SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 308145

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1399 Napisanych postów 9634 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 926171
MaGor
Pieprzyć kapustę! "Tutti 0" to jest to!


a jak, zayebisty jest ,
po wymieszaniu z twarogiem świetnie komponuje sięz naleśnikami i pasuje do makro założonego w posiłku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 10132 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 68495
Tylko skład ma niezbyt fit-koszerny, a stopień przetworzenia praktycznie odebrał mu wartości odżywcze. Ale pamiętam, że jadałem namiętnie

------------------------------------
Сила это способность
http://www.sfd.pl/Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3-t1078817.html
------------------------------------
Spis treści i indeksy:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/69665444/sfd/pub/dziennik/spis_tresci.html
------------------------------------
http://www.sfd.pl/Pomoc_dla_małego_Igorka__serdecznie_zapraszamy_!-t1022615.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1399 Napisanych postów 9634 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 926171
zdaję sobie sprawę z tego, z tym że on ma mi dostarczyć tylko walorów smakowych poprawiając smak twarogu, nie liczę go do tabelek z makro, a nawet kaloriami bo tam jakieś grosze wychodzą

może mylnie napisałem że pasuje mi do mojego makro, a właśnie z tym mi pasuje że tam nie ma żadnego wartościowego makro
za duży skrót zrobiłem


Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2015-11-13 11:52:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1399 Napisanych postów 9634 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 926171


Czwartek 12-11-2015



Dieta

1. Jaja 5 szt, boczek 50g, warzywa
2. Owies 100g, jaja 90g, twaróg chudy 80g, izolat 15g, ananas 100g
3. Ryż/Gryczana 100g, pierś z kurczaka 170g, lniany 5g, warzywa
4. Ryż/Gryczana 100g, pierś z kurczaka 170g, lniany 5g, warzywa
5. Ryż/Gryczana 100g, pierś z kurczaka 170g, olej kokosowy 10g, kefir, warzywa
6. Carbo 50g, Izolat 40g
7. Bataty 500g, Rosfbef 200g, warzywa


Trening: Barki, triceps, łydki
A. Wyciskanie sztangi z przodu 4s 15-8 + regres 67,5kg
B. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc 3s 15-10
C. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s 10-12
D. Unoszenie w opadzie leżąc na ławce skośnej 3s 12-10
E. Prostowanie ramion na wyciągu 4s 15-8 + regres
F. Wyciskanie wąsko 3s 10-8 70kg
G. Francuz siedząc łamana 3s 10-15
H. łydka siedząc 4s 25-20

Foto/Video/Komentarz

Świetne treningi ostatnio. Niby niezbyt duża objętość, a popma i domsy niesamowite. Wczoraj w trakcie ostatniego ćwiczenia wręcz niknął mi triceps. Rzadko się zdarza, żeby podkowa była całkowicie niewidoczna, a wczoraj opuchnięcei przerosło moje wyobrażenia. Teraz zeby tylko rosły i będzie super .

a żeby bicki rośli to najlesze stejki:


pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10672 Napisanych postów 44725 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Dlaczego obciążenia podajesz sporadycznie ? Skleroza czy lenistwo ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1399 Napisanych postów 9634 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 926171
jedno i drugie
to są w sumie takie robocze notatki dla mnie w ćwiczeniach gdzie chciałbym uzyskac jakiś progres siłowy, tak ku pamieci ile szło żeby jak mnie dopadnie skleroza za tydzień to żebym wiedział ile założyć

w większości ćwiczeń lecę piramidką albo wbijam w jakiś zakres i wtedy działam intuicyjnie w zależności od dnia, samopoczucia, itd. wtedy te ciężary nie są tak istotne do odnotowania, biorę to co mi pasuje akurat i co myślę, że da mi pożądaną ilość powórzeń
a ponieważ nie przykładam do tego aż takiej uwagi to nie chce mi się zaprzątać pamiętaniem obciążeń, czasmi wypiski robię po dwóch dniach i zastanawianie się ile szło w serii jest mi do niczego niepotrzebne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1398 Napisanych postów 28019 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 250908
No dokładnie, ja robię podobnie, ciężar tylko środkiem do celu, a nie celem w samym sobie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 9129 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 130480
dokładnie
ciężar nie musi być wielki, ciężar musi być ciężki

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10672 Napisanych postów 44725 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Nie mnie musicie przekonywać, bo zgadzam się z wami.
Nie wpisywanie obciążeń do dziennika jednak, uważam za zubożanie go. Bo:
1. nie każdego jara oglądanie milionowego zdjęcie kotleta
2. nie trenując z prowadzącym dziennik ciężko stwierdzić kiedy ciężar jet ciężki, a co za tym idzie kiedy miał dzień/opyerdalał się
3. ciężko wyciągać dla siebie wnioski bez pełnych danych
4. no i ciężko stać się legendą forum np. a ten to ch..ja dźwigał a patrz jak się rozrósł, albo, ten napyerdalał konkretne ciężary a chudy jak patyk itp.
5 taka rozpiska wyglada jak plan z netu, mało osobista

ale wiadomo, to dziennik Kabo'sa i to jego broszka i czy jeden fans z drugim nie jest zadowolony, to już nie jego problem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1399 Napisanych postów 9634 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 926171
Podanie przyjęte . Zobaczymy co da się z tym zrobić .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Luty-Konkurs Sportowa Sylwetka-Gwid

Następny temat

Najoszczędniejszy spsób na podtrzymanie efektów?