SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 127026

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 183 Napisanych postów 2109 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 82479
Rano basen teraz rower tempo.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 183 Napisanych postów 2109 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 82479
Marszobieg + 15 przyśpieszeń.




napisał(a)
Ekspert
Szacuny 183 Napisanych postów 2109 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 82479
Wybieganie lekko. Typowa robota pod IM.





napisał(a)
Ekspert
Szacuny 183 Napisanych postów 2109 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 82479
Rower trening miał mieć 2 godziny w tym 8x5 min 108% ftp ok 330W. Siły w nogach wystarczyło mi do 4 tego interwału po nim moc spadła poniżej wartości akceptowalnej mogłem dokręcić kolejne 2 interwały ale nie w zadanej strefie a chodziło konkretnie żeby być w strefie VO2 a nie w okolicach ftp. Odpuściłem bo w tym tygodniu czekają mnie jeszcze mocne treningi a jak nie da rady to nie da i koniec -). Tlenowo wyglądałem świetnie po prostu dzisiaj nie było nic więcej w nogach dlatego skończyłem po 6 odcinkach i dokręciłem 20 minut schłodzenia na ponad 200W. Kończę 3 dni mocne i teraz jutro pierwsza zmiana czyli dzień lekki.

Edit. Frodeno i Sanders razem na Ironman 70.3 Oceanside chyba już w tą niedziele. Odonnell podpisał kontrakt z Hoka One One ciekawe w jakim modelu będzie biegał.





Zmieniony przez - pirlo2122 w dniu 2017-03-30 22:48:43
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 183 Napisanych postów 2109 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 82479
Wczoraj basen z zadaniem 16x25 m po około 23 sekundy na przerwie około 15 sekund.
Dzisiaj bieganie wyszło 5km+2km w tempie ostatniej połówki. Bardzo ciężko było mi się dzisiaj zebrać do trenowania w planach było 2x4km+2-3km. Powinienem dzisiaj biegać po około 4,00 jak ostatnio ale zmęczenie jest na tyle duże że bieg po 4,10 to było dzisiaj max co miałem do zaproponowania dlatego podczas pierwszych kilometrów zdecydowałem że zrobię ciągłe 5km a po tej piątce zrobiłem przerwę i stwierdziłem że dobiegam jeszcze 2 km i tak wyszło to zadanie,





napisał(a)
Ekspert
Szacuny 183 Napisanych postów 2109 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 82479
Drugi trening dnia. Rower, zadanie 7x8min over-under. Zrobiłem 5 z 7 + 5 min tempem połówki raz że koniecznie chciałem zrobić dzisiaj basen żeby jutro mieć cały dzień na długi rower a kończąc trening nie zdążył bym zrobić pływania a dwa te 2 dodatkowe interwały by mnie zbytnio zniszczyły a ledwo zrobiłem te 5 trzeba mocy na jutro torchę zostawić -) Ostatnie 2 treningi kolarskie były na tyle ciężkie że nie dałem rady zrobić ich w 100% według założeń wcześniej nigdy mi się to nie zdarzyło. Powody tego są dwa: raz że wcześniej rower był 100% priorytetem i każdy ciężki trening robiłem jako pierwszy trening dnia a w ostatnich tygodniach delikatnie podbiłem prirytet biegowy i teraz wychodziło na to że najcięższe treningi rowerowe wypadały po najcięższych biegach tygodnia więc wszystko robione na bardzo dużym zmęczeniu a to 6 setki a to 8 setkie a to wybiegania po 20 pare km i to wszystko 1,5-2 godziny przed rowerem.
Dzisiaj albo wczoraj Podsiadłowski wkleił na fb swój ostatni trening roowerowy gdzie zadanie miał 4x10 min na 340-360 W zrobił to na około 340 W według tego co wkleił było to jego 0,96 IF a więc strefa niskiego thresholdu. Wkleił też komentarz swojego trenera do tego treningu gdzie pisał jakie to niewiarygodnie ciężkie zadanie go czeka że koniec obijania, zaczyna się robota itp, itd. Szczerze jak popatrzyłem na ten trening, przeanalizowałem swoje to doszedłem do wniosku że taki trening byłby jednym z lżejszych treningów jakościowych jakie miałem w ostatnim czasie -) w tym tygodniu zrobiłem 3 treningi jakościowe kolarskie i każdy był trudniejszy a 2 musiałem skrócić bo były zbyt ciężkie, np. moje dzisiejsze 5x8 min było jechane na średnio ponad 1,0 IF a 2 minuty z każdych 8miu były kręcone na właśnie na 0,95 i to były minutówki odpoczynku -) Chyba ten trener mało widział jeśli chodzi o ciężkości treningów mógłby tochę popatrzeć na trainerroad. Marcel mógłby opisać jak tam wyglądają te treningi od Kowalskich bo chyba coś tam kręci z trinergy ale jeśli 4x10 min na 95% ftp jest przekozacko ''ciężkie'' to co tam jest ''lekkie''?
Przed robotą udało sięna spokojnie bez pośpiechu zrobić basen. Sporo pływania jednorącz, w łapkach, wiele metrów pływam teraz z gumą + 10 x25 m nogi. Taki freestyle treningowy chodziło tylko o to żeby się poruszać w wodzie. Jutro planuje długi rower ale z zadaniami 3x20km tempem połówki + fajnie było by zrobić po tym bieg około 10 km tempem około 4,30. Biorę kask czasowy bo ma być ciepło ciekaw jestem jak to będzie z wentylacją muszę to sprawdzić.











