SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 164961

napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 723 Napisanych postów 7308 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 554652
tatuncio
2 paki to nielada wyczyn, ale Twoje 120 kg też niczego sobie !

może niczego sobie, ale do pełnego zadowolenia jeszcze kilka tygodni musi być progres
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2340 Napisanych postów 15816 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 521878
kabo9 - zacząłeś już lekką redukcję?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 283 Napisanych postów 7600 Wiek 35 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 111374
zaczął na poprzedniej stronie nawet rozpiskę dał.

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2340 Napisanych postów 15816 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 521878
Gwid
zaczął na poprzedniej stronie nawet rozpiskę dał.
Nie nazwałbym tego rozpiską lecz odpowiedzią na małą ilość tłuszczu w diecie
Napisał, że zacznie - wiele rzeczy się pisze
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 723 Napisanych postów 7308 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 554652
ojan
Gwid
zaczął na poprzedniej stronie nawet rozpiskę dał.
Nie nazwałbym tego rozpiską lecz odpowiedzią na małą ilość tłuszczu w diecie
Napisał, że zacznie - wiele rzeczy się pisze


oj ojanie, nieładnie, nie ładuj mnie proszę do jednego worka z tymi co tylko piszą, bo na mnie póki wszystkie diety działają i te LC i LF
a jak się ostatnio zastanawiałem dlaczego tak się dzieje to wyszło mi, że ja nie ściemniam tylko stosuję dokładnie to co zaplanuję i wtedy nie ma problemu

a wracając do pytania, to Gwid dobrze napisał bo na 199 stronie to niby co jest jak nie rozpiska ?

kabo9
Moje rozkminy skończyły się na tym że koryguję miskę w dół o jakieś 10% i będzie plus minus tak
HC: 250/60/450 3600
MC: 250/60/350 3200
LC: 220/60/240 2600



obcinka wdrożona, plan realizowany . Za tydzień-dwa zobaczymy co z tego wyszło

btw - fajnie brzmi LowCarb=240g nieprawdaź?

pozdro.
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2340 Napisanych postów 15816 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 521878
kabo9 - nie sposób wrzucić Cię do jednego worka! Każdy z naszych userów jest indywidualnością i Ty też. Twoja rozpiska umknęła mi z pamięci - biję się w piersi błagając o wyrozumiałość.
Z tym workiem to częściowo masz nawet rację . Jest kilka osób, które piszą o swoich zamiarach a potem ich nie realizują (czasem sam do nich należę )
Powodzenia w redukcji - życzę chociaż piszesz, że każda dieta na Ciebie działa (ale to dlatego, że jesteś konsekwentny w trzymaniu kaloryczności).


Zmieniony przez - ojan w dniu 2017-05-11 18:13:45
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 723 Napisanych postów 7308 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 554652
spoko, spoko, to taki żarty, tak myślałem że przeoczyłeś rozpiskę

a tymczasem we wtorek były plecy i brzuch:
- wiosłowanie sztanga 12x60 12x80 10x90 10x100
- wiosłowanie półsztangą 12x50 12x65 10x75
- przyciąganie wyciągu siedząc jednorącz 3s 12-10
- ściąganie z góry wąsko neutral 3s 12-6+drop
- szrugsy hantle 20x22,5 15x25 12x30
- ławka rzymska 15x10 12x10 12x10
- kółko z kolan 15 12 12

dziś bolą mnie plecy, klata, brzuch także ciężko będzie robić barki i trice, ale przepompuje się trochę krwi to ból przejdzie (najwyżej wróci jutro w innych obszarach )

pozdro
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 871 Napisanych postów 4985 Wiek 45 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 248626
HC: 250/60/450 3600 - słabe HC
MC: 250/60/350 3200 - dobre MC
LC: 220/60/240 2600 - świetne LC

Tak ja to widzę
Nie bardzo rozumiem tylko czemu w dzień "LC" obciąłeś B, zamiast bardziej obciąć W?


Zmieniony przez - _Szajba_ w dniu 2017-05-11 20:37:27

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 723 Napisanych postów 7308 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 554652
Szajba - co do HC to tak krawiec kraje ... , musiałem coś obciąć przecież
a LC planuje w DNT lub weekend, a wtedy zwykle mam jeden posiłek mniej i mój excel pokazał mi że tak będzie najlepiej
taka zamiana
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 723 Napisanych postów 7308 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 554652
11.05.2017 Barki i triceps

- wyciskanie sztangi siedząc sprzed głowy 12x40 12x50 10x60 8x70 2x80
- wznosy bokiem 12x12 10x14 8x16 6x16+6x14+8x10
- wznosy w opadzie 8x14 10x12 14x10
- unoszenie wzdłóż tułowia smith 12x50 12x50 12x50 + wznosy do przodu hantli 10x12 8x12 8x12
- JM Press 20x20 15x30 12x40 8x50
- francuz łamaną leżąc na lekkim skosie 12x27 10x32 10x37
- ściąganie linek 3s 15-10
- ściąganie jednorącz podchwytem 3s 10-15

trening masakra, mimo że robiliśmy we 3 to nei było opyerdalania tylko zapyerdalanie ,
80 na barki mnie trochę zgniotło i zrobiłem 2,5, a miałem nadzieję na jakieś 5-6, jednak przeskok był zbyt gwałtowny, następnym razem zobaczę co się stanie na 75
JM Press - bardzo fajnie wchodzi w trice, polecam spróbować
francuz leżąć był wykonywany na lekkim skosie, sztanga łamaniec taka (jak poniżej) że prawie był to neutralny chwyt i lądowała za głową czyli ramiona były pochylone \ a nie prostopadłe do podłogi | , też fajnie weszło


pozdro.







Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2017-05-12 09:35:36
3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Luty-Konkurs Sportowa Sylwetka-Gwid

Następny temat

Najoszczędniejszy spsób na podtrzymanie efektów?

Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION