SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dawkowanie L-karnityny

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 23844

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 22 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
Witam. Mam pytanie. Kiedy w końcu brać L-Karnityne. Przed treningiem po treningu, rano na czczo czy jak? Przeglądając ten produkt w różnych firmach, piszą coś innego. Raz żeby brać 20min przed treningiem, raz, że rano, a nawet, że produkt działa dobrze dopiero po pewnym czasie systematycznego stosowania. Jaka jest najlepsza pora brania tego produktu? Bo chce zrzucić troche tkanki tłuszczowej. Wiem, że jest potrzebny odpowiedni trening najlepiej aerobowy + dietka i ewentualnie wtedy moge wspomóc to wszystko L karnityną. Jestem zainteresowany L-Karnityną z Olimpu. Który produkt polecacie bo są z L Karnityną aż 4 z Olimpu?
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 22 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
Aha, chciałem jeszcze dopisać, czy może L-Karnityna w płynie byłaby lepsza, lepiej wchłanialna?? Jeśli tak to z jakiej firmy polecacie. Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam.

Jestem tu nowy i chcę się dowiedzieć czegoś od ludzi, którzy się znają na kulturystyce, przetestowali na sobie już nie jeden produkt i mogą mi wskazać dobrą drogę. Bo jakby nie było opisy producentów zawsze są super olśniewające;)
1
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 324 Napisanych postów 37205 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124602
najlepsza pora to przed treningiem i przed każdą większą aktywnością ruchową, jeśli obok spalenia tłuszczu twoim celem jest zachowanie masy mięśniowej to najlepsza będzie acetyl-l-karnityna, jeśli nie zależy ci na tym, ale na smukłej i fajnej sylwetce to kup obojątnie którą z pozostałych, która najlepiej wyjdzie finansowo...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 22 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
"Spożywać 3-4 kapsułki dziennie na ok. 1/2 godz. posiłkiem i ok. 1/2 godz. przed wysiłkiem fizycznym lub umysłowym. Zaleca się popijanie kapsułek wodą". Mam brac tak jak napisane, czy moge brac tylko w te dni co mam trening czyli 30min przed treningiem 1 kapsółke? Zda to egzamin czy jednak 1 kapsółka przed każdym treningiem to za mało? Czy dorzucić np. 1kapsł. rano 1kaps wieczorem i 1kaps przed treningiem?
3
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 324 Napisanych postów 37205 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124602
trzeba bra ć przynajmniej trzy dziennie i to nirezależnie od tego czy się trenuje czy nie, jeśli nie będziesz mógł brać tego większych ilości/a niestety trzeba przynajmniej tak jak napisałem/ to może zwróć swoją uwagę bardziej na jakiś spalacz np. therm line , co ty na to??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 22 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
to jakbym brał 3tab. dziennie to mam to na 20dni jesli kupie opakowanie 60tabsów. Da mi to coś jesli bede jadł mniej ale jakościowo i dobry trening? Czy jednak lepiej spalacz? bo ta L-Karnityna jakby nie było fajnie działa z treningiem jak sie człowiek rusza. Jaki spalacz polecasz, jak dokładnie działają te spalacze?
2
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 862 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13850
Moim zdaniem lepiej polaczyc l-karnityne i np therm line. Spalacze podwyzszaja metabolizm spoczynkowy, cisnienie krwi itd. w kazdym razie wzmagaja termogeneze organizmu. Bardzo ulatwiaja zrzucenie kilku kg ale tylko z dobra dieta i treningiem
3

----Ręce które leczą----

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 22 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
Mówisz podnosi ciśnienie, to mi nie pasuje bo miałem kiedys problemy z nadciśnieniem. a L-Karnityna tez podnosi cisnienie??
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 3393 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15438
Karnityna wpływa bardzo korzystnie na pracę mięśnia sercowego i układu krążenia i nie powoduje wzrostu ciśnienia, tak jak jest to możliwe niekiedy przy braniu termogeników
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

WPC, WPI, WPH - klasyfikacja wg przydatności

Następny temat

Do D.Szukały - minimalna i optymalna aktywność fizyczna

Postępy na siłowni, jak je kontrolować? Czy sen jest ważny? Jaka galaretka ma najmniej cukru? Jakie ciastka na diecie? Motywacja do ćwiczeń - skąd ją czerpać? Kreatyna a przeziębienie - czy ma wpływ? Kwas alfa-liponowy - jak działa? Jak zejść nisko z poziomem tkanki tłuszczowej?