SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta.POMOCY !!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 793

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44242 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam.Na wstępie przedstawie moją sytuację. Mam 15 lat,181cm i 70kg wagi.Od 6 lat trenuje piłkę ręczną,jednak miałem roczną przerwę z powodu kontuzji - nie dość ,że nie mogłem trenować to również nie mogłem ćwiczyc na lekcjach w-f.Nie pilnowałem siebie co do jedzenia,jadłem wszystko na co miałem ochote oraz ilości nieograniczone.Teraz powracam do treningów,trenuje 3 razy w tyg. do tego chce dodać 1 dzień na siłowni (ogólnorozwojówka). Przez ten okres czasu lekko mnie podlało,oczywiście bez przesady... Mam oponke na brzuchu,fałdki zakryły tzw. 6pak.Chcę się ogarnoć,aby mieć dobrą forme oraz jakoś wyglądać we wakacje na plaży.Więc prosze was o ułożenie mi diety,gdyż nie mam pojecią jak to wygląda odnośnie redukcji,umiem jedynie układać na masę.Jeśli nie chcecie ułożyć całej diety prosze o jakieś kryteria,które taka dieta musi spełniać.Nie chce stosować żadnych spalaczy gdyż nie waże 100kg, i spokojnie dam rade to zrobić ,jednak jakąś 'odżywke' mogłbym stosować tzn. jakis napój do picia na treningu albo coś. Z góry dziekuje i pozdrawiam :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15(we wrześniu)

Waga: 70

Wzrost: 181

Obwód klatki: 100

Obwód ramienia: 33

Obwód talii: 84

Obwód uda: 58

Obwód łydki: 40

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie mam pojęcia

Aktywność w ciągu dnia: szkoła (wf) treningi kilka razy w tygodniu

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Piłka ręczna 3 x tyg. i raz siłownia

Odżywianie: Jem naogół wszystko prócz tłustego.

Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: ograniczenia - finanse tzn. bez przesady :D

Preferowane formy aktywności fizycznej: jw.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: -

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: jw.

Stosowane wcześniej diety: od września od listopada na masę (okres w którym ćwiczyłem na siłowni)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 419 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6076
Na twoim miejscu bym sie nie redukował 70kg przy wzroscie 181 jest w zupełności ok. Ale jak już chcesz to wylicz sobie dzienne zapotrzebowanie kcal btw. Walnij z 400-500kcal mniej niż potrzebujesz a co do diety to podobna jak na mase tylko mniejsze ilosci. A co do spalaczy to masz racje nie sa Ci potrzebne.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9314
Dieta na redukcje to prawie taka sama dieta jak na mase tyle ze ma minusowe zapotrzebowanie ustalone zamiast dodatniego.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44242 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
pablos ,ja nie chce się redukować ! przeczytaj ankiete :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 419 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6076
To po co zakładasz temat w odchudzaniu?? Ja chcesz poprawić estetykę to walnij sobie jakaś kąkretną masówkę i wtedy rzeźbę z lekka redukcja i bedzie ok. Bo jak to się mówi trzeba miec w czym rzeźbić.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44242 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ale mi wcale ,nie zależy na 38 w łapie 80kg przy extra rzeźbie! wogóle nie chce mieć nic wspólnego z kulturystyką ! Mi tylko chodzi o niskie bf% oraz o wyrzeźbiony brzuch :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 419 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6076
Ten niski bf osiągniesz dzieki diecie i treningom samo sie nic nie zrobi. A nawiasem 38 w łapie to nie jest dużo.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44242 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Wiem ,że nic się nie zrobi samo, a te 38 to palnąłem ot tak z dupy :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 419 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6076
Także dieta i trening i do roboty:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

100 g przed czy po gotowaniu?

Następny temat

2 pytania odnośnie odżywiania

Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Masa czy rzeźba, od czego zacząć? Masa czy rzeźba, od czego zacząć? Seks, a wyniki sportowe Seks, a wyniki sportowe Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Kto wygra zawody Mr. Olympia 2018? Kto wygra zawody Mr. Olympia 2018?