SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dalsza Redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1054

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1956 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34062
Płeć : M

Wiek : 24

Waga : 96

Wzrost : 179

Cel treningowy : Redukcja

Staż treningowy na siłowni : około 4 lat , rok bez przerwy

Uprawiane inne sporty : nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : wolne cieżary

Dieta : Jest

Przeciwskazania medyczne : nie

Zażywane suplementy : nie

Ostatnio przerabiany plan: FBW, pull/push,

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad-100kg, WL-140, MC-160

Zakładam kolejny temat z prosbą o poprawienie co jest źle , a wiec tak , moim celem jest dalsza radukacja , probowałem juz wiele roznych sposobow i jak narazie waga od dłuzszego czasu stoi w miejscu, tak samo jak i wymiary ,od nowoego roku chciałbym sprobowac taką oto diete , moje zapotrzebowanie wynosi około 2800 kcal ,na poczatek dam 3000 kcal i co tydzien bede ucinał wegle i oczewiscie dokładał aero , no chyba ze waga bedzie leciała to aero zostawie w spokoju. Z gory dzieki za pomoc


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 210 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1142
jak masz zapotrzebowanie 2800 a dasz wiecej to raczej przytyjesz. nie lepiej zaczać od 2800 i potem ucinac????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1956 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34062
Tak tylko ze bede trenował od 5-6 razy w tygodniu , trening siłowy + aeroby , nawet zastanawiam sie czy nie za mało tych kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 94 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3148
Wydaje mi się że przy Twojej wadze i treningu to zapotrzebowanie wyniesie około 3100kcal ,przelicz jeszcze raz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1412 Napisanych postów 35562 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 150761
Nie bardzo rozumiem jak liczysz to zapotrzebowanie, w swoim rozrachunku (2800kcal) uwzględniłeś 5 - 6 treningów w tygodniu?

pomiędzy którymi posiłkami jest trening?

Zmieniony przez - faftaq w dniu 2012-12-27 21:01:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1956 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34062
Trening jest pomiedzy 4-5 posiłkiem , a wiec tak uwzgledniłem treningi .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1412 Napisanych postów 35562 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 150761
czyli zapotrzebowanie 2800kcal jest dla 4 - 5 treningów w tygodniu? Zakładając, że Twoje obliczenia są słuszne startowanie z nadwyżki energetycznej czemu dokładnie ma służyć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1956 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34062
Tak mi wyszło , ale moge sie mylic , dlatego dałem nadwyzke.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1412 Napisanych postów 35562 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 150761
ok, no możesz startować z wyższego pułapu i obserwować co się dzieje. Amator nie jesteś więc pewnie się zorientujesz jak będzie nadwyżka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1956 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34062
A ogolny cały zarys diety moze byc ? czy cos zmienic ? Co tydzien ucinac po 100 kcal ? czy 150 kcal ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1956 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34062
Jeszcze raz podbije dla pewnosci
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Węglowodany proste a trening siłowy/wytrzymałościowy

Następny temat

podlało mnie...