SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT-TOMOjano_droga do kulturystyki

temat działu:

ActivLab

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7833

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 93 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2640
Cześć!
Nazywam się Tomek,rocznik 97 (19lat).Kulturystyką interesuję się odkąd tylko sięgam pamięcią.Jednak z treningami było różnie.
Uważam siebie za zwykłego chłopaka z problemami finansowymi w tym wieku,który jednak chce coś robić.
Nie lubię zbytnio opisywać swojej osoby,więc zostawie to na potem. Jeśli ktoś z was będzie chciał poznać mnie bardziej,wtedy chętnie coś napiszę
Dziennik zakładam chyba bardziej dla siebie.Mam nadzieję,że doda mi troche motywacji i dyscypliny.

Wiek: 18(rocznikowo19)
Wzrost: 181cm
Waga: (koniec masy 97kg ,aktualnie leci 5tydz.redukcji 91.7kg z rana )
Staż:Tutaj sprawa jest bardzo pogmatwana Parę lat temu trenowałem piłkę nożną,przeplatałem to siłownia jednak często z braku pieniędzy na karnet było to bardzo niesystematyczne) Mogę napisać,że regularnie trenuję od stycznia 2015,czyli lekko ponad rok.

Aktualnie
Redukcja 5 tydzień
Zapotrzebowanie ok.2700kcal w DT, w DNT staram się trzymać ok. 2200(ucinam trochę z węgli) Na masie było grubo ponad 3200 dotychczas obciąłem tylko raz.
Narazie 0 aerobów. Jednak zamierzam od przyszłego tygodnia dodać raz w tyg. interwały(sprinty)
Trening siłowy 4xtyg
FBW
Dzień A
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4serie 6-8
Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 4 serie 6-8
Wyciskanie hantli nad głowę 3 serie 6-10
Ściąganie drążka o chwycie neutralnym z wyciągu 4serie 6-10
Uginanie przedramion sztangą łamaną 4 serie 8-12
Dodatkowo w dzień A robię brzuch

Dzień B
Przysiad klasyczny 4 serie 5-10
Wykroki jednonóż na maszynie smitha 4 serie 8-12
Wiosłowanie hantli 4 serie 6-10
Wznosy hantli na bok 4 serie 8-15
Wyciskanie wąskie na maszynie smitha 4 serie 8-12
Prostowanie ramion na bramie 3 serie 8-12


Co uważam w swojej sylwetce za odstające?
Wszystko
Ale szczególnie chciałbym poprawić rozmiar ramion oraz górę klatki.Niestety to dopiero plany na przyszłą masę.
W najbliższym czasie chciałbym zrzucić trochę tkanki tłuszczowej,bo zalega szczególnie na brzuchu/korpusie.






Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-11 22:52:33

http://www.sfd.pl/DT_TOMOjano_droga_do_kulturystyki-t1108991.html  ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MOICH POCZYNAŃ :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 93 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2640
Niedziela
W weekend staram sie uciąć troche kcal,gdyz sa to dni nietreningowe.Zazwyczaj dochodzi jeszcze rozciąganie,a tak cale odpoczywam.
Ważę sie co sobota i waga pokazala wczoraj 90.5kg więc przes tydzień -1kg w dol poszlo..Zastanawiam sie nad dodaniem interwałów juz w tym tyg,ale jesli waga leci bez nie wiem czy warto: D
Dzis wleciał taki omlecik


http://www.sfd.pl/DT_TOMOjano_droga_do_kulturystyki-t1108991.html  ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MOICH POCZYNAŃ :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 93 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2640
Dzis (15.03.2016) dzień z rana dobry.Jednak dwie godziny wychowania fizycznego dały trochę w kość,jeśli biega sie dwie godziny przy wadze 90kg. Pierwszy posilek dopiero po poludniu jakos o 16 wpadł. Przed treningiem,żeby trochę sie podbudować i złapac energii zjadlem posilek glownie weglowodanowy.Jednak słabo się to spisało w ogólnym podsumowaniu :P Trochę mało mocy na treningu,chociaż ciężary szły jak zawsze. Myślałem chwile o dzisiejszym dniu w drodze na siłownie i w sumie to małe psychiczne zwycięstwo,bo mimo wyczerpania,bólu głowy ( w dzień poszła mocna kawa,ibuprom) to nawet nie myślałem,aby odpuścić trening


Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-15 20:55:23

http://www.sfd.pl/DT_TOMOjano_droga_do_kulturystyki-t1108991.html  ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MOICH POCZYNAŃ :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 93 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2640
Dziś wpadl ciekawy mix na koniec dnia(foto)
Cebula
40g sera zoltego
200g piersi z kury
1jajko
Nie wyszlo tego moze duzo,ale fajnie zapchalo.
Dziś dzien nietreningowy wiec węgle w dol,przez caly dzien weszlo ok2tys.
Zostalo tylko rozciąganie i pora spać. Jutro trening A mam nadzieje,ze fajnie to bedzie wygladac; )

http://www.sfd.pl/DT_TOMOjano_droga_do_kulturystyki-t1108991.html  ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MOICH POCZYNAŃ :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 93 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2640
Jak nie moglem sie doczekac na trening,tak byl dobry :D
Troszke zmienilem plan w tym zwiekszyla sie czestotliwosc na klatke i przysiad przeszedl tez do dnia A.
Przysiad ostatnia 4 seria poszlo 140kg x6
Plaska ostatnie 2 serie 80kg x 8 ( Klatka silowo zawsze slaba,moj max to 100kg x 4 o dziwo wlasnie na poczatku redukcji)
Trening bardzo intensywny,bo gdzie robie normalnie 1,5h nawet do 2h to dzis calosc zajela 50min,a ciezary wcale nie byly mniejsze co cieszy.
Pompa niesamowita z czego tez jestem zadowolony.
Micha trzymana,korci zeby szybciej uciac kcal dodac aeroby itp. Ale jednak najwazniejsza jest cierpliwosc i mam nadzieje,ze mi sie to oplaci ;)

Zachecam do zagladania ! Jesli ma ktos jakies porady,pomysly z czego moglbym skorzystac to jak najbardziej piszcie !


Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-17 20:41:22

http://www.sfd.pl/DT_TOMOjano_droga_do_kulturystyki-t1108991.html  ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MOICH POCZYNAŃ :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 93 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2640
Wszystko fajnie leci jak narazie ;)
Na treningach jest siła i pompa, nie mam problemow ze snem,czy wiekszymi zamułami wiec nie ma co narzekac i tylko robic swoje :D
Waga w tym tyg pokazala 88.9 nie wiem czemu tak nagle zeszło mimo ze nic nie obcinalem czy dodawalem. Zostaje przy 2700kcal jednak w swieta dodam mzoe jedna sesje lub dwie interwalow/cardio bo zameirzma troszke sie podładowac i pojesc ale bez wiekszej przesady.
Na dniach moze wstawie jakeis foto ;)


Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-23 18:27:43

http://www.sfd.pl/DT_TOMOjano_droga_do_kulturystyki-t1108991.html  ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MOICH POCZYNAŃ :)

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 113 Napisanych postów 49806 Wiek 47 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 96799
1.przestań liczyc kalorie bo inaczej formy nie zrobisz
2.robisz redukcje to obetnij wegle i dowalaj tłuszczy
3.rób treningi bardziej objetosciowe.ewentualnie średnim tempem girkami smigaj na rowerze albo to i to
4.boli głowa.jest osłabienie.przeziebienie czy cos innego to sie odpuszcza trening

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 93 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2640
bez trollingu,jak masz tylko zasmiecac to lepiej wcale nie pisz

http://www.sfd.pl/DT_TOMOjano_droga_do_kulturystyki-t1108991.html  ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MOICH POCZYNAŃ :)

napisał(a)
Usunięty przez PawelSzEvc za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 113 Napisanych postów 49806 Wiek 47 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 96799

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 93 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2640
Po 3 dniach lenistwa i obazrstwa,w koncu przyszedl czas na trening :D Mimo iz nie omijalem slodyczy i alkoholu w swieta to waga pokazala dzis jedynie +2kg do gory,a sobie nie zalowalem :D Dzis z rana poszedl HIIT czyli sprinty a po poludniu trening silowy. Pompa byla niesamowita :D Normalnie w swieta nie wypilbym alko nie jadl tyle,ale plan trzeba miec na okres dluzszy niz pare tygodni c; . Moge powiedziec,ze taki odskok narazie dal same plusy.





Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-29 19:37:14

http://www.sfd.pl/DT_TOMOjano_droga_do_kulturystyki-t1108991.html  ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MOICH POCZYNAŃ :)

napisał(a)
PawelSzEvc Activlab
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 126 Napisanych postów 18532 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 76921
Pika, błagam.


1) każdy ubytek masy ciała jest powodowany deficytem energetycznym i tego nie zmienisz
2) prawda objawiona wyssana z palca, szczególnie że znów "modna" tendencja się odwraca i ludzie będą wracać do redukcji HC lub co najmniej MC, fizjologicznie jest to w pełni naturalne i znacznie większa część populacji lepiej znosi wyższe/umiarkowane węgle niz wysokie tłuszcze, nie wspominając o optymalnej głupocie

w 4 - ból głowy niekoniecznie bo wystarczy niedociśnienie, ale przy stanie zapalnym zgodziłbym się warto odpuścić


Witam poświątecznie i lecimy dalej do sukcesu!

Pełna pomoc dietetyczna, treningowa, suplementacyjna - dietetyk.pawel@gmail.com

https://szewczykpassion.wordpress.com/ 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

przeterminowane

Następny temat

[BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! Krwiak, przyczyny i leczenie Krwiak, przyczyny i leczenie Przedtreningówka domowej roboty Przedtreningówka domowej roboty