SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT Shadow - Tri, Ultra Running & Vegan Living

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 329666

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 346 Napisanych postów 5542 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 371767
To ja uzupełniam zaległości. Zrzuty ogólne, nuda. Ciężka praca - wolne bieganie poniżej 160 tętna, trenażer, basen, mtb, szosa i tak w kółko. Od tego tygodnia wszedłem na 12 - 14 godzin treningu tygodniowo. Jak dla mnie masakra.

Trenażer - przykłady :

Cz główna 6x:
-10min S3 HR kadencja powyżej 95
-10min S2 kadencja dowolna
Rozjazd spokojny końca czasu.


co 10 min przyspieszenia na siedząco
-120-130 kadencja 20sek, tetno wskoczy do 175HR około pewnie, ale nie musisz na to patrzeć,
S2 HR pomiedzy przyspieszeniami kadencja dowolna
5min rozjazdu


Trening tlenowy S2-S3-S4 (dowolnie w tych strefach tętna wg samopoczucia)
trzymasz kadencje powyżej 85,


Treningi biegowe - najczęściej bieg spokojny, póki co do 2:20 poniżej 160 HR, od poniedziałku bieg z narastającym tempem i podbiegi.














Zmieniony przez - shadow78 w dniu 2016-11-09 19:45:39
4

Najbliższe planowane starty:

1. Grand Prix w Biegach Górskich Gdynia V Edycja - 03.10.2015 -->> ok, czas 1:09:48
2. Dwie dychy dla Bruna plaża 11.10.2015 -->> dystans 12,5 km -->> ok, czas 1:24:00
3. Bieg Przyjaźni 17.10.2015 -->> dystans 15 km -->> ok, czas 1:23:45
4. Półmaraton Gdański 25.10.2015 -->> ok, czas 2:16:02
5. Półmaraton Trail Łeba 06.06.2016 -->> ok, czas 2:08:47
6. Ultramaraton Formoza 46,3 km 03.05.2016 -->>ok, czas 5:48:59
7. Triatlon Sieraków 1/4 27.05.2016 -->>ok, czas 3:13
8. Ironman 1/2 Gdynia 07.08.2016-->>ok, czas 6:51
9. Maraton Puszczy Noteckiej 09.2016 --> DNS, złamanie zmęczeniowe kości piszczelowej;

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 535 Napisanych postów 6296 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 54206
Ciężka praca Shadow. Tyle h tygodniowo to już czuć w gnatach i w psyche :) Trzymam kciuki za pozytywny rozpierdziel każdego kryzysu, wariowałem kiedyś podobnie i mogą nadejść dni kiedy trzeba na siłę... ;) wróci się na zawodach.

PB:
IM 140.6 Poznań 25.06.2017, 12:48:33 / IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / Trening 08.06.2017, 10km 47min:43s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9898 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 173977
12-14h to już jest naprawdę sporo jak na nasze podejście amatorskie. Cwiczysz wg własnych widzi misie, czy polecisz wg czyjegoś planu? Bo trenazer widzę poważnie ;)
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 809 Napisanych postów 4893 Wiek 45 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 231289
Ostro jedziesz Roślinożerco
I za Roninem powtórzę, nie przesadź, bo dłużej trenując należałoby dłużej odpoczywać
1

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 346 Napisanych postów 5542 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 371767
Ja już muszę na siłę w niektóre dni ;)

Roślinożerca nie poddaje się jednak, a grafik ma ułożony przez prosa, BB. Grafik jest na szczęście negocjowalny, mogę przesuwać treningi w granicach rozsądku, byle tydzień się zgadzał ;)

Najbliższe planowane starty:

1. Grand Prix w Biegach Górskich Gdynia V Edycja - 03.10.2015 -->> ok, czas 1:09:48
2. Dwie dychy dla Bruna plaża 11.10.2015 -->> dystans 12,5 km -->> ok, czas 1:24:00
3. Bieg Przyjaźni 17.10.2015 -->> dystans 15 km -->> ok, czas 1:23:45
4. Półmaraton Gdański 25.10.2015 -->> ok, czas 2:16:02
5. Półmaraton Trail Łeba 06.06.2016 -->> ok, czas 2:08:47
6. Ultramaraton Formoza 46,3 km 03.05.2016 -->>ok, czas 5:48:59
7. Triatlon Sieraków 1/4 27.05.2016 -->>ok, czas 3:13
8. Ironman 1/2 Gdynia 07.08.2016-->>ok, czas 6:51
9. Maraton Puszczy Noteckiej 09.2016 --> DNS, złamanie zmęczeniowe kości piszczelowej;

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 181 Napisanych postów 2067 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 80543
Fajnie że masz plan bo to najważniejsze a przecież będziesz robił 2 irony to więcej niż ja. Nie ma wyjścia trzeba zap...lać.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1717 Napisanych postów 4599 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 195067
Znajomi podrzucili, to podam dalej.




Źródło: Kazimierz Bartoszewicz "Słownik prawdy i zdrowego rozsądku"

https://polona.pl/item/518312/69/




Zmieniony przez - Ghorta w dniu 2016-11-14 21:52:46
2

Κατά τον δαίμονα εαυτού.
------
Mój dziennik: http://www.sfd.pl/DT__Ghorta_ghrrromi_fat-t1096396.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 346 Napisanych postów 5542 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 371767
Ghorta, ja się podpisuję. Moje życie to czysta wegetacja ostatnio - treningi, praca, sen, treningi, praca, sen..

Kilka ostatnich treningów - trenażer interwały, trenażer 2h na niskim tętnie, długie wybieganie poniżej 160, bieg progresywny bez patrzenia na tętno ( 7, 6:30, 6:00, 5:30, 5:00, 4:30, trucht, od 6:30 do 5:00 znowu ) , podbiegi bez patrzenia na tętno. Basenu już nie wrzucam, ale zawsze pon/piątek jest.















Najbliższe planowane starty:

1. Grand Prix w Biegach Górskich Gdynia V Edycja - 03.10.2015 -->> ok, czas 1:09:48
2. Dwie dychy dla Bruna plaża 11.10.2015 -->> dystans 12,5 km -->> ok, czas 1:24:00
3. Bieg Przyjaźni 17.10.2015 -->> dystans 15 km -->> ok, czas 1:23:45
4. Półmaraton Gdański 25.10.2015 -->> ok, czas 2:16:02
5. Półmaraton Trail Łeba 06.06.2016 -->> ok, czas 2:08:47
6. Ultramaraton Formoza 46,3 km 03.05.2016 -->>ok, czas 5:48:59
7. Triatlon Sieraków 1/4 27.05.2016 -->>ok, czas 3:13
8. Ironman 1/2 Gdynia 07.08.2016-->>ok, czas 6:51
9. Maraton Puszczy Noteckiej 09.2016 --> DNS, złamanie zmęczeniowe kości piszczelowej;

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 346 Napisanych postów 5542 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 371767
Dzisiaj trenażer 1 h s2/s3 + 1 h stretching + core + rozbijanie powięzi pod bieganie.


Najbliższe planowane starty:

1. Grand Prix w Biegach Górskich Gdynia V Edycja - 03.10.2015 -->> ok, czas 1:09:48
2. Dwie dychy dla Bruna plaża 11.10.2015 -->> dystans 12,5 km -->> ok, czas 1:24:00
3. Bieg Przyjaźni 17.10.2015 -->> dystans 15 km -->> ok, czas 1:23:45
4. Półmaraton Gdański 25.10.2015 -->> ok, czas 2:16:02
5. Półmaraton Trail Łeba 06.06.2016 -->> ok, czas 2:08:47
6. Ultramaraton Formoza 46,3 km 03.05.2016 -->>ok, czas 5:48:59
7. Triatlon Sieraków 1/4 27.05.2016 -->>ok, czas 3:13
8. Ironman 1/2 Gdynia 07.08.2016-->>ok, czas 6:51
9. Maraton Puszczy Noteckiej 09.2016 --> DNS, złamanie zmęczeniowe kości piszczelowej;

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 5856 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 54541
Sam sie rozbijasz, czy ktos Cię?

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DT nadine , pół roku str.26

Następny temat

mam problem z dieta POMOCY

Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness! Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness!