SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 210790

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 103 Napisanych postów 3869 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 74389
Ok, Kabo. Argument zdrowotny nie do zbicia. Ja raczej bieżnia... mogę zrobić i aeroby i interwały. Regulacja BPM też chyba najłatwiejsza.

Jak Artur ocenia twoje ambicje, żeby wystartować w tym roku? Co robisz ze skórą?

Podsumowanie I fazy redukcji: http://www.sfd.pl/Redukcja_ze_105kg__podsumowanie_str._170-t966196-s170.html
Rekordy osobiste w Tri:
1/8 IM: 1h23’30’’: Pszczyna 2014 // 1/4 IM: 2h28’59’’: Radłów 17/07/2016. Na niedomierzonej trasie. Realny czas to 2h34’ // 1/2 IM: 5h36': 70.3 St Polten 21/05/2017
Dystans Olimpijski: 2h32'04’’: 5150 Warszawa 11/06/2017

napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 940 Napisanych postów 8258 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 708765
Marcel_197


Jak Artur ocenia twoje ambicje, żeby wystartować w tym roku? Co robisz ze skórą?


No chyba pozytywnie skoro brniemy w to , a w skórę wmasowuję kremy, robię peelingi i takie różne cuda wianki. Nie wiem czy to pomoże, mam nadzieję że w jakimś stopniu tak .
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 9129 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 130480
dla mnie bieganie na bieżni jest mega nienaturalne, po skończeniu czuję się tak jakbym był pijany
z orbitrekiem jest zdecydowanie lepiej
ale na bieżni zdecydowanie lepiej się zmęczę i spocę

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 940 Napisanych postów 8258 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 708765
Kuba używaj przycisku cool down , bo już kiedyś widziałem jak ktoś zlazł prosto z biegu i mało nie wlazł w inne bieżnie tak go zakręciło
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 940 Napisanych postów 8258 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 708765

Poniedziałek 09-02-2015



Trening: Klatka, biceps, brzuch, cardio

Session Length 01:47
Weight Lifted 11186kg



Cardio po siłowym: orbitrek 25 min

Foto/Video/Komentarz

Dieta pozostaje nie zmieniona w okolicach 3800-3900 rozłożone na 6 posiłków. Wszystko z żarcia, nie ma odżywek.

Klata ze względu na to, że trzeba ją podgonić będzie szła 2x w tygodniu. W poniedziałek mocno siłowo, a w piątek po plecach dużo powtórzeń na pompę. Chcę potestować co z tego wyjdzie.

pozdro.
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 940 Napisanych postów 8258 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 708765

Wtorek 10-02-2015


Trening: Nogi, cardio

Session Length 00:50
Weight Lifted 21170 kg



Cardio po siłowym: orbitrek 25 min

Foto/Video/Komentarz

Mało czasu na trening było, więc krótko i konkretnie. Chodzę dzisiaj jak na szczudłach .

pozdro.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1352 Wiek 51 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 13224
Pomysł jechania opornej grupy 2X w tyg. czasami się sprawdza. Wszystko zależy od tego czy możemy zapewnić jej odpowiednią regenerację.
Grupy nie uwarunkowane a w Twoim przypadku klatka reagują na takie treningi ale nie na dłuższą metę.
Proponuje trening zasadniczy wg.rozpiski a drugi trening w odstępie min 3 dni zrobić na poziomie np. 100 lub 200 powt. tym samy ciężarem w jak najkrótszym czasie.
Ja np. robiłem to 60kg. sztangą gdzie w pierwszej serii wyszło mi 60 powt. a w drugiej już ledwie 40. Czyli w sumie ok.100.
Taki trening zawsze kończyłem 2 seriami rozpiętek na bramie do upadku mięśniowego.
Metody takiej nie polecam wszystkim gdyż przy nie umiejętnym odżywianiu i suplementacji może prowadzić do przetrenowania danej grupy.
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 940 Napisanych postów 8258 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 708765
Ja myślałem żeby jechać klatę 2x w tygodniu przez 4-5 tygodni, dopóki jestem na początku masy, jest odpowiednia podaż kcal i jest siła na to. Po takim czasie będzie widać pierwsze efekty albo oznaki przetrenowania i wtedy podejmiemy decyzję co dalej.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1352 Wiek 51 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 13224
ok pasuje
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 940 Napisanych postów 8258 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 708765

Środa 11-02-2015


Trening: Barki, triceps, cardio

Session Length 01:21
Weight Lifted 11669 kg



Cardio po siłowym: orbitrek 25 min

Foto/Video/Komentarz

Zamiast unoszenia sztangi testowałem unoszenie na maszynie smith'a, z martwego punktu. Mega fajnie weszło - szczególnie w tylne rejony .

Ze względów losowych wypadł nam trening w piątek i w związku z tym będą 4 dni treningowe z rzędu. Ciekawe jak to wyjdzie bo już wczoraj czuć było lekkie zmęczenie materiału pod koniec. Coś mnie ciągnęło tak promieniująco od łokcia do barku, normalnie jakby meteopatyczny bół . Starość nie radość jak to mówią . Całe szczęście dzisiaj jest git wszystko.

Za to 3 dni przerwy później powinny wystarczyć na odpowiednią regenerację .

pozdro.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Luty-Konkurs Sportowa Sylwetka-Gwid

Następny temat

Najoszczędniejszy spsób na podtrzymanie efektów?

Kofeina w tabletkach wspomaga działanie oxandrolonu Kofeina w tabletkach wspomaga działanie oxandrolonu Ania Andrzejewska - boks i fitness Ania Andrzejewska - boks i fitness Pumpkin Seed - dla zdrowia mężczyzny i nie tylko Pumpkin Seed - dla zdrowia mężczyzny i nie tylko 8 suplementów dla zawodnika MMA 8 suplementów dla zawodnika MMA Przetworzona żywność – 9 najgorszych faktów Przetworzona żywność – 9 najgorszych faktów Polska "Złota era kulturystyki" Polska "Złota era kulturystyki" Burneika przesuwa zawody o 5 miesięcy! Burneika przesuwa zawody o 5 miesięcy! Maszyny treningowe, które powinny zniknąć z siłowni Maszyny treningowe, które powinny zniknąć z siłowni