witam prosze o rozpiskę supli na cykl 1 Activlab crea shot 2.Kaizen creapure 300g 3.Vita-min multiple SPORT 4.Gold omega 3 5.ostrowia 6.Mutant mass (po treningu)
1 Activlab crea shot -przed treningiem 2.Kaizen creapure 300g - DT:rano i po treningu po 5g w DNT: rano 5g 3.Vita-min multiple SPORT - rano po posiłku po 1 tab 4.Gold omega 3 -rano po posiłku po 1-2 tab 5.ostrowia -do braków w diecie 6.Mutant mass -po treningu
Żeby nie zaczynać nowego tematu podłącze się pod kolegę
Witam zakupiłem sobie kilka suplementów i nie wiem dokładnie jak je dawkować: Tauryna Olimpu MC Kreatyna Olimpu MC Białko UNS Vita-min multiple sport chciałem zwykłe ale tylko takie były.
Przeczytałem gdzieś na forum żeby dawkować następująco proszę o sprawdzenie:
Rano po przebudzeniu 4cap kreatyny + 1cap tauryny + 30gr białka Po głównym posiłku- 30gr białka + 1 witamina Przed treningiem 4cap kreatyny + 1/2 cap tauryny Po treningu 30gr białka
Dietę mam dodam ze Ćwiczę od pól roku wcześniej brałem kreatyna i jabłczan a ostatnio czysto na samej diecie masa poszła do góry. Wiec żeby zwiekszyć rezultaty zakupiłem odżywki. Cel większa masa.
1255700904000
DEXTROZER
Wysłana - 16 października 2009 15:58
następnym razem stwórz nowy temat bo nie wiem czy autor tego sobie życzy...
Rano po przebudzeniu 4cap kreatyny + 1cap tauryny + 30gr białka (jeśli masz braki to tak) Po głównym posiłku- 30gr białka + 1 witamina Przed treningiem 4cap kreatyny + 1 cap tauryny (po co się bawić w połówki) Po treningu daj 40gr białka
widzę że dużo białka do posiłku dodajesz i kreatynę za wcześnie brałeś jak dopiero pół roku i już 2 cykl
"Crea Shot porcja 30min. przed treningiem, mono 5g zaraz po treningu W dni bez treningu porcja crea shot rano na czczo a 5g mono po poludniu"
spotkałem się z 2 ma rodzajami dawkowania ktory będzie lepszy