SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 134922

napisał(a)
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3894 Napisanych postów 18581 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 574383
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 1879 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 297121
Trzymajcie I smacznego

SERNIK WANILIOWY
-Twaróg chudy-200g-150g (zależy jakie makro)
-Jogurt naturalny (180g)
-jajko lub wiecej,zalezy jakie macie makro
-waniliowy budyń w proszku (ja dałem 2 szt)
-słodzik
-można dodać aromat waniliowy
Ja dodałem do środka kakao które wcześniej w rondelku roztopiłem z wodą i słodzikiem. Fajną opcją może być dodanie pokruszonych kawałków gorzkiej czekolady


Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy na sztywną pianę. Resztę składników z żółtkami blendujemy w osobnej misce. Lejącą masę łączymy z białkami stopniowo cały czas mieszając. Formę do pieczenia (18-20cm) wykładamy papierem i wlewamy naszą masę.
napisał(a)
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3894 Napisanych postów 18581 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 574383
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 8272 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161098
zazdroszczę że chce ci sie tak pichcić
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 1879 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 297121
Akurat pichcić w kuchni lubię A robienie takich smakołyków typu omlety,naleśniki,ciacha pozwala mi zastąpić w jakimś stopniu słodycze Jedząc tak nie podjadam wcale a kiedyś jak leciałem cały dzień ryż+kurczak to zdarzały się odstępstwa od diety co później odbijało sie na sylwetce.
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 565 Napisanych postów 8870 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 371563
co osoba to zupełnie inne podejście, ważne, że się sprawdza
ostatnio Wojtek Piela u siebie w dzienniku pisał, że jemu schemat ryż+kura pomaga właśnie nie podjadać
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 1879 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 297121
Każdy ma swoje sposoby Np.dzisiaj u mnie też wpadł 3x makaron+schab wieprzowy/kurak bo zbytnio nie miałem czasu ale za to po treningu za chwilę zjem muffinki czekoladowe z niespodzianką bananową w środku

Wypiskę dam jutro bo zaraz lecę na potańcówkę z moją
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 833 Napisanych postów 2433 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 84023
Niech każdy robi jak chce byle by nie podjadać i się makro zgadzało

Ja preferuje jałówke
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2071 Napisanych postów 60304 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 298882
Jednym to odpowiada, drugim mniej. Ja nie zjem 3.4 takich samych posilkow w ciagu dnia , a jak zjem to z cholerna niechęcią, a jedzenie i plyny to podstawa egzystowania wiec tu chce miec komfort. Chce slodko to robie na slodko , chce slono to jest slono, wazne wlasnie makro.

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut.

http://www.sfd.pl/gienus12__Time_To_Cut-t1094203.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 1879 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 297121
Sobota-06.05 Masa tydzień 1

Z rana mega ospały bo jednak wstawanie po 4 rano robi swoję,w pracy nudnawo. Po pracy szybkie zakupy w Biedrze i ogień na siłkę.
Przed treningiem wrzuciłem jeszcze kapsa T5 i nawet fajnie pobudziło. Trening opisze niżej ale był mega cięzki i skurcze w czwórkach brały mnie praktycznie cały czas podczas imprezy ale jakoś dałem radę i pobawliliśmy się do 3
Micha czysta mimo dodatkowego cardio Forma cały czas się utrzymuję,zalewać jakoś mnie mega nie zalewa,miche trzymam,cardio kręce więc jest dobrze

Dzisiaj off i lecę na nockę a jutro atakuję klatkę+triceps


Dieta

1. Jajecznica z szynka wieprzową

2. Makaron,Kurczak smażony na smalcu

3 Makaron,Kurczak smażony na smalcu

TRENING

4. Płatki kukurydziane+WPC, Jabłko, Wafle ryżowe, Shot WPC (został mi ostatni z M.Sląska to wypiłem )

5. Muffinki czekoladowe z niespodzianką bananową w środku


6. Makaron,Kurczak/Mielony indyk


Ogólnie w DNT bazuję bardziej na tłustych mięsach typu-Szynka wieprzowa (5g fatu/100g),Mielony Indyk (7g fatu/100g),Mięso z ud kurczaka (6g fatu/100g),Mielona szynka wieprzowa (7g fatu/100g) czasami wpadnie wątróbka drobiowa (6g fatu/100g)




Trening

CZWÓRKI + BRZUCH

1. SQ RAMPA 12 + 2 serie regresu 50/65/80x12
2. Wyciskanie na suwnicy 12/12/12/15/20 3x12-jednonóż,15,20p-obunóż
3. Front SQ 4x12 70/70/75/80
4a. Wykroki krótkie 4x12
4b. Prostowanie siedząc 4x15

Trening mega,czwórki całe obolałe.
Ale jak widać na wypisce siady skończyłem na śmiesznym ciężarze 80kg. Dlaczego tak mało,bo akurat w planach było 110kgx12.
Zarzuciłem na sztangę 95kg i przy 2 powtórzeniu zaczęły brac mnie skurczę w wewnętrznej części ud. Nie mam pojęcia od czega takie skurczę.
Siadów nie robiłem ponad 4 miesiące więc może od tego.
Lekko wk***iony lekko porozciągałem czwórki,zrobiłem parę przysiadów bez ciężaru i skurczę przeszły ale już nie wchodziłem pod sztangę.
Później suwnica,pierwsze serię robiłem jednonóż ponieważ mam suwnicę samoróbkę i niestety chodzi tak że musiałbym wrzucić cały ciężar z siłki a i tak bym zrobił 20 powtórzeń Więc jednonóż pierwsze trzy serie a później już planowo obunóż.
Fronty-tutaj ciężar mały ale też tej wersji siadów dawno nie robiłem. Ale poszło w miarę gładko.
Seria łączona już typowa pompka i nogi wykończone.

Brzuch-niestety nie zrobiłem,brak czasu bo spieszyłem się na impreze. Ale zrobię innym razem




Suplementacja

Whey Protein Concenrate (FitWhey)-według braków w diecie
Vit&Min-2 kaps
BCAA-20g popijam podczas treningu
Greens&Juice-10g
T5-kaps przed treningiem

W poniedziałek przyjdzie moje zamówienie z SFD,praktycznie przyjdą same witaminki-Kompleks witamin,omega3 oraz jód i selen żeby poprawić pracę tarczycy bo powoli schodzę z T3




Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-05-07 16:21:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

Następny temat

Justyna Lipicka-Fitness Sylwetkowe 2017

Izolat białka to za mało? Wybierze Hydrolizat Quamtrax - Hydrolyzed Whey Izolat białka to za mało? Wybierze Hydrolizat Quamtrax - Hydrolyzed Whey Boczniaki - wsparcie dla odporności Boczniaki - wsparcie dla odporności Krótkie przerwy między seriami = więcej mięśni i siły? Krótkie przerwy między seriami = więcej mięśni i siły? Szybkie bieganie zapobiega rozrostowi prostaty Szybkie bieganie zapobiega rozrostowi prostaty Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka Najbardziej gorące fitnesski na Snapchacie Najbardziej gorące fitnesski na Snapchacie Żelazne reguły rządzące metabolizmem Żelazne reguły rządzące metabolizmem Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas