SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Combatant - " Marzenia są po to, by je spełniać "

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1609

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1187
Witam!

W końcu zebrałem się za utworzenie swojego Dziennika Treningowego i mam nadzieję że uda mi się go prowadzić systematycznie.
I. Coś o sobie:

Witajcie, nazywam się Piotrek. Mam 17 lat i zamierzam rozpocząć moją przygodę właśnie na tym forum. Oczywiście miałem już kiedyś styczność ze sportem, ale to za chwilę. Uczęszczam do 1 klasy, LO o profilu (mat-fiz-chem). Interesuję się sportem, głównie siatkówka, oraz informatyką, ale to naprawdę amatorsko ;)
II. Mój cel :
Wiadomo, że każdy ćwiczy po to, żeby osiągnąć jakiś tam swój wymarzony cel. Moim marzeniem jest, jak najlepsze zdanie matury, a następnie testy sprawnościowe w Szkole Oficerskiej (prawdopodobnie AMW w Gdyni) . To jest taka odległa przyszłość, i pewnie niektórzy pomyślą, że jeszcze jestem młody i 10 razy zmienię zdanie. Pożyjemy, zobaczymy ;) A w bliższej przyszłości to mam zamiar przebiec półmaraton Gochów, to jest takie moje mniejsze marzenie, o którym pierwszy raz pomyślałem jakoś 1,5 roku temu i tak się już za mną ciągnie.

III. Wymiary/ (4.01.2013r.)
Wiadomo, szału nie ma :D
Waga – 61,5kg.
Wzrost - 178cm.

Obwód przedramienia - 25cm.
Obwód uda - 51cm.
Obwód łydki - 34cm.
Obwód ramienia - 28cm.
Obwód w pasie - 72cm.
Obwód nadgarstku – 16,8cm.


IV. Trening

Przez pierwsze 1,5 msc, planuję treningi 4 razy w tygodniu, z takim rozkładem

Poniedziałek
-Martwy Ciąg 3s
-Wykroki ze sztangielkami 3s
-Wyciskanie Sztangi ławka skos dodatni 3s
-Podciąganie się na drążku 2s
-Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s
-Francuskie wyciskanie jednorącz zza głowy 2s
-Uginanie ramion ze sztangą łamaną sztangą stojąc 2s

Środa
Bieganie (ok. 40min)
+ rozciąganie

Piątek

-Przysiady 3s
-Żuraw 2s
-Wspięcia na palcach 2s
-Podciąganie się na drążku 2s
-Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 2s
-Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3s
-Wyciskanie Sztangi zza karku 3s
-Wyciskanie sztangielki obu rącz zza głowy 2s
-Uginanie ramion sztangielkami "młotki" 2s


Niedziela
Bieganie (ok.40min)
+ rozciąganie

Extra: po każdym treningu na siłowni, i jeszcze jeden raz dodatkowo ćwiczenia na brzuch (tzn. 3x w tygodniu)
1) Unoszenie nóg w zwisie na drążku 2s
2) Spięcia brzucha leżąc 2s
3) Skłony boczne ze sztangielką 4s (10 powtrz.)


V. Sprzęt
A więc ćwiczę na siłowni zakupionej niegdyś przez mojego brata ;) Rozłożoną mam ją u siebie w pokoju, a w skład wchodzi:

1)Ławeczka
2)Modlitewnik
3)Dwa stojaki
4)Gryfy (Prosty i łamany)
5) 2x hantle
6) Drążek zamontowany w futrynie
7)Obciążenie (ok. 75kg)

VI. Zdjęcia

Zdjęcia, mam porobione ale wrzucę je dopiero jako porównanie mojej pracy. Na razie to wiadomo, skóra i kości ;)


Zmieniony przez - Combatant w dniu 2013-01-05 10:52:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1951 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 33907
Widze , że nie tylko ja załozyłem dziennik dzisiaj :) . Zyczę powodzenia , bede zaglądał. Wstaw diete
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1187
Na razie diety brak, muszę zobaczyć co rodzice na to powiedzą. Mam nadzieję, że uda mi się ich namówić ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1187
Wczorajszy trening (04.01.2013r.)

-Przysiady 3s
-Żuraw 2s
-Wspięcia na palcach 2s
-Podciąganie się na drążku 2s
-Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 2s
-Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3s
-Wyciskanie Sztangi zza karku 3s
-Wyciskanie sztangielki obu rącz zza głowy 2s
-Uginanie ramion sztangielkami "młotki" 2s

Od następnego treningu zaczne wpisywać ciężary, bo dzisiaj już dokładnie nie pamiętam ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1951 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 33907
A jak z dietą ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1187
No pisałem wyżej, diety na razie jako takiej nie ma. Jem dużo, ale nie liczę kcal. W najbliższym czasie mam zamiar to zmienić, no ale na siłowni ćwiczę od niedawna, i będę starał się namówić rodziców na dietkę, bo to ich pieniądze sa w końcu :)

Zmieniony przez - Combatant w dniu 2013-01-05 17:27:51
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 247 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6255
Podałeś akurat te najmniej ważne wymiary.. Klatę i bica jeszcze zmierz ;)
Będę śledził bo jesteśmy w tym samym wieku ;)
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1958 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 17407
A czy wymiar bica jest ważny?...
Nie sądzę.
A co do czego, to akurat ten wymiar podał...
"Obwód ramienia - 28cm. "

Powodzenia w dążeniu do celu:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1187
dzięki ;) Tak, obwód bica opisałem jako obwód ramienia. Klatkę dodam jutro rano, bo całkowice zapomniałem o jej zmierzeniu ;p
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4373 Wiek 19 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 76005
Combatant
No pisałem wyżej, diety na razie jako takiej nie ma. Jem dużo, ale nie liczę kcal.


Czyli nie ma najwazniejszego kolego. To, ze jesz duzo jest czesto bardzo mylace. Uloz diete, to podstawa.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1389 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36266
JW. Kiedyś też myślałem, że jem dużo, po zliczeniu wyszło 2k kcal.

miejsce-na-nowy-dziennik

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Partia 2x Tydzień Staż Rok - PLAN DO OCENY ! ! !

Następny temat

Dobry plan ?

Phil Heath ryzykował życiem! Anna Nawrot - ocena sylwetki Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Suplementacja okołotreningowa