logo
zamknij zamknij

DT redukcja Maria1209

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 20949

0 5 0
napisał(a)
maria1209
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 1119 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 17862
Hej,
Dlugo juz podgladam forumowiczki i widze ze wielu to pomaga kontrolowac miski i utrzymac motywacje, wiec postanowilam zalozyc swoj dziennik. Jeden juz zaczelam ok. rok temu ale niedlugo potem znalazlam trenera-cudotworce i umarl smiercia naturalna (dziennik, nie trener). Tym razem mam zamiar nie tylko osiagnac cel, ale tez go utrzymac, bo odkad pamietam to moj najwiekszy problem i po osiagnieciu satysfakcjonujacej sylwetki (albo i nie) wciaz wracam do zlych nawykow, potem z coraz wiekszym trudem biore sie w garsc i zaczynam od poczatku i tak w kolko.
Z duzym zainteresowaniem sledze konkurs i jego bohaterki, podziwiam progress i sam przebieg konkursu jest dla mnie bardzo motywujacy.

NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:
Od zawsze z przerwami. Silownia w liceum, potem znow silownia jakies 5 lat temu ok. 2 lata (bez planu, efekty raz byly raz nie), przez ok. pol roku trenowalam boks, potem Chodakowska itp. ok. 2 lata, troche biegalam- tez ok. pol roku, od maja 2015 znow silownia (od sierpnia do pazdziernika bardzo w kratke), potem mialam wypadek samochodowy, lekarz kazal lezec i medytowac ale czulam sie dobrze i po 2 tyg. wrocilam na silownie z wylaczeniem cardio, przerwa swiateczna z 10 dni, znow powrot, potem regularne treningi a z poczatkiem marca z roznych przyczyn najpierw rozjechala sie dieta a zaraz potem regularne treningi (i oczywiscie dotychczasowe efekty)

WAGA CIAŁA: 73
WZROST: 177
OBWÓD RAMIENIA: 31
OBWÓD ŁYDKI: 37,5
OBWÓD UDA: 57,5
OBWÓD BIODER: 96
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 83,5
POD PEPKIEM 94
OBWÓD TALI 76
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 97


****CEL*************************************************
Poprawic sylwetke, spalic co trzeba, dobudowac co trzeba, w zaleznosci od tego co sie da zrobic.
Przestac robic krok do przodu i dwa do tylu. Nie odpuscic znow jak pojawia sie pierwsze efekty, konsekwentnie to pociagnac. Ogrnac technike, zeby treningami robic sobie dobrze, a nie szkodzic (bole ledzwi).
No i wychodzi na to ze tez trzeba podreperowac tarczyce bo badania wyszly tak sobie.

****STAN ZDROWIA*****************************************
CHOROBY PRZEWLEKŁE:
PRZEBYTE KONTUZJE: cysta pod lewym kolanem- lekarz powiedzial, ze zniknie i nie ma przeciwskazan do zadnych treningow, pod koniec listopada wybity prawy kciuk, do tej pory czasami boli.
WADY POSTAWY: fizjoterapeuta nic nie stwierdzil, mam wypukline w kregoslupie, ale tez nie stwierdzono zadnych przeciwwskazan do cwiczen, jestem bardzo pospinana wokol miednicy, biodra, uda
ALERGIE: pylki drzew, traw, kurz, roztocza
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: bardzo czeste oddawanie moczu (choc to chyba logiczne jak sie tyle pije)
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? raczej tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: ocet jablkowy, witamina C, D3+mk7, omega3, cynk, kompleks witamin, kolagen
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
Permanentnie. Tzn. przewaznie na wiosne pseudo diety, glodowki itp. a jesienia i zima do pieca. Pod koniec lipca bylo 65kg i po jakies 8cm mniej w talii i pasie, niestety przy 5 treningach silowych i 5x cardio po 40min, do tego scisla dieta jakies 1600-1700 z tluszczami 50-55g, dzieki czemu (tak mysle) zawdzieczam zanik okresu (wrocil szybko po lekach). Po wakacjach zalamanie i efekt jojo, w najgorszym momencie bylo pewnie ponad 76kg (przestalam tyle cwiczyc a do tego straszne napady obzarstwa). Przez 1,5mies. dieta i trening jak w zalaczniku. Tzn. posilki zaczelam z czasem zmieniac bo mam tendencje do kombinatorstwa, ale trzymalam sie rozkladu. Treningi ogolnie lubilam, jednak nie jestem do konca przekonana czy byly dla mnie ok.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE
Zalecony przez Bziu rozklad
120gB/150gW/65gT
W dni Treningowe dodatkowo 25g W

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING
Przyjelam trening z pierwszego tygodnia konkursu :) Bo mam zmiescic sie w godzinie, a on ma wszystkie podstawowe cwiczenia wielostawowe, ktore chcialabym w koncu opanowac jak nalezy, jest krotki zwiezly i na temat. Do tego trening pole dance 75min (z rozgrzewka i rozciaganiem) raz w tygodniu i moze jeszcze raz samodzielny krotki trening pole tak tylko zeby powtorzyc to co bylo na ostatnich zajeciach.

No i korci mnie zeby dopisac sie do Lamparcic bo tez dostalam ksiazke niedawno i jestem w trakcie lektury, sprzet mam a mobilnosci nie i cos tam niby robie ale chyba kop w d.. by sie przydal zeby to bylo regularnie.




Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
maria1209
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 1119 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 17862
Trening z dzis

FBW B:
1) MC - 4 x 10
42,5kgx10 52,5x10 52,5x5+47,5x5 47,5x10

2) Wyciskanie żołnierskie 3 x 12-15
17,5kgx12 17,5x5+15x7 15x14 (8+6)

3) Wznosy bioder 3 x 10-12
57,5kgx10 67,5x10 67,5x10

4) Podciąganie szeroko nachwytem 3 x 10
na maszynie
20kgx10 25x5+30x5 20x2+25x5+30x3

5) Spiecia na lawce rzymskiej 3x15
6) Przyciaganie kolan do klatki na TRX 3x15

I to mi zajelo cala godzine wiec juz nic wiecej nie zrobilam.

1) Chyba mam problem z trzymaniem spietego brzucha ale staram sie caly czas to robic. Pod koniec puszczal mi chwyt.
2) Robilam pierwszy raz, mocno poczulam plecy
3) Bardzo dobrze czulam, lepiej niz kiedykolwiek
4) Chyba juz zmeczone byly te plecy bo opornie szlo ale szlo. Kupilam gume ale zle przeczytalam na opakowaniu i wzielam taka o najmniejszym oporze, wiec wychodzi mi na niej tylko 1 podciagniecie. Moze kupie jeszcze jedna, o mocniejszym oporze
5) ok
6) Cos zle bo najbardziej czulam czworoglowe ud



Napoje: woda, herbata mietowa
Warzywa: pomidor, ogorek kiszony, salata, cukinia

napisał(a)
paula.cw
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 551 Napisanych postów 7192 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 106412
Cześć, widzę u nas dużo analogi :D Kręgosłup, pole dance i sikanie :P Witamy, witamy

Do wyzwania Lamparciego zachęcam :D

Robisz serie rozgrzewkowe do ćwiczeń?
1. W MC napięty brzuch to podstawa,, jak tracisz napięcie to przy odkładaniu jak poprawiasz chwyt to napnij też całe ciało. Jeśli masz problemy z chwytem to polecam paski, ale oczywiście nie do wszystkich serii, żeby ćwiczyć chwyt (zwłaszcza przy pole dance się przydaje). Jednak jak ma Cie to ograniczać to lepiej sobie pomóc.
2. Jak w żołnierskim Cię bolą plecy to zwróć uwagę czy się nie wyginasz za bardzo. Tytaj cała sylwetka powinna być napięta- brzuch i pośladki spięte, nogi wbite w podłogę
napisał(a)
maria1209
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 1119 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 17862
Hej :) No wlasnie sporo, nie ukrywam ze jestes chyba najbardziej sledzona przeze mnie Lejdiska ;) no i duza motywacja.

Chyba sie dolacze do wyzwania, tylko chcialam najpierw przeczytac ksiazke i wszystko po kolei zrozumiec ale duuuzo tej wiedzy i wolno idzie dojscie do konkretow!

Dzieki za komentarz. Robie serie rozgrzewkowe, tez zapisywac?
Jesli chodzi o MC to staram sie jakos cwiczyc ten chwyt, po treningach pole tez czasem dlonie juz nie maja sily, palce bola, ale mam nadzieje ze bedzie lepiej.
W wyciskaniu zolnierskim chodzilo mi ze czulam miesnie :) ale fakt faktem ze nad stabilnoscia ciala chyba bede musiala popracowac i to w kazdym cwiczeniu.


Zmieniony przez - maria1209 w dniu 2016-04-12 17:47:56
napisał(a)
paula.cw
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 551 Napisanych postów 7192 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 106412
Weź pod uwagę, że duża część książki opisuje ćwiczenia. Część z mobilizacjami możesz czytać na bieżąco robiąc mobilizacje, a jak zaczniesz wcześniej to będziesz do przodu o te kilka razy :D

Serie rozgrzewkowe dopisuj, będzie można doradzić jakby się coś źle rozkładało.

I miło mi bardzo :D
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 933 Napisanych postów 12040 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157456
staraj sie tak dobierac ciezar do cwiczen, zebys w osttaniej serii nie schodzila z obciazenia
np. w zolnierskim zacznij od 15kg jak zrobisz w zakresie to w nastepnej serii daj 17,5kg

w zolnierskim tez ostatnie powtorzenia, jak juz nie idzie, mozesz odbijac push pressem
napisał(a)
maria1209
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 1119 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 17862
Paula w sumie to wczesniej wszystko wydawalo mi sie prostsze a im wiecej czytam tym bardziej mam wrazenie ze nigdy tego wszystkiego nie zrobie poprawnie i nie zapamietam tych wszystkich zasad itp. Dzisiaj po treningu takie pseudomobilizacje probowalam zrobic ale dzisiaj wlasnie czytalam o tworzenie indywidualnych planow wiec postaram sie cos dla siebie ulozyc.

Bziubzius zolnierskiego nigdy nie robilam i nie wiedzialam jaki ciezar wziac na pozatek. W MC za duzo dolozylam bo pierwsza seria wydawala mi sie taka lekka i potem musialam zdjac z ciezaru. Ale bede to miala na uwadze
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 933 Napisanych postów 12040 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157456
Czesto tak jest, jak sie zaczyna nowy plan treningowy. Przynajmniej po jedym treningu na przetyarcie i dobranie obciażeń.

jakbys miała wątpliwości, co do techniki ćwiczen to nagrywaj filmiki.
napisał(a)
maria1209
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 1119 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 17862
Tak chyba bede robic, bo niektorych cwiczen z innych dni tez nie robilam. W przyszlym tygodniu powinnam miec juz naprawiony telefon wiec bede mogla nagrywac ;)

Wczoraj zaliczylam wieczor z mobilizacja, wybralam Obszar 7- posladki, torebki stawow biodrowych. Zeszlo mi lekko 40min a i tak nie we wszystkich miejscach puscilo wiec dzisiaj chyba powtorka z naciskiem na te miejsca.

Miska
Napoje: woda, 2 kawy, herbata mietowo-owocowa
Warzywa: pomidor, ogorki kiszone, szpinak, salata, seler naciowy+fenkul kiszony





Zmieniony przez - maria1209 w dniu 2016-04-14 16:14:53
napisał(a)
maria1209
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 1119 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 17862
Dzisiaj z miska musialam improwizowac, wstajam pozno na luzie, robie jajecznice a tu sie okazuje ze musze isc do pracy i mam 15min na zebranie sie. Takze planowany mus truskawkowy zostal w lodowce, na drugi posilek nic nie mialam przygotowanego. Praca w kuchni wiec dostep do jedzenia a nawet wagi byl :) tylko czasu na jedzenie brak, wiec sklecilam chociaz 'lody' owocowe i salatke z kurczakiem na szybko zeby to jakos podratowac.
Po poludniu trening pole, szlo mi duzo lepiej niz ostatnio, przy pierwszej probie dalam rade z V z glowa w dol, niestety nie umiem sie utrzymac w tej pozycji. Ale fajne w tym sporcie jest to ze progres widac z zajec na zajecia

Miska jakos sie udala, napoje: woda, kawa, herbata mietowo-owocowa
warzywa: ogorki kiszone, pomidor, salata, kapusta kiszona
Mobilizacja: posladki, torebki stawowe stawow biodrowych. Godzina zleciala nie wiadomo kiedy!





Zmieniony przez - maria1209 w dniu 2016-04-14 23:31:11
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 933 Napisanych postów 12040 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157456
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

spalacz T5 , efedryna

Następny temat

Początki...

Jesteś wegetarianinem? Sprawdź, jak zapewnić odpowiednią ilość witamin i składników mineralnych.

Superfood - jakie produkty do nich zaliczamy?

CT Fletcher – naturalny zawodnik czy sprytny manipulator?

Redukcja tkanki tłuszczowej - kiedy czas na spalacz?

Niesportowe wyznania Żanety Szlęzak

Zatrzymanie wody w organizmie - przyczyny

Wady i zalety treningu góra-dół

Nietolerancja laktozy - jakie białko wybrać?