SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1665463

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5284 Napisanych postów 19619 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 660751
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3369 Napisanych postów 11464 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 222244
Powiem Ci Przemo, że dopiero teraz widzę ile mnie ominęło . Dlatego teraz co roku koniecznie takie wakacje będę chciał zaliczyć.


18.10.18

Dziś pobudka z bolącym gardłem i jednak cały dzień czuję się średniawo. Dobrze, że na koniec, a nie na początek urlopu.
Od dzisiaj ruszam nowym planem, na pierwszy ogień poszła klatka i triceps.


Trening
Klatka + triceps:

1. Wyciskanie sztangielek na skosie górnym - 15x20kg; 12x24kg; 10x30kg; 8x34kg
2. Rozpiętki na ławce poziomej - 15x10kg; 12x14kg; 12x16kg; 12x18kg
3. Dipsy - 12x0kg; 8x17,5kg; 8x20kg; 8x22,5kg
4. Wyciskanie na hammerze - 12x50kg; 12x55kg; 12x60kg
5. Ściąganie linek od dołu przed siebie - 15x25kg; 15x30kg; 15x30kg

6. Wyprosty ramion z drążkiem wyciągu górnego - 15x100kg; 12x120kg; 10x130kg; 10x140kg
7. Wyprosty ramienia w opadzie chwytem neutralnym - 15x8kg; 15x8kg; 12x10kg; 12x10

Na koniec 20 min cardio.
Popołudniu 1h kolarzówka.


Jako że nowy plan, to oczywiście celowanie z ciężarami. Raczej wszystko zaniżone, więc na kolejnym treningu będę dokładał.
Pompa bardzo mocna, zapewne jeszcze jest trochę nabicia po wakacjach.


Dieta - HC:
1. Tosty z serem i szynką.
TRENING
2. Omlet z polewą FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i gruszką.
3. Indyk z kaszą jaglaną i warzywami.
TRENING KOLARSKI
4. Płatki miodowe, kasza jablana, jabłko, FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
5. Indyk z kaszą jaglaną i warzywami.
6. Twaróg z masłem orzechowym i śmietanką kokosową.


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym i kolarskim
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym i kolarskim
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie


Tak to wyglądało przed wyjazdem i dzisiaj rano. Myślę, że do końca przyszłego tygodnia wrócę do siebie, bo zapewne w niedzielę odwiedzę kolejny festiwal food track’ów ^^. Spodziewałem się, że będzie zdecydowanie gorzej po takiej tygodniowej rozpuście.

2

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 423 Napisanych postów 12455 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 274311
Polecalem ci Palmitos Park to olałes, kopara by Ci opadla bo jak w weekend byłem w waszym Wrocławskim Zoo to słabizna :D

Teraz najwazniejsze zebys wrocil na wlasciwe tory bo jak sobie pomyslisz ze skoro po tygodniu rozpusty nie bylo tragedii wiec jeszcze kilka dni nie zaszkodzi to poplyniesz bezpowrotnie :D



Zmieniony przez - cvfdbkz w dniu 2018-10-18 17:46:19

Zmieniony przez - cvfdbkz w dniu 2018-10-18 17:46:40
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 790 Napisanych postów 5159 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 48115
Gdyby nie machoniowy Braz to by bylo ciezko rozpoznac gdzie fotks przed a gdzie po
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3369 Napisanych postów 11464 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 222244
CV, ja bym pojechał, ale nie było za wielu chętnych hehe.
A co do michy, to serio nie mam smaka ma nic. Dzisiaj byłem na lodach z koleżanką, to tylko sobie herbatę wypiłem. Więc chyba nie przepadnę

Gugcio dzięki, ale widać, że brzuch rozepchany. No i oczywiście najbardziej w boczki poszło. Ale raz dwa i się ogarnie myślę.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1394 Napisanych postów 2026 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 153589
u Bzyka zawsze jak podlewa widac po klatce glownie i boczkach, widac roznice, ale tak jak mowisz przy twojej aktywnoscsi 2 tyg~ max i bedzie jak przed
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 339 Napisanych postów 1265 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 35609
Praktycznie bez różnicy, może ciut wody złapałeś, No i trochę na jelitach pewnie siedzi. Tak jak wyzej koledzy pisali, chwila moment i wrócisz do formy sprzed wyjazdu:)
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3369 Napisanych postów 11464 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 222244
Dokładnie jak Dawid piszesz. U mnie zawsze impulsem do rozpoczęcia redukcji była zlewająca się klatka z brzuchem i boczki.

Dzisiaj znów ponad 1 kg w dół, więc w sumie od środy zeszły 4 i jestem 1 kg na plusie w stosunku sprzed wyjazdu. W końcu nie czuję się jak bąk.
Szkoda tylko, że mnie grypa od wczoraj ciśnie i nie odpuszcza.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3369 Napisanych postów 11464 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 222244
19.10.18

Dzisiaj samopoczucie średnie, ale popołudniu trochę się poprawiło, więc poszedłem bez szaleństw przetrenować nogi.

Trening
Nogi + łydka:

1. Wyprosty nóg siedząc - 15x30kg; 15x35kg; 15x40kg; 15x45kg
2. Wyciskanie suwnicy - 15x130kg; 12x150kg; 8x180kg; 8x200kg; 8x220kg
3. Przysiad bułgarski z hantlem - 12x24kg; 12x24kg; 12x24kg; 12x24kg
4. Odpychanie od platformy stopy wąsko - 15x110kg; 12x110kg; 10x130kg; 10x140kg
5. Wykroki chodzone ze sztangielkami - 13x12kg; 13x10kg; 13x8kg powtórzeń na każdą nogę
6. Uginanie nóg leżąc - 15x35kg; 12x40kg; 10x50kg; 10x55kg; 8x60kg
7. Odwodziciele - 12x40kg; 15x35kg; 15x35kg

8. Wspięcia siedząc - 4x MAX
9. Wspięcia stojąc z kettlem - 4x MAX

Po treningu 20 min cardio.


Nogi zrobione dość lekko z zapasem większym lub mniejszym w praktycznie każdym ćwiczeniu. Raz, że samopoczucie nie było na 100%, a dwa, że nóg nie robiłem 2 tygodnie i chciałem zacząć w miarę lekko, żeby potem nie umierać.


Dieta - HC:
1. Placki owsiane z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
2. Indyk z makaronem, olejem lnianym i warzywami.
TRENING
3. Makaron, płatki miodowe, banan, FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
4. Indyk z makaronem, olejem lnianym i warzywami.
5. Twaróg z masłem orzechowym, śmietanką kokosową i kostką czekolady





Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016