SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta+redukcja.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 655

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 139
Witam Was serdecznie. To mój pierwszy post więc wypada się przywitać. Tym bardziej, że mam do Was, drodzy forumowicze, pytanie. Mam 21 lat, a na imię Łukasz. Przygodę z siłownią zacząłem, gdy miałem 17lat. Jak to zwykle bywa, pochodziłem parę miesięcy i mi przeszło. Teraz jednak styl życia układam pod siłownię, a chodzę dopiero 6miesięcy, więc mogę powiedzieć, że się wciągnąłem na stałe. Jako, że jestem laikiem i amatorem, chciałbym, abyście poradzili mi odnośnie mojej diety+ćwiczeń jakie wykonywać, aby jak najszybciej schudnąć.
Dodam tylko, ze przez te 6miesiecy trenowalem silowo, a jako, ze zlamalem palca, postanowilem zrobic miesiac redukcji :) waga 86kg, wzrost 183cm

dieta wyglada tak:
I
8:00 Jajecznica z
6 białek , 3 żółtka
2 Bułki grahamka
100gr truskawek (lub innych)

II
11:00
Sałatka:
120gr piersi z kurczaka 18gr oliwy z oliwek
70gr ryżu
porcja warzyw

III
14:00
110gr świeżego łososia
200gr ziemniaków (przed ugotowaniem)
porcja warzyw

IV
17:00
110g wołowiny
16gr oliwy z oliwek
70gr makaronu
porcja warzyw

V
20:00
120gr piersi z kurczaka
70gr makaronu
16gr oliwy z oliwek
porcja warzyw


Dotychczas wykonywałem 30minutowe biegi z predkoscia 8km/h, od kilku dni wykonuje trening interwalowy, dzisiaj zrobilem trening Tabata.
i tu rodzi sie pytanie. Jak wiele bledow popelniam? Co robie zle, a czego nie robie wcale? Za kazda odpowiedz bede szalenie wdzieczny!


Zmieniony przez - ukatek8 w dniu 2014-05-09 19:35:27
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!