logo
zamknij zamknij

DT - Shi

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 14661

5 5 1
napisał(a)
shi
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 221 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4101
Witajcie,

proszę o pomoc w obraniu kierunku. Sama nie wiem czy mam się redukować (jak i jak długo) czy mam najpierw budować mięśnie...
Nigdy nie ćwiczyłam na siłowni, właściwie od kilku lat, jeśli już się ruszałam to ćwiczyłam tylko w domu. Ostatni klub fitness w pobliżu splajtował jakieś 4 lata temu :/

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Shi
WIEK: 29
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1 dzień :)

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 68,5
WZROST: 175
OBWÓD RAMIENIA: 28,5
OBWÓD ŁYDKI: 38,5, ale często puchną mi nogi
OBWÓD UDA: 57,5
OBWÓD BIODER: 103
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 83
OBWÓD TALI 71
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 97

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Ładne, jędrne ciało, duuuuuuuuużą pupę :)

Nie wiem właśnie w którą iść stronę, nie potrafię obiektywnie siebie ocenić. W zeszłym w sezonie przedwakacyjnym koncentrowałam się głównie na nogach i faktycznie widzę, że wyrażnie wyszczuplały.

Z jednej strony powinnam się zredukować, z drugiej, boję się, że całkowicie stracę biust i pupę. Chcę ograniczyć cellulit i ujędrnić skórę, która po tak dużym odchudzaniu wygląda średnio.
Zależy mi na zbudowaniu pośladków, gdyż praktycznie ich nie mam, ale nie wiem czy jest to w ogóle możliwe przy mojej budowie.

Na początek chcę wrócić do brzucha i nóg z okresu wakacyjnego bo w ciągu ostatniego pół roku przytyłam jakieś 3,5-4 kilo.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:
PRZEBYTE KONTUZJE: ostatnimi czasy boli mnie prawe kolano i biodro, prześwietlenie biodra nic nie wykazało
WADY POSTAWY: nie wykryto mi nigdy żadnej, ale moim zdaniem jestem przekrzywiona na prawą stronę
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: skłonność do obrzęków, nie wiadomo z czego wynikającą
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? bardzo regularnie, wręcz w punkt :)
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) : milion diet rozmaitych od 1000 kcal, głodówek, przez dietę czekoladowo-kebabowo-pizzową i southbeach :) kiedyś ważyłam prawie 90 kilo, później schudłam do 75 i utrzymałam tą wagę przez jakiś czas, póżniej schudłam dodatkowe 7-8 kilo i przez jakieś 5 lat moja waga wahała się między 65-75.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE? różnie, mniej więcej od pażdziernika jadłam dużo śmieciowego jedzenia, dodatkowo przestałam ćwiczyć (choć moje ćwiczenia z chodakowską i YT pewnie i tak uznacie za bezsensowne i od listopada aż do dziś nie ćwiczyłam ani trochę, jestem semiwegetarianką - nie jem ryb ani mięsa innego niż pierś z kurczaka, której swoją drogą też nie lubię. mięso jem nie częściej niż raz w miesiącu
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? jak już pisałam wyżej, przy diecie w okolicach 1500 kcal, do której planuję powrócić chudłam lub utrzymywałam wagę w zależności od ilości aktywności fizycznej

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE

ZDJĘCIA
























i dwa zdjęcia z wakacji, w które za wyjątkiem pupy byłam względnie zadowolona z tego jak wyglądam:






Zmieniony przez - shi w dniu 2015-03-21 23:56:30




Zmieniony przez - shi w dniu 2015-03-21 23:58:42




Zmieniony przez - shi w dniu 2015-03-21 23:59:14

oraz to co dziś jadłam:






Zmieniony przez - shi w dniu 2015-03-22 00:00:02

Z góry bardzo dziękuję za pomoc :).

Zmieniony przez - shi w dniu 2015-03-22 00:06:03
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
napisał(a)
shi
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 221 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4101
aaa.... w dzienniczku zapomniałam wpisać łyżeczki oliwy, na której zmażyłam omlet :)
napisał(a)
Hetavel
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 8582 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 74835
Co do diety: Do całkowitej przebudowy. Jesz dużo nabiału, mleko odtłuszczone nie jest najlepszym wyborem. Masz tutaj też bardzo dużo owoców, na oliwie nie smaż (olej kokosowy lub masło klarowane będą lepsze). W Twojej diecie jest skandalicznie mało tłuszczu, to się może bardzo mocno odbić na Twoim zdrowiu. Białka ciut maławo, właściwie całe białko w Twojej diecie jest niepełnowartościowe. Gdzie mięso, jaja (widzę jakieś szczątki w kolacji) lub ryby?
1500 kcal to dla Ciebie zbyt mało jak na moje oko. Powinnaś zadbać o to aby zbudować mięśnie bo chudnąć, to nie bardzo masz z czego. Nie schudniesz z samych ud - tak to nie działa.

Trening: Wszystkie tu będziemy Cię zachęcać do treningu siłowego jako głównej aktywności :) To tutaj preferowany sposób na osiągnięcie zdrowej i apetycznej sylwetki.

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/%2E_DT2_%2E_HETAVEL_%2E-t1065615-s18.html#post6

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1237 Napisanych postów 20987 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 179533
I białka masz za mało i tłuszczu masz za mało. do tego co to jest semiwegetarianizm????? Albo wóz albo przewóz. Mięso jest bardzo wartościowe i skoro jesz piersi kurczaka to daruj sobie ten "semiwegetarianizm" i jedz też inne rodzaje mięsa i ryby.

Trening by się przydał - i to taki z ciężarami. U ciebie nie ma z czego się odchudzać. Zostaną sama skóra i kości. Potrzebujesz mięśni - zdecydowanie.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

1
napisał(a)
AMiU
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 7560 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 80093
wege , czyli bez mięsa... nie rozumiem tej wybiórczości ... albo jesz mięso albo nie , kurak mniej cierpi niż krowa ?
napisał(a)
shi
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 221 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4101
Hej, na początek dziękuję Wam za zainteresowanie tym wątkiem.

Moim zdaniem mam z czego chudnąć - z brzucha, pleców, nóg i rąk :). Zastanawiałam się nawet czy nie zrobić sobie kilku miesięcy diety redukcyjnej + ćwiczeń cardio żeby odchudzić się z tkanki tłuszczowej na maksa, po to, żeby później budować masę mięśniową na pośladkach. Porzuciłam jednak ten pomysł bo akurat na okres wakacyjny byłabym sucharkiem. Poza tym, szkoda resztki biustu, który mi pozostał :).

Wiem, że jem za mało białka, ale nie bardzo mam pomysł co białkowego mogłabym jeść. Mięsa ani ryb nie lubię i w zasadzie nigdy nie jadłam. Nie jest to spowodowane jakimiś względami ideologicznymi - po prostu mi nie smakuje. Kurczaka zjem od wielkiego dzwonu - to jedyny rodzaj mięsa, który mnie nie obrzydza, ale zwykle nie mam na niego apetytu. Z roku na rok jem mięsa coraz mniej.

Jajek mogłabym jeść więcej, ale obawiam się o cholesterol.

Co do owoców - ja mam wiecznie apetyt na coś słodkiego - owoce zastępują mi słodycze, poza tym uwielbiam smoothie. Czy dodawanie do nich jakiejś odżywki białkowej (jakiej?) by pomogło?

Trening siłowy - ok, ale w warunkach domowych. Mieszkam w małym miasteczku w UK i nie dałabym rady dojeżdżać 3 razy w tygodniu po jakieś 30 kilometrów. Czy gdybym wykonywała ćwiczenia na pośladki z YT - chodakowskiej, mel b i inne z obciążnikami (np. na początek 2 kg, a później 5 kg na każdą nogę) to byłoby ok? Czy to za małe obciążenie, żeby zmusić mięśnie pośladkowe do pracy? Od jakiego powinnam zacząć?
Moją uwagę zwróciły treningi tej Pani:




