SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 167007

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 105 Napisanych postów 3869 Wiek 41 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74211
Ok, Kabo. Argument zdrowotny nie do zbicia. Ja raczej bieżnia... mogę zrobić i aeroby i interwały. Regulacja BPM też chyba najłatwiejsza.

Jak Artur ocenia twoje ambicje, żeby wystartować w tym roku? Co robisz ze skórą?

Podsumowanie I fazy redukcji: http://www.sfd.pl/Redukcja_ze_105kg__podsumowanie_str._170-t966196-s170.html
Rekordy osobiste w Tri:
1/8 IM: 1h23’30’’: Pszczyna 2014 // 1/4 IM: 2h28’59’’: Radłów 17/07/2016. Na niedomierzonej trasie. Realny czas to 2h34’ // 1/2 IM: 5h36': 70.3 St Polten 21/05/2017
Dystans Olimpijski: 2h32'04’’: 5150 Warszawa 11/06/2017

napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7343 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 560814
Marcel_197


Jak Artur ocenia twoje ambicje, żeby wystartować w tym roku? Co robisz ze skórą?


No chyba pozytywnie skoro brniemy w to , a w skórę wmasowuję kremy, robię peelingi i takie różne cuda wianki. Nie wiem czy to pomoże, mam nadzieję że w jakimś stopniu tak .
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 251 Napisanych postów 9129 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 130480
dla mnie bieganie na bieżni jest mega nienaturalne, po skończeniu czuję się tak jakbym był pijany
z orbitrekiem jest zdecydowanie lepiej
ale na bieżni zdecydowanie lepiej się zmęczę i spocę

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7343 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 560814
Kuba używaj przycisku cool down , bo już kiedyś widziałem jak ktoś zlazł prosto z biegu i mało nie wlazł w inne bieżnie tak go zakręciło
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7343 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 560814

Poniedziałek 09-02-2015



Trening: Klatka, biceps, brzuch, cardio

Session Length 01:47
Weight Lifted 11186kg



Cardio po siłowym: orbitrek 25 min

Foto/Video/Komentarz

Dieta pozostaje nie zmieniona w okolicach 3800-3900 rozłożone na 6 posiłków. Wszystko z żarcia, nie ma odżywek.

Klata ze względu na to, że trzeba ją podgonić będzie szła 2x w tygodniu. W poniedziałek mocno siłowo, a w piątek po plecach dużo powtórzeń na pompę. Chcę potestować co z tego wyjdzie.

pozdro.
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7343 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 560814

Wtorek 10-02-2015


Trening: Nogi, cardio

Session Length 00:50
Weight Lifted 21170 kg



Cardio po siłowym: orbitrek 25 min

Foto/Video/Komentarz

Mało czasu na trening było, więc krótko i konkretnie. Chodzę dzisiaj jak na szczudłach .

pozdro.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1352 Wiek 51 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 13224
Pomysł jechania opornej grupy 2X w tyg. czasami się sprawdza. Wszystko zależy od tego czy możemy zapewnić jej odpowiednią regenerację.
Grupy nie uwarunkowane a w Twoim przypadku klatka reagują na takie treningi ale nie na dłuższą metę.
Proponuje trening zasadniczy wg.rozpiski a drugi trening w odstępie min 3 dni zrobić na poziomie np. 100 lub 200 powt. tym samy ciężarem w jak najkrótszym czasie.
Ja np. robiłem to 60kg. sztangą gdzie w pierwszej serii wyszło mi 60 powt. a w drugiej już ledwie 40. Czyli w sumie ok.100.
Taki trening zawsze kończyłem 2 seriami rozpiętek na bramie do upadku mięśniowego.
Metody takiej nie polecam wszystkim gdyż przy nie umiejętnym odżywianiu i suplementacji może prowadzić do przetrenowania danej grupy.
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7343 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 560814
Ja myślałem żeby jechać klatę 2x w tygodniu przez 4-5 tygodni, dopóki jestem na początku masy, jest odpowiednia podaż kcal i jest siła na to. Po takim czasie będzie widać pierwsze efekty albo oznaki przetrenowania i wtedy podejmiemy decyzję co dalej.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1352 Wiek 51 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 13224
ok pasuje
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 731 Napisanych postów 7343 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 560814

Środa 11-02-2015


Trening: Barki, triceps, cardio

Session Length 01:21
Weight Lifted 11669 kg



Cardio po siłowym: orbitrek 25 min

Foto/Video/Komentarz

Zamiast unoszenia sztangi testowałem unoszenie na maszynie smith'a, z martwego punktu. Mega fajnie weszło - szczególnie w tylne rejony .

Ze względów losowych wypadł nam trening w piątek i w związku z tym będą 4 dni treningowe z rzędu. Ciekawe jak to wyjdzie bo już wczoraj czuć było lekkie zmęczenie materiału pod koniec. Coś mnie ciągnęło tak promieniująco od łokcia do barku, normalnie jakby meteopatyczny bół . Starość nie radość jak to mówią . Całe szczęście dzisiaj jest git wszystko.

Za to 3 dni przerwy później powinny wystarczyć na odpowiednią regenerację .

pozdro.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Luty-Konkurs Sportowa Sylwetka-Gwid

Następny temat

Najoszczędniejszy spsób na podtrzymanie efektów?

Serniczki proteinowe Serniczki proteinowe Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION 52-letnia mama mistrzynią IFBB Pro 52-letnia mama mistrzynią IFBB Pro Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Siostra Conora McGregora zawodniczką bikini fitness Siostra Conora McGregora zawodniczką bikini fitness