SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta, redukcja, plan do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 506

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 28
Witam, proszę o zbadanie mojego planu ewentualne uwagi czy też poprawki
Celem jest redukcja. Od Listopada 2014 byłem na masie i przyszedł czas na redukcje. Ćwiczę bez przerwy od 2 lat wczesniej tylko na okres zimy. Na ten czas chciałbym zacząć od dodania 5 min aerobów po treningu i co tydzien sprawdzać wage. Jeśli zauwaze spadek zostawiam dalej 5 min jeśli waga będzie stała w miejscu obcinam węglowodany (tzn ryż po treningu z 70 do 50g) nastepnię dodawać coraz wiecej aerobów. Moją diete opiszę poniżej.
Odżywki:
BCAA (po każdym treningu)
Białko (codziennie na kolacje z 50g płatków- jako węgle)
Carbo (po każdym treningu)
Kreatyna (rano na czczo i po treningu)

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 22
Waga: 83,3
Wzrost: 182
Obwód klatki: 109
Obwód biceps: 37
triceps: 34
Obwód talii: 85
Obwód uda: 60
Obwód łydki: 39
Aktywność w ciągu dnia: Praca fizyczna
Ograniczenia żywieniowe: brak
Stan zdrowia: zdrowy

Plan tygodnia wygląda nastepująco
Poniedziałek, wtorek piątek- Trening siłowy + aeroby po treningu
Środa, sobota- boks

Jeśli chodzi o jedzenie i dietę to przez ten cały okres od listopada jadłem non stop tak samo i taka samą ilość ewentulanie dodawałem po 10-20g jeśli stałem w miejscu z wagą. Sytuacja jest u mnie trochę skomplikowana ponieważ pracuje jako kucharz i 2 posiłki dziennie jem w pracy ciężko mi określić ilość ale staram się unikać tłuszczy (frytki i wszytko co wychodzi z frytury) i jeść w miarę możliwość dużo białka pełnowartościowego (mięso lub rybę mamy zawsze) tak więc mój dzień wygląda tak:
1 posiłek w pracy
2 posiłek po siłowni/treningu 200g kurczaka/70g ryżu/łyżka oleju cytrynowego
3 posiłek w pracy
4 posiłek Białko + płatki 50g (węgle)

Nie liczę kalorii ponieważ jest to nie realne w moim przypadku mogę opierać się jedynie o 2 stałe posiłki i ucinać z nich cokolwiek.




Zmieniony przez - zenek1999 w dniu 2015-03-18 18:11:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 365 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18735
Jesteśmy w dziale odżywianie a co tu mamy oceniać? Jeśli uważasz, że dasz rada tak zrobić redukcje to manipuluj jedzeniem, treningiem i zobaczysz, może się uda, nie mówię że nie. Natomiast pomoc z zewnątrz jest nie możliwa, no bo jak ktoś ma ocenić dietę typu "posiłek w pracy".
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 379 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10918
Dokładnie j/w nie chce Ci się trzymać kalori, zacznij się modlić i liczyć na cud.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening interwalowy po silowym.

Następny temat

Problem z nabraniem wagi.

Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Dieta odchudzająca dla młodej mamy Dieta odchudzająca dla młodej mamy Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków?