SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT megiddo - redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 412

...
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Hubert81 z działu Dzienniki treningowe dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 172
Czesc.
Postanowilem zalozyc tutaj dziennik zeby miec wglad do wszystkiego w jednym miejscu.

Coś o mnie po krótce: 18 lat, lekko ponad 190cm wzrostu, waga ok 105kg, wymiarów nie znam bo sie nie mierze, ale bez szalu - jedyny wyznacznik dla mnie to lustro. kulturystyką zainteresowalem sie juz w wieku 13 lat, pozniej trenowalem sw przez chwilkę ale gdzieś tam zawsze we mnie siedzialy marzenia o ogromnych miesniach teraz jestem mocno zaniedbany: duzy bf, olewalem troszke treningi, diete po calosci. Postanowilem sie wyciac i zaczac wszystko od poczatku "z głową".

Od poniedzialku wchodze wiec na redukcje, dieta ketogeniczna - mialem z nia juz kiedys do czynienia, dobrze sie na niej czuje, pozwala wylaczyc moj przeogromny apetyt. Bedzie to wygladac mniejwiecej tak:

1) kura 200g, 20g oliwa/olej lniany
2) kura 200g, 20g oliwa/olej lniany
3) kura 200g, 20g oliwa/olej lniany
4) watróbka drobiowa 250g, 20g oliwa/olej lniany
5) 4 całe jaja, 20g oliwa/olej lniany

według kalkulatorów potreningu.pl jest to:
ok. 2100 kcal, 200g białka, 0ww, 145g fatu
nie wliczałem tluszczu na ktorym smaze a jest to ok 15-20g oleju koksowego, wiec bedzie to pewnie ok. 2300kcal w sumie,
z warzyw, ktorych tez nie wliczalem beda glownie pomidory i cebulka

celem jest w miare szybkie pozbycie sie fatu(nie, nie chodzi o wakacje), pozniej powoli zaczne dodawac kcal z ww i wchodzic na mase

trening 4x w tygodniu:
poniedziałek: nogi
wtorek: barki, biceps+triceps (po 1 ćw w superseriach)
środa: off
czwartek: plecy, biceps(1 ćw)
piątek: klatka, triceps(1ćw)

brzuch bedzie cwiczony 2x w tygodniu, w zaleznosci jak bedzie pasowało, zapewne po plecach i nogach najczesciej

zaczne od aerobow 3 razy w tygodniu co tydzien bede zwiekszal o jedna sesje, do maksymalnie 6 razy w tyg

jak zacznie sie robic zastoj w paleniu fatu, to wrzuce ładowanie(nie cheat day, mam nadzieje ze uda mi sie nie ponieść jedzeniu "govvna") ale na dzien dzisiejszy takowych nie planuje, wyjdzie w praniu

mam nadzieje, ze zostane milo przyjety i bede sobie mogl wklejac tutaj moje wypociny pozdrawiam serdecznie






Zmieniony przez - megiddo w dniu 2014-04-27 21:49:57
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 172
dzisiaj 28.04 poszly nogi, niestety bez przysiadu - nie bylo mocy, czworki tylko cw. izolowane, po raz pierwszy robilem rdl - ciekawe cwiczenie

krotkie przerwy, duza ilosc powtorzen

1. uginanie nog lezac 5s
2. rdl 6s
3. prostowanie nog siedzac 5s
4. prostowanie nog lezac 4s

Zmieniony przez - megiddo w dniu 2014-04-28 20:49:40
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 72270 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303849
Na dział dla zaawansowanych za wcześnie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o opinie na temat treningu na mase!:)

Następny temat

jaki trening na klate