SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 883

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 79 dni Przeczytanych tematów 0
Siema. Mam sprawę dotycząca dietki. Obecnie mam treningi fbw 3x w tygodniu i "diete" że jem wszystko co chce z umiarem, bez słodyczy i wliczone w bilans kaloryczny. I teraz mam pytanie bo waże już 68 kg przy 172 jechać dalej tak czy coś ograniczyć?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 1150 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38379
wklej swoj przykladowy jadlospis i ankiete dzialu bo nic kompletnie nie wiadomo. Jaki jest twoj cel,aktywnosc fizyczna ,z jakiej wagi startowales
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 79 dni Przeczytanych tematów 0
Startowalem z około 66 kg. W ciągu 3 tyg przytylen te 2kg. Aktywność to 3 treningi fbw w ciągu tygodnia (poniedziałek, środa, piątek) i między tymi dniami od czasu jeżdżę na rolkach po godzinie. Głównie chciałbym się zbudować ale nie wiem do kiedy mam mase robić. Czy obecnie nie jest za mało albo za dużo. Jestem ciemny w tych tematach. Jem wszystko tak jak pisałem nie mam jakoś ulozonego. Staram się jeść 5 posiłków i każdy żeby miał tłuszcze, wegle i białko A jak nie dostarcze tyle białka ile musze to używam białka WPC.



Zmieniony przez - Jan1 w dniu 2018-07-07 11:37:17

Zmieniony przez - Jan1 w dniu 2018-07-07 11:40:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 79 dni Przeczytanych tematów 0
Tu dołączam plan:

Plan A:
- przysiad ze sztanga 5x5
- wyciskanie na lawce płaskiej 5x5
- wioslowanie 5x5
- wznosy bokiem 3x8
- zginanie przedramion ze sztanga 3x8
- pompki na poreczach 3x8
- unoszenie nóg w zwisie 3x8

Plan B:
- martwy ciąg 5x5
- wyciskanie na lawce płaskiej 5x5
- wyciskanie żołnierskie 5x5
- pompki na poreczach 3x8
- młotki 3x8
- unoszenie nog w zwisie 3x8


Zmieniony przez - Jan1 w dniu 2018-07-07 12:00:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3970 Napisanych postów 67928 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550556
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7364 Napisanych postów 105796 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1187938
daj fotkę do ocenty to pwoiemy czy dalej masować a moze jakaś redukcja, po wadze do wzrostu trudno coenić budowę sylwetki

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta hc