SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta, pomóżcie!!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 862

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 320
Witam was! Mam (za 2 miesiące) 17 lat. Ważę 62kg, mierzę 172cm wzrostu. Dzisiaj zacząłem chodzić na siłownię. Trochę to trwało zanim się przełamałem. Mam karnet na miesiąc. Chcę zacząć robić fbw, ale nie mam pomysłu i zbytnio kasy na dietę co jest dołujące, bo nie chcę żeby się karnet zmarnował. I mam do was wielką prośbę, czytałem już niejedną dietę itd. ale żadna mi nie pasuje. Czy moglibyście ją dla mnie ułożyć, tak na szybko, z wymienionych produktów: ryż biały, kasza gryczana, makaron(ten zwykły), 2-3 jaja na dzień, oliwa z oliwek, mleko i płuca wołowe(czytałem że "xxx" użytkownik napisał: "lepiej nie wrzucać do stałej diety ze względu na rolę jaką pełniły za życia" i nie wiem czy to było ironicznie czy nie, czytałem że mają dużą zawartość białka 17g ale nie pisało czy na 100g. czy na 1kg., a z tym mięsem to mi tak wyskoczyło bo jest dość tanie tylko ponad 3zł za kg. "Więc" wracam do mojego głównego pytania: Czy moglibyście ułożyć mi dietę z ww. składników? I jak możecie to odpowiedzcie jeszcze na mój problem z tym płucem wołowym.

Proszę o szybką odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43017 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Nikt za Ciebie diety nie ułoży, forum to nie poradnia dietetyczna - tu ludzie dobrowolnie pomagają skorygować jadłospis a nie odwalić za kogoś całą robotę....

Ani nie napisałeś jaki jest Twój cel (masa czy redukcja), nikt nic o Tobie nie wie...

Wypełnij ankietę, wstaw dietę do oceny i wtedy może ktoś pomoże.

I zacznij od czytania:
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

i tu masz cały zestaw podręcznych linków:
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html

Miłej lektury
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 608 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4744
Z tego co podałeś:
1. ryż, mleko i 2 jajka, oliwa z oliwek
2. makaron ten zwykły i oliwa z oliwek
3. kasza gryczana oliwa z oliwek
Trening
4. kasza gryczana
5. ryż + 1 jajko, mleko, oliwa z oliwek

Pozdrawiam

Co do płuc to mój pies je lubił... myśle że się domyślisz sam :)
Zmieniony przez - k4ngu w dniu 2013-02-04 23:31:53

Zmieniony przez - k4ngu w dniu 2013-02-04 23:34:29
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43017 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
k4ngu
Z tego co podałeś:
1. ryż, mleko i 2 jajka, oliwa z oliwek
2. makaron ten zwykły i oliwa z oliwek
3. kasza gryczana oliwa z oliwek
Trening
4. kasza gryczana
5. ryż + 1 jajko, mleko, oliwa z oliwek




I dzienne zapotrzebowanie na białko z trzech jajek i mleka?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 608 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4744
Dysponuje trzema jajkami a mleka nie napisał ile ma więc myślę że ma swoją krowę :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 320
dzięki za naprawdę szybkie odpowiedzi. Z tymi linkami to patrzyłem i na ich podstawie próbowałem ułożyć dietę ale wydała mi się ona bez sensu bo wyliczyłem że mam jeść 1785kcal dziennie z czego 120g białka-480kcal, 100g węgli-400kcal i 100g tłuszczy-900kcal. A właśnie na siłke chodzę o 6:30 rano. Do k4ngu, dzięki za dietę tylko wydaje mi się że jest w niej zbyt mało białka, przez co nic by się w mojej wadze chyba nie zmieniło. A z tymi płucami to wiem że psy je lubią. Ale człowiek chyba też ją może jeść, co nie? A jak nie to możecie podać jakieś alternatywy taniego mięsa z dużą ilością białka? Hehe, dysponuje powiedzmy 1l. mleka na dzień. A krowę na wsi mam(dosłownie), ale 80km od miasta którego mieszkam. Do natki: pisałaś że nie podałem nawet diety o jaką mi chodzi: chcę robić fbw, jestem laik w tematach siłowni, ważę 62kg, nie chcę tu jakoś się wymądrzać lub tym podobne, ale mozna wywnioskować że chodziło mi o diete na mase
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 320
przed chwilą przeczytałem taki wpis na K** "Chcesz zacząć rosnąć to raczej nie przejmowałbym się aż tak tym jakie to mięso jesz" więc chyba zostanę przy pieskim "niebo w gębie" :D i zdecyduje się na płucka wołowe ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 320
przed chwilą przeczytałem taki wpis na K** "Chcesz zacząć rosnąć to raczej nie przejmowałbym się aż tak tym jakie to mięso jesz" więc chyba zostanę przy pieskim "niebo w gębie" :D i zdecyduje się na płucka wołowe ;)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43017 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Coś źle obliczyłeś - samo BMR wychodzi Ci na poziomie ok. 1600kcal... Ile razy w tyg masz zamiar ćwiczyć i jaka długość treningu?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 320
Mam zamiar ćwiczyć 3x w tygodniu, a jeden trening koło jednej godziny, no w środy może trochę dłużej bo mam na 12 do szkoły
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43017 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Nasze całkowite zapotrzebowanie kaloryczne(TDEE) będzie składało się z kilku podstawowych elementów:

TDEE = BMR + TEA + TEF + NEAT

BMR - Podstawowa przemiana materii - Mężczyźni
BMR= (9.99 X 62) + (6.25 X 172) - (4.92 X 17) + 5 = 619,38+1075-83,64+5=1615,74kcal

TEA - Kalorie spalone ze względu na aktywność fizyczną
Trening siłowy
7 - 9 kcal na minutę w zależności od intensywności
EPOC - Kalorie spalone po wysiłku (4-7% Całkowitego zapotrzebowania kalorycznego)
TEA = 3 x 60minut x 7kcal = 1260
EPOC = 3 x (7% z 1615,74) = 339,3 kcal
(TEA + EPOC)/7dni = 228,5 kcal
(BMR) 1615,74 + (TEA) 228,5 = 1844,24kcal

Dodajemy NEAT (zakladam ze jestes ekto i biore najnizsza wartosc czyli 700kcal) = 1844,24 + 700kcal = 2544,24 kcal

Ostatnia rzecz - efekt termiczny pożywienia (TEF)
2544,24kcal + TEF (10% z 2544,24kcal) = 2544,24kcal + 254,4kcal = 2798,66 kcal

Ostatecznie wyszlo 2798 kcal - teraz pod to ukladaj diete na mase, czyli dodatni bilans kaloryczny.

Prosze bardzo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta w okresie rehabilitacji - przygotowanie do redukcji

Następny temat

Szybki szejk.

Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Jaki budyń wybrać? Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Czy kobiety powinny trenować ramiona? Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis