) duzo wegli zlozonych (okolo 100g, zalezy ile wazysz) i tluszczy w normie czyli jakies 15-20g. To nie sa dokladne dane tylko tak mowie na okopo tym co poczytalem na forum.

No i dalej przypominam o policzeniu zapotrzebowaniu (kalkulatory dostepne w postach na gorze, bodajze post o takiej nazwie czyli cos o obliczaniu zapotrzebowania) no i o dodaniu tluszczow...

powrót do żywienia po latach przerwy

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 161 Napisanych postów 12851 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 43217
siwex sam o diete sie pytałes niewiedziałeś czy dolbrze ułożyłes a innym pomagasz to poco sie pytasz jak wiesz njak ułolżyć

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1027 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5425
ja wiem tyle co wiem, a tyle co wiem to wiem ze moge pomoc. Wiem np. ze pod wieczor duzo wegli odpada, jak i to ze malo tlusczczy to tez nie dobrze. Poza tym zauwazylem ze w odzywianiu bardzo maloi ludzi sie udziela wogole, wiec staram sie pomagac jak tylko potrafie. Jesli cos mowie zle to prosze o poprawianie mnie bo zawsze dobrze jest sie czegos nowego nauczyc.
A swoja diete nie wiem czy dobrze ulozylem bo tak jak mowie nie jestem jeszcze specjalista, ba, nawet nie jestem jeszcze znawca w temacie wiec lepiej dac do oceny.

powrót do żywienia po latach przerwy

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 161 Napisanych postów 12851 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 43217
dobra spoko sog dla CIEBIE i moje uznanie za przekonanie

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1027 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5425
dzieki za uznanie, tacy ludzie jak my to przyszlosc tego forum moze kiedys i ja i ty doczekamy sie pogrubienia a poki co to najwazniejsze ze sam sie czegos ucze i mam z tego korzysc

powrót do żywienia po latach przerwy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co wlasciwie jemy ?? emulgatory etc.

Następny temat

Ile wit C w cytrynie?

Żeberka pieczone z Dzikim sosem BBQ Żeberka pieczone z Dzikim sosem BBQ Fruktoza - booster kortyzolu Fruktoza - booster kortyzolu Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie! Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie! Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Problem wieczornego podjadania Problem wieczornego podjadania Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia