SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT nadine , pół roku str.26

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 47381

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Ladies SFD. Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 1080 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 19940
Witam
na początek ankieta

NICK: nadine 21
WIEK: 28
NIEPRZERWANY CZAS TRENINGOWY: od stycznia tego roku


WAGA CIAŁA :61 kg
WZROST: 164
OBWÓD BICEPSA: 28 cm
OBWÓD ŁYDKI: 33,5cm
OBWÓD UDA: 55cm ( dwa cm poniżej krocza)
OBWÓD BIODER: 85 cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 80 cm
OBWÓD TALI: 71 cm
OBWÓD POD BIUSTEM: 74 cm

CEL : redukcja, ładne, umięśnione ciało

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: nie
WADY POSTAWY: nie
ALERGIE: nie
PROBLEMY ZDROWOTNE: brak
CZY REGULARNIE MIESIĄCZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLETKI ANTYKONCEPCYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZYPISU LEKARZA? nie

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) : ograniczenie kalorii do 1500, czasosow było róźnie, zazwyczaj zrywy dwu, trzy-tygodniowe

JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE? staram się jeść 2000 kal
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? jem tak dopiero kilka dni

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: nie


Zatem do rzeczy
mam trójkę dzieci i chciałabym zrzucić troszkę balastu, dlatego tutaj jestem i proszę o pomoc.

Od stycznia zaczęłam ćwiczyć z chodakowską, efektów brak ( rok temu dzieki tym ćwiczeniom schudłam 7 kg ale nadrobiłam je dość szybko). Na początku lutego zaczęłam robić P90X, w pierwszym miesiącu były dwu-centymetrowe ubytki w obwodach, później wszystko stanęło a waga zaczęła iść w górę. Gdy zostały dwa tyg. do konca programu odpuściłam. Zaczęły się bóle rąk , które ustąpiły po 1,5 tyg po tym jak przestałam ćwiczyć.Jadłam różnie, czasami full słodyczy , czasami się pilnowałam i trzymałam 1500 kal. Muszę jeszcze dodać ze zazwyczaj dwa razy w tyg chodzę z dziećmi na karate( po godzince, można się zmęczyć), mieszkam na wsi, więc jeszcze ogród , warzywka, kwiatki, trawnik do ogarnięcia no ok 45 dziennie pracy typowo przy krowach ( mam gospodarstwo). Obawiam się , że rozwlaiłam sobie metabolizm. Co myślicie?
Moje BMR aby utrzymać wagę wyszło 2400 kal,obcięłam do 2000, czy nie obcięłam za bardzo?Mam problem żeby dobrze zbilansować BTW, za dużo białka i tłuszczy i o dziwo za mało węgli. Kompletnie nie mam pomysłu jak to zrobić żeby było dobrze.

założyłam sobie że będę biegać trzy razy w tyg ok 40 minut , trzy razy w tyg trening siłowy dla początkujących wyszukane na forum. Myślałam jeszcze o interwałach ale nie wiem gdzie je wcisnąc i czy to dobry pomysł. Dostępu do siłowni nie mam, posiadam ekspander, drążek, hantle z regulowanym obciążeniem (szt.2 , każda po 10 kg) , sztngę będę mieć robioną, na pewno będę musiała dokupić obciążeń, choć na razie te mi starczają.

Co o tym wszystkim sądzicie?














Zmieniony przez - nadine 21 w dniu 2015-05-10 10:44:57


miska z dzis





Zmieniony przez - nadine 21 w dniu 2015-05-10 10:49:24

"Mówisz, że możesz – to możesz. Mówisz, że nie możesz – to nie możesz. Więc sobie wybierz". Mistrz Zen Seung Sahn

http://www.sfd.pl/DT_nadine_,_pół_roku_str.26-t1075034.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 1607 Napisanych postów 23113 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 313256
W diecie bym postawił bardziej na mięso, ryby, jaja. Dobry jogurt czy maślanka tez nie są złe - ale trzeba patrzeć na skład, bo potrafią do nich dodawać mało sympatyczne rzeczy.

Trening - zacznij od treningu obwodowego ze sztangielkami a jako dodatek te bieganie jak najbardziej może być. Możesz też zamiast niego zrobić jakiś wysiłek interwałowy.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 12 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 282377
SPrawdź, czy nei masz diastasis

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 1080 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 19940
nightingal dzięki za odzew. Jogurty które kupuje są bez dodatku cukru ale mają mleko w proszku , jeszcze nie znalazłam takiego bez, kefir czy maślanka pod tym względem jest ok. Próbowałam sama robić jogurt ale nie wychodził mi, przymierzam się do trzeciej próby. Taki koktajl to jest po prostu chwila żeby zrobić i jest słodki i to dlatego. Ryby średnio lubię, mam tuńczyka w puszcze i zamrożonego dorsza i szukam inspiracji.

ćwiczę według tego 2.Dla tych, które chcą ćwiczyć w warunkach domowych


Trening do domu do wykonania ze sztangielakami lub butelkami wody mineralnej w/g Agak
trening A
1) Wznosy nóg z leżenia
2) Wspięcia na palce obunóż
3) Przysiady klasyczne z hantlami
4) wejście na ławkę z hantlami
5) wznosy z opadu
6) Pompki klasyczne max powtórzeń
7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz
8) Pompki w podporze tyłem


trening B
1) plank max czas
2) Martwy ciąg z hantlami
3) Wykroki z hantlami
4) wiosłowanie hantelką
5) wyciskanie hantli leżąć (jeśli masz możliwość np na taboretach, ławie wąskiej)
6) Wyciskanie hantli stojąc na barki
7) uginanie przedramion (biceps)
8) wyciskanie francuskie stojąc (triceps)

Ruda a to teraz mnie zagięłaś. Po pierwszej i drugiej ciąży robił mi się ogromny pagórek i ile się nagłowiłam co to. Teraz robi mi się tylko delikatny pagorek i włożę jeden palec- to już chyba nie jest tak źle co ?

dla porównania wrzucam miski z ostatnich dwoch dni

najmłodszy mi się rozłożył i mam problem zeby cos tu w ogole napisac napisac




"Mówisz, że możesz – to możesz. Mówisz, że nie możesz – to nie możesz. Więc sobie wybierz". Mistrz Zen Seung Sahn

http://www.sfd.pl/DT_nadine_,_pół_roku_str.26-t1075034.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 1080 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 19940
Miska z dziś




Gdybym chciała wywalić koktajl to czym go zastąpić? Druga sprawa - co robić w chorobie, ćwiczyć nie cwiczyć? co wtedy z miską obcinać coś czy nie?

Zmieniony przez - nadine 21 w dniu 2015-05-11 07:27:10




Zmieniony przez - nadine 21 w dniu 2015-05-11 07:27:46

Zmieniony przez - nadine 21 w dniu 2015-05-11 07:28:16

"Mówisz, że możesz – to możesz. Mówisz, że nie możesz – to nie możesz. Więc sobie wybierz". Mistrz Zen Seung Sahn

http://www.sfd.pl/DT_nadine_,_pół_roku_str.26-t1075034.html 

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 1607 Napisanych postów 23113 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 313256
Zależy jaka to choroba. Ciężko robić trening z gorączką. ale jak to jakiś katar tylko - to ja osobiście bym ćwiczył.

Zamiast koktajlu - normalny posiłek. Micha przy chorobie sama się ustali, bo często apetytu brak zupełnie jeśli to jest poważniejsze choróbsko. W każdym razie sama z siebie nie ograniczaj. Obstawiam, że i tak nie dojesz tego co powinnaś.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 1080 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 19940
Po prostu gardło strasznie nawala ale temp brak . Byłam z dziatwa swoją u lekarza i tez się zalapalam i antybiotyk dostalam, tragicznie nie jest więc planuje trening zrobić . A co w dni nietreningowe? Coś się wtedy zmienia w misce?

"Mówisz, że możesz – to możesz. Mówisz, że nie możesz – to nie możesz. Więc sobie wybierz". Mistrz Zen Seung Sahn

http://www.sfd.pl/DT_nadine_,_pół_roku_str.26-t1075034.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 1080 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 19940
Trening z dziś

1) Wznosy nóg z leżenia I seria -15 II - 15
2) Wspięcia na palce obunóż I seria-20kgx15 II seria-20x15
3) Przysiady klasyczne z hantlami I -20x15 II -20x15
4) wejście na ławkę z hantlami I -20x15 na każdą nogę II - 20x15 na każdą nogę
5) wznosy z opadu I -15 II -15
6) Pompki klasyczne max powtórzeń I - 9 II -10
7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz I -5x15 II -6,25x15
8) Pompki w podporze tyłem I -15 II -15


mogłabym dołożyć obciążeń do wspięć czy przysiadów ale nie mam jak, przyniosłam sztangę , sam gryf waży 10 kg ale nie mam jak narzucić sobie tego na barki, może mąż mi z czegoś uspawa stojak , ale kiedy to bedzie to nie wiem.

Napoje z dziś: woda, herbata earl grey, owocowa, ziołowa
warzywa: pomidor , ogórek, sałata, szpinak, papryka, por, seler naciowy.

"Mówisz, że możesz – to możesz. Mówisz, że nie możesz – to nie możesz. Więc sobie wybierz". Mistrz Zen Seung Sahn

http://www.sfd.pl/DT_nadine_,_pół_roku_str.26-t1075034.html 

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 1607 Napisanych postów 23113 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 313256
Ja kiedyś na studiach używałem w domu oparć krzeseł jako stojaków. Nawet dawały radę. Możesz spróbować tego patentu

Zmieniony przez - nightingal w dniu 2015-05-11 22:35:53

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 1080 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 19940
niby wyczytałam o tych krzesłach ale boję się że nie dam rady ich później odstawić, no troszkę obawiam sie o ich stabilność i bezpieczeństwo przy biegającym dwulatku, no nic , coś będę próbować.

Jak to jest z rozkładem BWT, bo na początku nie zwróciłam na to uwagi, to samo mi wyskoczyło wzięłam za pewni ale teraz jak czytam to mi to nie gra. Czy może być białko 30%, węgle 40%, tłuszcze 30%? Nie za dużo tego białka, czy tłuszczy? Pojęcia nie mam. znowu gdzieś czytałam , że na kg masy ciała 2 g białka, 3g węgli, 1g tłuszczy, ale to mi za mało kalorii wychodzi.

Zamówiłam dziś dwa talerze po 10 kg i dwa po 5 kg, ja mój mąż to zobaczy to stwierdzi , że jestem nienormalna.
Dziś bieganie , coś koło 40-45 minut. czy wieczorem mogę zrobić jeszcze interwały?
Miska z dziś, ma problem z pomysłami na czwarty posiłek, a zupy kremy mogą być? Nagotuję więcej i pomrożę
warzywa:pomidor, ogórek, pieczarki, cukinia, papryka


"Mówisz, że możesz – to możesz. Mówisz, że nie możesz – to nie możesz. Więc sobie wybierz". Mistrz Zen Seung Sahn

http://www.sfd.pl/DT_nadine_,_pół_roku_str.26-t1075034.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 1080 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 19940
tak czytam i czytam czy ja nie mam za dużo kalorii jak na redukcje, spoglądając do dzienników innych dziewczyn maja jednak niższe wartości, kurka wodna gubię się dziś było 35 minut truchtu więc wieczorem idę jeszcze na interwały, czy w takim razie kolację muszę zjeśc po nich dopiero?

Zmieniony przez - nadine 21 w dniu 2015-05-12 18:00:26

"Mówisz, że możesz – to możesz. Mówisz, że nie możesz – to nie możesz. Więc sobie wybierz". Mistrz Zen Seung Sahn

http://www.sfd.pl/DT_nadine_,_pół_roku_str.26-t1075034.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Maj-Konkurs sportowa Sylwetka - Jacek_12

Następny temat

DT Shadow - Tri, Ultra Running & Vegan Living

IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! Krwiak, przyczyny i leczenie Krwiak, przyczyny i leczenie