SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT - saju13013

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1189

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

Wiek

16

Waga

77kg

Wzrost

183

Staż treningowy

11mies

Obwód pasa

Obwód klatki piersiowej

Obwód uda

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

ręczna 4x w tyg.

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

-

Stan zdrowia

dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

siłka

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Wrażliwość na stymulanty

Możliwosci finansowe

Cel/problem/opis

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 795
Cześć nazywam się Szymon no i tak jakoś naszło mnie na zrobienie tu dziennika. Prosiłbym o porady dt. mnie bo wiem że coś robię zle ale do końca nie wiem co. Masuje już ponad 2 mies a efekty są mizerne, jedyne co się powiększyło to brzuch :D
Zresztą wrzucam zdjęcia i zobaczycie.









Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1462 Napisanych postów 45085 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 443183
Wrzuć swoje odżywianie i trening , zobaczymy co wymaga poprawek

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 795
Dzień 1

PONIEDZIAŁEK
Klatka + barki + brzuch

KLATKA
1. Wyciskanie na ławce skos w górę 4x 12
2. Wyciskanie na ławce 4x 12
3. Hantle 3x15
4. Rozpiętki 4x 12


BARKI
1. ohp 4x 12
2. Wzniosy hantelek na boki stojąc 4x12
3. Lamany do,szyi 4x15

PIĄTEK
Plecy + biceps + brzuch

PLECY
1 .Sciafanie tego gornego drozka 4x12
2. Podciąganie na drążku 5x 10
3. Przyciąganie V-drążka do brzucha siedząc 4x 12
4. Wiosłowanie sztangą podchwytem 3x 15

BICEPS
1. Uginanie ramion z gryfem łamanym stojąc 4x 12
2. Uginanie ramion z hantelkami z rotacją nadgarstków 4x 12 na stronę
3. Uginanie ramion z hantelkami chwytem młotkowym 4x 10


ŚRODA
Nogi + triceps

NOGI
1. Przysiady ze sztangą zza głowy 4x 12
2. Wypychanie platformy suwnicy 4x 15
3. Maszyna na dwójki 4x 12
4. Maszyna na czwórki 4x 15


tric
1. Wyciskanie 1hantli siedzac 4x12
2. Pompki na poręczach 4x 12
3. Prostowanie ramion z linką wyciągu górnego 4x 15

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5378 Napisanych postów 136658 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 896885
witaj, w diecie brakuje zrodlem kwasow tluszczowych omega 3, warto by bylo dodac nieco orzechow i tlustych ryb, by podciagnac proporcje tluszczy.
bialko mozesz podbic do 150g dziennie, klorii rowniez malutko jak na ta mase ciala dobrze wyliczyles zapotrzebownaie?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 795
białko podbijam jeszcze shakiem :) jak jadłem 2500 to tyłem za szybko wiec obniżyłem do tylu i jak narazie jest okej
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 738 Napisanych postów 34651 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 254447
ile przytyłeś w przeciągu tych dwóch miesięcy?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 795
z 69 na 76
1
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 738 Napisanych postów 34651 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 254447
to faktycznie sporo
jednak wydaje mi się że ten pułap 2500 byłby dobry na ten moment
tylko z troche innym makro - wskazówki Tomka powyzsze np trzeba uwzglednic
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5378 Napisanych postów 136658 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 896885
saju13013
białko podbijam jeszcze shakiem :) jak jadłem 2500 to tyłem za szybko wiec obniżyłem do tylu i jak narazie jest okej


spoko, wazne byc kontrolowal co sie dzieje i odpowienmdio wyciagal wnioski;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 795
coś pokombinuje
praktycznie od 2tyg dopiero ćwiczę z taką naprawdę progresją ciężarów i jest okej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 795
dalibyscie moze jakies porady nt. treningu i diety żeby za bardzo nie przytyć ani nie schudnąć, bardziej urzezbic i zdobyc wiecej siły no bo zależy mi na tej ręcznej ale też na fajnym wyglądzie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zgarnij dziki rabat na Black Friday! -35 na cały sklep!

Leucyna redukuje tłuszcz i chroni mięśnie Leucyna redukuje tłuszcz i chroni mięśnie Zawodnik Muay Thai doznał poważnego obrażenia czaszki! Zawodnik Muay Thai doznał poważnego obrażenia czaszki! Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Edyty Tamilewskiej Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Edyty Tamilewskiej Sałatka słoikowa z komosą ryżową Sałatka słoikowa z komosą ryżową Kamil Koźlik - ocena sylwetki Kamil Koźlik - ocena sylwetki Fenkułu - także na świąteczne przejedzenie Fenkułu - także na świąteczne przejedzenie Linsay Christiansen - wyjątkowo ponętna trenerka jogi Linsay Christiansen - wyjątkowo ponętna trenerka jogi Paweł Głuchowski będzie tatą! Paweł Głuchowski będzie tatą!