U niej to z pewnością częściowo genetycznie uwarunkowane, ale swoim wyglądem zachęca do pracy :)

Co do mleka to ktokolwiek próbował mleka w UK, wie, że żadne oprócz odtłuszczonego nie nadaje się do picia :). Mogę ew. kupować 2% w polskim sklepie, jeśli takie będzie lepsze do kawy.
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10577 Napisanych postów 40849 Wiek 2016 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Co to jest "pozbycie się tkanki tłuszczowej na maksa"? Jak się ma za mało mięśni, a ty masz, to to praktycznie nie wykonalne bez wyglądu a'la anoreksja. Większość ludzi z małą masą mięśniową chudnie na skinny fata. Im mniej mięśni, tym ciało chętniej je pali i magazynuje tłuszcz.

Niestety jak wczoraj patrzyłam na filmiki o przemianach wegańskich, to też doszłam do wniosku, że taka dieta mięśniom nie sprzyja, bo większość transformacji wyglądała...niezbyt zachęcająco.

Masz serio złą dietę, jedną z gorszych, jakie tu widziałam. Jesteś bardzo wysoka, jesz jak dziecko, makra są słabe.

Trzeba się zdecydować, czego się chce i do tego dobrać działania. Jak chcesz mieć jędrne, fajne ciało, to cały twój plan jest do zmiany.
Jak chcesz po prostu się wychodzić na lato....no to to można faktycznie głodówką uzyskać.

Wóz, albo przewóz.

Zmieniony przez - jurysdykcja w dniu 2015-03-22 15:15:01

napisał(a)
shi
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 221 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4101
Jurysdykcja, właśnie o to mi chodziło - że przeszło mi przez myśl, żeby najpierw pozbyć się tkanki tłuszczowej czyli się odchudzić do wagi powiedzmy - 58 kilo, a później wziąć za budowanie mięśni, ale chyba jednak lepiej, żeby oba procesy przebiegały równolegle.
napisał(a)
shi
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 221 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4101
Nie zamierzam się głodzić i nie czułam się wczoraj zagłodzona. Czy skoro już bardzo nie lubię mięsa to koktaile białkowe są w stanie mi pomóc? Jadłam to co lubię i co jest względnie "zdrowe". Owsianka, smoothie bananowo-szpinakowe, makaron pełnoziarnisty, omlet - wydawało mi się, że to całkiem niezłe zestawienie. Ale jak się okazuje, wydawało mi się :/.
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10577 Napisanych postów 40849 Wiek 2016 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Jeśli mnie pytasz o zdanie - to masz zbyt mocną budowę, na 58 kg. Schodząc do takiej wagi jeszcze sobie mięśnie popalisz bardziej - szczególnie na takiej diecie i cardio. Mięśnie można na głodówce spalić bardzo szybko. Ja się posypałam w 2-3 miesiące. A potem tę dupę odbudowywałam 2 lata. Tak - nie żartuję. Dwa lata.

Nie wiem jaki masz cel sylwetkowy, ale ta waga z lata to już chyba było takie absolutne minimum. Potrzebna ci solidna, planowa rekompozycja ciała, na dużo wyższej kaloryczności, z solidnym treningiem (może być w domu, ale z obciążeniem większym niż cieżarki na kostki).

Oczywiście możesz powiedzieć, że to cię nie ciekawi i chcesz po prsotu być chuda...no ok. Ale nawet w takiej opcji popracuj nad dietą.

Na 1300 ciężko o dobrą dietę, a twoja ma do tego złe makra i kiepski dobór składników.

napisał(a)
shi
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 221 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4101
Mogłabym być chuda gdybym miała tyłek, ale nie mam a chcę mieć. Jestem gotowa ćwiczyć z ciężarami - nie boję się ich. Ale muszę kupić hantle albo kettle bo oprócz kilogramowych ciężarków nie mam w domu nic. Nie wiem od jakiego obciążenia zacząć.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

problemy żołądkowe po nabiale...czym zastapic nabiał w diecie

Następny temat

Szukam sparingpartnerki MMA, Krakow