Zmieniony przez - pirlo2122 w dniu 2017-04-01 21:06:26
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 183 Napisanych postów 2109 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 82479
Update. Wczoraj zamontowałem bepro. Pedały bardzo fajne widać solidność, świetnie się kręcą nie ma porównania do moich aktualnych a miałem pedały looka stare jeszcze delta. Wagowo zestaw bepro jest lżejszy o 104 g bardzo dużo ale jak się miało archaiczne pedały to nie ma co się dziwić. Wszystko wygląda fajnie bloki do pedałów to bloki z technologi keo od looka więc zbytnio nie zmieniłem wiele jeśli o to chodzi. Dzisiaj zrobiłem pierwszy trening z dwoma pomiarami żeby zobaczyć jak to wygląda muszę powiedzieć że wszsytko jest super. Różnica pomiędzy pedałami a powertapem to około 10 W ale bepro ma ustawione standardowo że są podpięte do korby 172,5mm a ja mam 170mm nie miałem czasu na to żeby sprawdzić gdzie zmienić to ustawienie. Myślę że jak zmienię tą daną to moce będą niemal identyczne. Sam pomiar na tyle co kręciłem mierzy bardzo fajnie wszystko sprawnie nie znalazłem wad ani niedociągnięć zobaczymy jak będzie po kilkuset godzinach jazdy. Naprawdę nie wiem dlaczego inni producenci krzyczą sobie za pomiar w pedałach o połowę albo nawet niektórzy 2 razy więcej niż bepro, nie mam zielonego pojęcia bo favero to jest naprawdę produkt pro i co najważniejsze z ceną taką która nie przewyższa wartości roweru i to nawet takiego mocno podstawowego. Całe szczęście że taki produkt powstał bo zmusił innych producentów do opuszczenia cen dlatego inne pomiary mocno potaniały w ostatnich 2 latach a są jeszcze inne mało znane lub nie znane dla większości fimry które bardzo mocno wchodzą na rynek Jutro pierwsza jazda na zewnątrz z pomiarem + na stożkach zobaczę jakie moce dają mi jakie prędkości będę mądrzejszy co do tego na co mogę liczyć w nadchodzącym sezonie bo póki co to bardziej było takie wróżenie z fusów bez poparcia w realnych warunkach a teraz będę wiedział że np. 250W daje mi taką prękośćć, 270W taką a 300 taką.
Zdjęcie poglądowe nie ode mnie.
Zakupiłem wersję S tzn. pomiar w jednym pedale w tym przypadku w lewym. Pomiar w jednym pedale jest o połowę tańszy i nie daje takich h danych jak balans pomiędzy nogami, płynność ruchu i w jakich kątach jaka moc. Osobiście uważam że są to do niczego nie potrzebne dane ale jak kogoś stać... Powertap też nie daje mi tych liczb a żyję, trenuję i progresuje -)






Zmieniony przez - pirlo2122 w dniu 2017-04-01 21:36:17

Zmieniony przez - pirlo2122 w dniu 2017-04-01 21:42:33
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 183 Napisanych postów 2109 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 82479
Długa jazda standardowa trasa 145 km. Zadanie 2x20 km + 15 km w tempie lekkiej połówki gdzie ''lekka'' połówka to u mnie powinno być 245-250W. Odcinki wyszły tak: pierwszy interwał średnia moc 255 W, średnia prędkość 38,5 km/h, interwał 2 średnia moc 246 W, średnia prędkość 41,5 km/h, interwał 3 średnia moc 241 W, średnia prędkość 37,8 km/h. Średnio wszystkie interwały moc 247,5 W, prędkość 39,3 km/h.
Pozostałe kilometry trzymałem około 200W nie licząc przejazdów przez miasto czyli dla mnie jest to tempo coffee ride.
Pierwsze 93 km w tempie średnim 37 km/h czyli nowy rekord z czego połówkowo jechałem 40 km reszta easy.













napisał(a)
Ekspert
Szacuny 183 Napisanych postów 2109 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 82479
wykresy. Planuje takich 150 tek do Poznania zrobić najmniej 8 więc ta jazda była 2 z 8. Z długich biegów zaplanowałem od ostatnich zawodów zrobić 21, 22, 24, 26, 28, 30 nie licząc zawodów gdzie zrobię 2 połówki Jacnia i Sieraków. Zrealizowałem z tego już pierwsze 3 treningi. Wydaje mi się że tyle wystarczy z długich treningów jeśli uda mi się to zrealizować będzie super.





Zmieniony przez - pirlo2122 w dniu 2017-04-02 18:43:34
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 9906 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 174276
Zamierzasz teraz robić treningu rowerowe tylko na dworze, czy tylko dłuższe wyjezdzenia?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

AURA MOCY - TRÓJBÓJ SIŁOWY

Następny temat

Rehabilitacja a trening siłowy

Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Pamela powiedziała TAK! Pamela powiedziała TAK! Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn Jaglane Rafaello w wersji fit Jaglane Rafaello w wersji fit Maszyny treningowe, z których warto korzystać Maszyny treningowe, z których warto korzystać Kaja Rybicka - ocena sylwetki Kaja Rybicka - ocena sylwetki