SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kessika podsumowanie s. 24

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 29840

...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez obliques z działu Ladies droga do formy i edukacja. Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 8880 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 71553
Proszę o pomoc i trochę informacji bo troszkę się pogubiłam. Niezbędne dane poniżej.
Wiek : 34
Waga : 63 kg
Wzrost : 174 cm
Obwód w biuście(1) : 85
Obwód pod biustem : 76
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 72
Obwód na wysokości pępka : 80
Obwód bioder (3): 99
Obwód uda w najszerszym miejscu: 52
Obwód łydki : 32
W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda i biodra
W którym miejscu najszybciej chudniesz : brzuch i uda
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) przerwa do tego roku trwająca 4 lata. Orbitrek 3-4 x tydzień po 40 min, od marca 15 min jako rozgrzewka przed ćwiczeniami z yt Chodakowska, MelB; rolki w okresie ciepłym ok 3 razy w tygodniu przejeżdżam ok 5km.
Co lubisz jeść na śniadanie: kanapki oraz jogurt naturalny z owocami i płatkami. Ogólnie bardzo lubię nabiał pod każdą postacią, mięso najchętniej jem na obiad.
Co lubisz jeść na obiad : makarony z sosem typu bolognese, ryż z kurczakiem i warzywami w różnych smakach zależy jakie przyprawy dodam, mięsa duszone (schab, szynka) z kaszą lub ryżem, pizza (ok. 1-2 razy w miesiącu zwykle zamawiamy ale też czasem robię sama) zjadam 2 trójkąty z pizzy o średnicy 42cm.
Co jako przekąskę : chipsy, ale od 2 miesięcy nie jem
Co jako deser : uwielbiam czekoladę ale od 2 miesięcy nie jadłam, lubię też domowe ciasta
Lubię jeść owoce zwłaszcza jabłka od marca staram się stosować do zasad diety przedstawionej w dziale.
Ograniczenia żywieniowe : brak uczuleń, nie jadam podrobów, unikam ryb i owoców morza - powód nie smakują mi
Stan zdrowia: zdrowa, choć stwierdzono u mnie napięciowe bóle głowy (trwały od 2011-2013) na tle stresowym przeszło jak rok temu zmieniłam pracę. Na przełomie 2012-2013 od października do stycznia miałam też bóle stawów również wywołane stresem
czy regularnie miesiączkujesz: tak (przez prawie rok nie brałam ze względu na bóle głowy i oczyszczenie organizmu do jednego z badań; to wiem że regularnie)
czy bierzesz tabletki hormonalne: tak
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś: tak (raz cesarka, raz naturalny)
Preferowane formy aktywności fizycznej : rolki, oraz ćwiczenia z obciążeniem zanim zaszłam w 2 ciąże (4 lata temu) zaczęłam takie ćwiczenia i teraz chce do nich wrócić
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : belisa na skórę i paznokcie, obecnie nic nie stosuje
Stosowane wcześniej diety : nigdy na żadnej nie byłam


Chciał bym jakoś tak ukierunkować dietę i ćwiczenia by zredukować tłuszcz na brzuchu, wzmocnić barki. Ogólnie poprawić wygląd całej sylwetki. Nie mam nadwagi i nigdy nie miałam.
Ćwiczenia o których myślałam to plan ćwiczeń z piłką wydaje mi się że będą dobre, ale proszę o odpowiedź bo nie znam się za bardzo.
Na tą chwilę na siłownie nie mogę chodzić, ale w domu mam właśnie piłkę, hantle 1-5kg i orbitrek.
Co do jedzenia tu jest kolejny problem bo nie wiem jak ograniczyć węglowodany cały czas ich jest za dużo. Z moich wyliczeń wyszło że powinnam mieć 1700-1800 kcal tyle że trudno mi osiągnąć 1500 kcal, tak więc też i tu też proszę o pomoc tzn. czy kaloryczność jaką wyliczyłam jest poprawna oraz jak powinien wyglądać rozkład B/T/W.
Wklejam miskę z 2 dni, od dziś zaczęłam robić ją z wyprzedzeniem. W sobotę kupuje wagę kuchenną bo nie wszystko potrafię dobrze oszacować.
Do tego zjadam jeszcze: pomidory, sałata lodowa, ogórek świeży i kiszony, papryka.
Pije 2 kawy dziennie zabielone ok 10ml mleka 1,5%, herbata czarna, woda niegazowana.
Mam taki rozkład dnia że posiłek 3 to obiad a ćwiczę 1,5h lub 2 po posiłku.













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 8880 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 71553
To miska na dziś, nie dopisałam tego wcześniej ale chleb piekę sama od kilku lat, robię też pieczenie do chleba.
Zapomniałam wpisać że od stycznia straciłam 3kg; a w obwodach:
- biceps 3cm
- brzuch 5cm
- biodra 1cm
- udo 3cm
- piersi i talia b/z




Zmieniony przez - kessik w dniu 2014-03-28 11:53:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 8880 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 71553
dodaje miskę na dziś
jak często umieszczać dziennik ćwiczeń?
jak często można jeść strączkowe?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 8880 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 71553
Jeszcze jedno pytanie co powinnam zmienić bo od 2 tygodni wszystkie wymiary stoją w miejscu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 8880 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 71553
miałam już nic nie podawać bo rozmawiam sama ze sobą ale jeszcze wkleję za dziś i jutro




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 186 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2462
Kielbasa, parowki, szynka, maslo, olej, majonez... Zaczelabym od tego bo sa to same niezdrowe tluszcze. Jesli martwisz sie zbyt mala iloscia kalorii to staraj sie uzupelniac je owocami od rana, np do sniadania lub najlepiej przed. Co do treningow w domu to zainwestuj w drazek do podciagania i kettlebellsy. Trening z wlasnym obciazeniem robiac pompki i podciaganie na drazku bedzie dobry na gorne partie a z kettlebellsami mozesz dodatkowo wykonywac obciazone przysiady i wykroki na fajna pupe. Nie martw sie narazie paleniem tluszczu na brzuchu bo nie istnieje cos takiego jak miejscowe spalanie niestety Gdy ujedrnisz i wzmocnisz cale cialo to i brzuch bedzie lepiej wygladal, to jest gwarantowane. Powodzenia


Zmieniony przez - redzia w dniu 2014-03-30 23:34:23

Dążąc do najlepszej wersji siebie..
Moj dziennik: http://www.sfd.pl/redzia/redukcja_po_ciazy_-t1008276-s12.html#post6 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 186 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2462
P.S. Bardzo dobrze wygladasz jak na podwojna mamuske

Dążąc do najlepszej wersji siebie..
Moj dziennik: http://www.sfd.pl/redzia/redukcja_po_ciazy_-t1008276-s12.html#post6 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 496
Witaj. Weekend był, na pewno wkrótce jedna z pań moderatorek do Ciebie zajrzy. Tutaj codziennie tyle nowych postów się pojawia, że mają naprawdę dużo roboty, ale warto na nie czekać :) Powodzenia i wytrwałości życzę!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Esther Zdobywczyni PP WBBF
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 4315 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 115600
Redzia, proszę o powstrzymanie się od doradzania w tym dziale. Co jest złego w maśle lub szynce wieprzowej.

Majonez, kiełbasa, parówki i olej rzeczywiście do wywalenia.
Otrębów też nie jedz.

Pewnie, łap za trening z piłką przyda się więcej obciążenia, bo za niedługo to 5kg to będzie mało. Czy masz możliwość dokupienia dodatkowych krążków albo regulowanych hantli?
Po każdym treningu wypiska z ilością serii/powtórzeń/wagą hantli.

No i Ciebie czeka budowanie mięśni, żeby poprawić wygląd nóg, pupy, barków brzuch się wtedy wciągnie.

Czy sprawdzałaś, czy masz diastasis po ciąży?
http://www.sfd.pl/[ART]_Rozstęp_mięśni_brzucha_diastasis_recti_w_ciąży_i_po_porodzie.-t900427.html

Zmieniony przez - Esther w dniu 2014-03-31 08:42:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 8880 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 71553
wiem że mam dużo pracy przed sobą, dziękuję za odpowiedź.
Hantle mam regulowane jak dojdę do 5kg to wtedy dokupię nowe krążki, ale na razie 2kg to max
co do jedzenia to otręby są u mnie sporadycznie może 1 raz w miesiącu dosypie do czegoś
te parówki to czasem się skuszę i kupie na śniadanie w weekend ale też jest to ok 2 razy na miesiąc
kiełbasa no czasem lubię zjeść suchą albo dojrzewającą wędlinę - tego niestety sama nie zrobię ale staram się wybierać dobrze.
nie wiem tylko czemu mam rezygnować z oleju rzepakowego nierafinowanego który jest olejem dobrym na rzecz oliwy z oliwek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Esther Zdobywczyni PP WBBF
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 4315 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 115600
Chodzi o smażenie - do niego lepiej używać masła, smalcu lub oleju kokosowego.
Tłuszcze nienasycone utleniają się w wysokiej temperaturze, oliwa z oliwek i olej rzepakowy tłoczony na zimno do sałatek jak najbardziej

Kiełbasę można znaleźć ze składem mięso + sól, gorzej z parówkami bo tam różne rzeczy siedzą. Wiesz, jak raz w miesiącu zjesz parówkę to nic się nie stanie (przy wartościowej reszcie jedzenia), natomiast nie wiadomo co jest w środku - mnie to przekonuje do odstawienia
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

FBW dla dziewczyny, jaki bez superserii?

Następny temat

[M]Fitunia/Odzyskać wolę walki!