SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 167067

napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2363 Napisanych postów 15871 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 530523
"Papaj" sernik i nie miej wyrzutów!
Chudość widać (ciekawe jak długo tak będzie?).
Klatka nigdy nie jest zbyt duża, bicepsy też.
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1478 Napisanych postów 6325 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 104149
Kabo, mierzyłeś się ostatnio ? Jakie masz wymiary ?
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7344 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 561167
fanslaska
Kabo, mierzyłeś się ostatnio ? Jakie masz wymiary ?


tak pobieżnie zerknąłem, ale nie przywiązuję się do wymiarów i nie zapisuję, mierzę teraz fałdy i na tym będę bazował (i na lustrze które mnei okłamuje ),
wiem że na wysokości pępka wychodziło 77-78 wtedy jak zdjęcia robiłem

z innej beczki to zapomniałem dodać w suplementacji, że jeszcze mi została Omega3 więc też podjadam 2x2kapsy (4g oleju z ryby w sumie )

pozdro.
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7344 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 561167


Czwartek 22-10-2015



Dieta

1. Jaja 5 szt, boczek 50g, warzywa
2. Owies 100g, jaja 90g, białka jaj 200g, ananas 100g
3. Ryż 100g, pierś z kurczaka 170g, lniany 5g, warzywa, jabłko
4. Ryż 100g, pierś z kurczaka 170g, lniany 5g, warzywa
5. Gryczana 100g, pierś z kurczaka 170g, olej kokosowy 10g, kefir, warzywa
6. Carbo 50g, Izolat 40g
7. Ziemniaki 550g, Wołowina rostbef 200g, warzywa


Trening: Barki, triceps, łydki

A. Wyciskanie sztangielek 4s 15-8 + regres
B. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc 3s 15-10
C. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s 10-12
D. Unoszenie w opadzie 3s 12-10
E. Prostowanie ramion na wyciągu 4s 15-8 + regres
F. Wyciskanie wąsko 3s 10-8
G. Francuz siedząc oburącz hantlem 3s 12-15
H. łydka stojąc Smith 4s 25-30


Cardio po siłowym: orbitrek 15 min

Foto/Video/Komentarz

Kurczę nie przypuszczałem, że po dwóch tygodniach roztrenowania taki wpyerdol dostanę. Następnym razem to się zastanowię czy robić jakąś przerwę. Co najwyżej pewnie trzeba zjechać z ciężarami i się trochę poopyerdalać, ale nie całkowicie odpoczywać. Bo powrót boli i to znacząco .


pozdro.
napisał(a)
rkarpinski Natural SFD Team Moderator
Ekspert
Szacuny 1505 Napisanych postów 56535 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259910
A nie mówiłem? :D

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7344 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 561167
no cóż trzeba słuchać bardziej doświadczonych ..... opyerdalaczy
napisał(a)
rkarpinski Natural SFD Team Moderator
Ekspert
Szacuny 1505 Napisanych postów 56535 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259910
Dokładnie Teraz już wiem, że 2 tyg to jest maks jaki można odpocząć.

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2363 Napisanych postów 15871 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 530523
Mam to samo po 3 dniach!
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7344 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 561167


Piątek 23-10-2015


Dieta

1. Jaja 5 szt, boczek 50g, warzywa
2. Owies 100g, jaja 90g, białka jaj 200g, ananas 100g
3. Ryż 100g, pierś z kurczaka 170g, lniany 5g, warzywa, jabłko
4. Ryż 100g, pierś z kurczaka 170g, lniany 5g, warzywa
5. Gryczana 100g, pierś z kurczaka 170g, olej kokosowy 10g, kefir, warzywa
6. Carbo 50g, Izolat 40g
7. Bataty 500g, Wołowina rostbef 200g, warzywa

Trening: Plecy, brzuch

A. Podciąganie 4s 15-10
B. Wiosłowanie sztangielka 4s 15-10 + regres
C. Wiosłowanie półsztangą 3s 12-10
D. Hammer z góry wąsko 3s 12
E. Szrugsy hantlami 4s 20-15
F. unoszenie kolan w podporze 4s 25-18
G. allaszki 2s 12

Cardio po siłowym: orbitrek 15 min

Foto/Video/Komentarz

Pierwszy tydzień treningów zakończony. Plan wydaje się bardzo fajny, zobaczymy jak wszystko będzie rosło. A żeby „bicki rośli” to potreningowo stejki lecą:



a nie kanapeczki .

Domsy mam wszędzie, ale z łydkami to przegięcie. Nie mogę chodzić i nóg rozprostować. Mam nadzieję, że się zregeneruję do poniedziałku .

pozdro.
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2363 Napisanych postów 15871 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 530523
Smakowita kompozycja!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Luty-Konkurs Sportowa Sylwetka-Gwid

Następny temat

Najoszczędniejszy spsób na podtrzymanie efektów?

Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie