SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT krzyss8

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5520

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511
Witam wszystkich fanów sportów siłowych.

Dziennik zaczynam pisać po ok 6 miesiącach ćwiczeń(wcześniej kilka lat z przerwami głownie klatka i biceps nic szczególnego)


COŚ O MNIE(obecnie):
WIEK: 20
WZROST: 187
WAGA: 88-89
SIŁOWNIA: siłownia w piwnicy, mam do dyspozycji: ławka pozioma i skos górny(zrobiona własnoręcznie), sztanga stała 27 kg(bez możliwości regulowania wagi), sztanga regulowana ciężarków ze 120kg(też własnoręcznie zrobiona z rury zalanej betonem, odważniki także betonowe ale nawet mocne), hantle 2x20kg kupne, drążek w domu, z deski zrobiłem urządzenie do prostowania nóg. Może to nic wielkiego ale daje rade.


Jeżeli chodzi o dietę to takowej nie mam aczkolwiek jem sporo i często. Wszystko co ma w lodówce to jem;)

Jeżeli chodzi o wymiary z początku treningu to nie wiem ale podam obecne:
klatka ok 108cm
biceps 36,5cm
przedramię ok 29cm
udo ok 60 cm
łydka ok 38 cm


Jeżeli chodzi o trening to obecnie jeszcze przez 2 może 3 tygodnie będę ćwiczył splitem a później FBW.

Wrzucę wczorajszy trening oto on:
Plecy i triceps:
-wiosłowanie sztangą do brzuch 5s 5 powt 65kg
-wiosłowanie sztanga do klatki podchwytem szeroko 3s 12, 10, 10 36kg, 38kg, 38kg
-wiosłowanie sztangielka w oparsciu o ławke 3s 10, 10, 10 16kg, 16kg, 16kg
-mc 3s 10, 10, 10 85kg, 85kg, 85kg
-wyciskanie wąsko (ręce ok 25-30cm od siebie) 5s 5powt 65 kg
-francuskie jednorącz hanlem 3s 12, 12, 10 6,5kg, 6,5kg, 8,5kg
-pompki tyłem 1s na dobicie

Aha ćwicze tak:
PON - klatka i biceps (+ brzuch)
WTO - plecy i triceps (+ brzuch)
SRO - wolne
CZW - barki i kaptury (+ brzuch)
PiĄ - nogi
SOB - wolne (+ brzuch)
NIE - wolne

Będe się starał pisać co trening jak tam u mnie forma.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511
W poniedziałek powinienem wrzucić zdjęcia i plan.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10656 Napisanych postów 44392 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Wrzucę wczorajszy trening oto on:
Plecy i triceps:
-wiosłowanie sztangą do brzuch 5s 5 powt 65kg
-wiosłowanie sztanga do klatki podchwytem szeroko 3s 12, 10, 10 36kg, 38kg, 38kg
-wiosłowanie sztangielka w oparsciu o ławke 3s 10, 10, 10 16kg, 16kg, 16kg
-mc 3s 10, 10, 10 85kg, 85kg, 85kg
-wyciskanie wąsko (ręce ok 25-30cm od siebie) 5s 5powt 65 kg
-francuskie jednorącz hanlem 3s 12, 12, 10 6,5kg, 6,5kg, 8,5kg
-pompki tyłem 1s na dobicie


Ja bym zrobil cos takiego

- MC 5 s
- Wiosłowanie sztangą 3 s
- Wiosłowanie sztangą jednorącz 3 s

- francuskie jednorącz hantlem 4s
- pompki w podporze tyłem 4s

Wywal jedno z wiosłowan - stanowczo za dużo. Wycisknia wąsko dzien po klatce to tez niezbyt trafiony pomysl.

Nie szalej z ciezarami, stopniowo dokładaj.

I wrzuc jakies pogladowe foty
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511
SPoko jutro może wrzucę.
Jesli chodzi o plecy to czuje że moge je więcej trenowac jakos tak mam;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511
a z ciężarami nie szaleje tak ćwiczę jak mi dobrze;) pzdr
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511
zdjęcia wrzuce po świętach
pozdro
wesołych.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511
No i po świetach.

W czwartek cwiczyłem barki a w piątek nogi wiem, że nie jest to najlepsze rowiązanie ale mi sie tak dobrze ćwiczy.

waga po świętach ok 91kg.

Później wrzucę zdjęcia.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511
I am pytanko jak włączyc ta sygnature na dole strony żeby w każdym poście był mój link do DT????
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511
Wrzucam zdjecia.

Mam sporo tłuszczyku ale zawsze miałem do wiosny masa a później redukcja.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511



...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2511
Od nowego roku zamierzam wejść z FBW 15-10-5. Proszę o ocene, popraki i inne sugestie.

Wtorek, Czwartek, Sobota ćwiczenia
Poniedziałek, Sroda, Piatek, Niedziela wolne (brzuch)

Zestaw A
Nogi:
-półprzysiady ze sztanga na barkach 3s
-prostowanie nóg 2s
Plecy:
-martwy ciąg 3s
Klatka:
-wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 3s
Barki:
-wyciskanie hantli siadzie 3s
Biceps:
-młotki 2s
Tricps:
-francus do czoła w leżeniu albo prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 2s

Zestaw B
Nogi
-syzyfki 3s
Plecy:
-wiosłowanie sztanga 3s
-podciąganie się na drązku 2s max
Klatka piersiowa:
-wysiskanie sztangi płasko 3s
Barki:
-unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3s
Biceps:
-uginanie ramion ze sztanga szeroki uchwyt 2s
Triceps:
-pompki w podporze tyłem 2s max
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zaczynamy !

Następny temat

orbitrek