SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT chanuli

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 50750

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1157 Wiek 61 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15601
BTW 100-110/70-100/130

napoje: herbata czerwona, zielona, kawa, woda,
suplementy: magnez z witaminą B6, sylimarol,czekolada gorzka 20g
wino czerwone







napisał(a)
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Serowo

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1157 Wiek 61 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15601
Martucca
Serowo


oj Marta mysłam, że 200g sera to pikuś, bo ja bardziej serowa jestem niz mięsna, ale to nie takie proste wpycham go nawet w kotlety , ale jest ok.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1157 Wiek 61 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15601
Marta powiedz mi jak brać omega3, wapń, sylimarol. Tak jak jest w ulotce? 2x1 wystarczy? Magnez biorę juz od jakiegoś czasu 1x1. I jak mam brać ten olej z wiesiołka? Tą kurkumę to tak na sucho? Sorry, że przynudzam, ale nie chce czegoś spieprzyć.


BTW 100-110/70-100/130


napoje: herbata czerwona, zielona, kawa, woda

suplementy: magnez z witaminą B6, czekolada gorzka 20g, wino czerwone, kefir domowy-pyszota

calanetics







napisał(a)
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Omega-3 bierz 3 kapsy, pozostałe wg producenta. Kurkumę możesz dodawać do potraw, możesz na sucho ---> bleee Ale możesz też sobie zrobić dryna. Kittie gdzieś podała przepis
Wiesio- 1 łyżeczka dziennie.

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1157 Wiek 61 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15601
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
No, forum się rypie dziś

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1157 Wiek 61 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15601
Dzisiaj wpadły jeszcze śledzie w oleju z cebulką. Wypiskę na jutro dam jutro, bo rano jadę po zakupy i nie wiem czy wszystko to co zaplanowałam to kupię.

Marta a mogę ćwiczyć przysiady z hantlami? I co to jest plank max czas, bo mnie to nurtuje a nigdzie nie mogę tego znaleźć?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6363 Wiek 41 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 139407
chanula to jest plank





Ważne żebyś nie wypinała pupy, ani jej nie obniżała, tak jak gość pokazuje na początku. Ciało ma tworzyć linię prostą i w takim napięciu mięśni wytrzymujesz tyle ile dasz radę. Na następny raz próbujesz kilka sekund dłużej i wpisujesz nam tu czas i progres
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1157 Wiek 61 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15601
dzięki shrimp, naszukałam się tego w necie i nie mogłam znaleźć. W ogóle ta terminologia ćwiczeń to dla mnie zmora, bo spora część nazw jest w jęz. angielskim, a ja niestety nie znam go.

Dzisiaj przeczytałam cały Twój pierwszy dziennik i naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej wytrwałości, humoru oraz osiągnięć. Chciałam tam napisać, ale temat już zamknięty.

Zmieniony przez - chanula w dniu 2012-06-01 22:52:11
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

syla33 na redukcji - wygrywam zdrowie i figurę

Następny temat

pomoc w ułożeniu treningu - cel : redukcja

Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Czosnek stymuluje anabolizm Czosnek stymuluje anabolizm Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej 5 ćwiczeń na treningową nudę 5 ćwiczeń na treningową nudę