SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta/redukcja-dziennik [zdj. str. 10]

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18674

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

24

Płeć

mężczyzna

Waga

103

Wzrost

186

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

27%?

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Na tą chwilę jestem zmuszony na siedzenie w domu - siła wyższa.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

x w tygodniu trening siłowy w domu - FBW, w DNT stepper - narazie 2-3x w tyg po 15min

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

-

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Ogólnie zdrowy. W maju tamtego roku poważniejsze złamanie lewej nogi (trójkostkowe złamanie podudzia) Narazie nie moge jej obciążać. Czekam na konsultację lekarską.

Stosowana lub planowana suplementacja

Kreatyna Mono(activlab), BCAA (olimp), Thermo Stim (olimp).
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8136
Kucharz - samouk z lekka wyobraźnią hehe

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8136
10 marzec 2014
Dzień 8 - DT

W weekend nic nie robiłem to aż dzisiaj miałem taką chęć na ćwiczenia że z rana zrobiłem na czczo 20 min na steperze, z przyspieszeniami. Noga sprawdzałem przez ten tydzień co minął i nadaje się na taki "wysiłek". Eleganckie samopoczucie i pogoda... oby tak cały czas. Na treningu doj***lem ładnie więc jestem zadowolony. Dieta trzymana w 100% dotychczas.
POSIŁKI:

*ŚNIADANIE 1:
-Jajka
-plasterek wędliny
-chleb żytni słonecznikowy
-ogórek zielony

*POSIŁEK 2/3:
Tutaj zostało mi troche ważyw po wczorajszych szaszłykach więc zużyłem je
-pierś z kurczaka
-papryka, cebula, pieczarka





*POSIŁEK POTRENINGOWY:
-makaron pełnoziarnisty
-pierś z kurczaka
-pomidor z puszki
-pieczarki, cebula
-plasterek sera




*KOLACJA:
-ser mozarella
-pomidor


DOSTARCZONO - 2 139 kcal
B: 179,2 g (33,8%)
T: 110,2 g (46,8%)
W: 102,8 g (19,4%)


Suplementacja:
-Olimp Thermo Stim 2caps rano na czczo + 2 caps 30min przed treningiem
-Kreatyna 5g rano + 5g po treningu
- BCAA przed i po treningu
-Magnez, Calcium wapń



Zmieniony przez - Blazer w dniu 2014-03-10 20:53:12

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 1284 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 37242
jak efekty mie za malo kcal robisz dmi z ladowaniem wegli

chin up:)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8136
Wymiary podam 16 marca (co 2 tyg) jestem zadowolony i jest optymalnie, bez przesady. Kckal narazie chyba nie trzeba zmieniać, chyba że jakąś podpowiedź masz, wskazówkę. W tym tygodniu dodam pare minut więcej aerobów po treningu. A w DNT (2-3) porobie ABS.

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25122
Ja wymiary podam 17go tyle że u mnie będzie w plecy...bo mam przerwę 10 dni niestety :D Także jak u mnie będzie do tyłu a u Ciebie do przodu to będzie motywacja żeby szybko odrobić straty...

Chyba popracuję nad swoimi posiłkami jak patrzę na Twoje.
Nie wiem skąd tylko tyle czasu wziąć na nie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8136
Ja niestety mam czasu duuuuuużo bo założyli mi "branzolete", ale niektóre dania nie wymagają specjalnie czasu. Liczy się pomysł :D Bo przecież ile można jeść ciągle tego samego kuraka z ryżem i warzywkami :) Powodzenia Ci życze ! Obczaj ten filmik motywujący !



Zmieniony przez - Blazer w dniu 2014-03-11 20:50:39

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8136
11 marzec 2014
Dzień 9 - DNT

Witam. Dzisiaj jakiś taki zamulony dzień. Zrobiłem dzisiaj ciekawą roladę z kurczaka, a w środku nadzienie ze szpinaku, pieczarek,cebuli i czosnku, do tego kawałek sera żółtego - jednym słowem KOZACKIE ! A tak to prawie cały dzień przeleżałem :D Oby do jutra :)
POZDRO

POSIŁKI:
*ŚNIADANIE 1:
-łosoś wędzony
-chleb pełnoziarnisty
-ogórek kiszony, cebula, kapary



*POSIŁEK 2/3:
-pierś z kurczaka
-szpinak mrożony, czosnek, pieczarki, cebula
-plasterek sera żółtego
-orzechy laskowe 70g (osobno)
-pół jabłka (osobno)



*POSIŁEK POTRENINGOWY:
-pierś z kurczaka
-ryż basmati
-pomidory z puszki + przyprawy



*KOLACJA:
-makrela wędzona


DOSTARCZONO - 2 142,0 kcal
B: 171,2 g (32,3%)
T: 105,8 g (44,8%)
W: 121,5 g (22,9%)

Suplementacja:
-Olimp Thermo Stim 2caps rano na czczo + 2 caps popołudniu
-Kreatyna 5g rano + 5g popołudniu
-Magnez, Calcium wapń

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8136
12 marzec 2014
Dzień 10- DT


Dzisiaj jakoś bez chęci do niczego... W nocy miałem wzdęcia, a rano nie mogłem się wypróżnić heh. Samopoczucie nie najlepsze... ale cóż

trzeba zapierd***ć dalej. Zdjęć michy jak zrobie to będą, ale żadnych nadzwyczajnych rzeczy nie będzie. Na treningu też jakoś tak bez siły...

Chyba najgorszy dzień dotychczas.
Muzyka do dzisiejszego treningu:





POSIŁKI:


*ŚNIADANIE 1:
-jajka
-puszka tuńczyka
-ogórek kiszony, musztarda
-chleb żytni razowy

*POSIŁEK 2/3:
-pierś z kurczaka
-brokuły



*POSIŁEK POTRENINGOWY:
-ryż
-pierś z kurczaka
-ser żółty, szczypiorek



*KOLACJA:
-mozarella
-pomidor

DOSTARCZONO - 2 121,7 kcal
B: 161,0 g (30,7%)
T: 108,7 g (46,7%)
W: 118,4 g (22,6%)


Suplementacja:
-Olimp Thermo Stim 2caps rano na czczo + 2 caps 30min przed treningiem
-Kreatyna 5g rano + 5g po treningu
- BCAA przed i po treningu
-Magnez, Calcium wapń

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25122
Tzn co to jest założyć branzolete ? :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8136
Mam taki areszt elektroniczny i jestem pod gps. Nie moge z domu wychodzic. Mam wyznaczone godziny 7-11 ale mysle ze niedługo mi zdejmą bo połowa wyroku już odsiedzone :)

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

niedoczynnosc tarczycy proszę o pomoc

Następny temat

Dieta masowa, za mało kcal

7 ćwiczeń rozciągających dla osób z siedzącą pracą 7 ćwiczeń rozciągających dla osób z siedzącą pracą Rhodia rosea ALLNUTRITION - naturalny doping mózgu Rhodia rosea ALLNUTRITION - naturalny doping mózgu Orkiszowa tarta ze szparagami Orkiszowa tarta ze szparagami Maja Olszewska - ocena sylwetki Maja Olszewska - ocena sylwetki Anna Biedna - ocena sylwetki Anna Biedna - ocena sylwetki Legalna lasagne Legalna lasagne Dlaczego moje przedramiona nie rosną? 5 błędów w treningu przedramion Dlaczego moje przedramiona nie rosną? 5 błędów w treningu przedramion Rich Gaspari skończył 55 lat! Rich Gaspari skończył 55 lat!