SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT MissInvincible

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 572820

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2682 Napisanych postów 26872 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 588967
no ale przynajmniej się nie kruszy bo mi to z reklamówki się sypało to cholerstwo. Ślady zawsze zostają - wiadomo.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2086 Napisanych postów 5558 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 181313
17/02/16
DT BTW 130/70/200



Zupełnie przypadkowo pobiłam wczoraj swój rekord w martwym ciągu - 110kg !!


Zaczęłam od zaplanowanego treningu klaty i barków :

1. WL
15x20kg / 12x25kg / 10x30kg / 8x35kg / 6x40kg / 4x45kg
2. Wyciskanie hantli na barki siedząc
10x10kg / 8x10kg / 7x10kg / 6+2x10kg
3. Wznosy hantli bokiem
4kg x 25/18/15/13


I tu przerwałam, bo zapomniałam, że umawiałam się na MC. Jako, że ciągi robiłam dzień wcześniej to trochę się ociągałam ale kolega specjalnie przyjechał, żeby robić ze mną MC więc stwierdziłam. że mogę potrenować na lekkich ciężarach dla towarzystwa. Ale tak jakoś lekko i ładnie szło, że jak doszłam do 90kg stwierdziłam, że mogę spróbować jedynek i tak 1x100kg , 1x105kg i 1x110kg poszło.

Wrażenia niezapomniane To był mój cel do Świąt ,teraz muszę podnieść poprzeczkę i ustawić ją gdzie? 115 ? 120? to już raczej marzenia ściętej głowy

Ale nauka nie idzie na marne. Tyle czasu poświęcam na czytanie i praktykuję tę sekwencję spinania ciała, już nie tylko na siłowni ale dosłownia przy każdej możliwej okazji że wczoraj moje poślady były on fire, tak te setki w nie weszły. Czuję wreszcie, że ta siła idzie z nóg i pośladków a nie w większej mierze z pleców. Nadal jest nad czym pracować ale jest lepiej i bardzo mnie to cieszy



Miska:

1 976,8 kcal 130,8 g B 202,7 g W 71,4 g T

1. jaja, banan, whey, borówki, maliny, mąka gryczana,migdały, tahini
2. pierś z kurczaka, ser kozi, ryż brązowy + brokuł, kalafior
3. pierś z kurczaka, wafle ryżowe, mandarynki
trening
4. whey, jaglana, banan, winogrona, borówki, tahini, czeko 90%



5

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1136 Napisanych postów 9057 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 571712
Wow super. Gratki miss. Fajnie to brzmi. Tak przez przypadek sobie podniosłam 110 kg :P Gdzie można poczytać o tych technikach o których wspominasz. Książki jakieś? Polecisz coś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2682 Napisanych postów 26872 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 588967
Za rekord dałem pochwałę - konkretny klamot. Brawo i gratulacje. Jest moc.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2086 Napisanych postów 5558 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 181313
paula a jak Ci idzie czytanie książki ''bądź sprawny jak lampart'' ? bo chyba też masz? czy coś pokręciłam ? (ja właśnie tę wertuję)
ja w sumie nic odkrywczego nie napiszę bo w moim przypadku zaprocentowała nauka od podstaw - czyli kontrolowanie pozycji neutralnej napiętej - bo w teorii wiem jak martwy ciag się robi ale co z tego jak podchodząc pod maksy nie potrafiłam się odpowiednio spiąć i wygenerować maksymalnej siły. Napięcie -niiby podstawa podstaw ale nigdy nie poświęcałam temu aż takiej uwagi i szło jak szło, raz lepiej raz gorzej, ale zawsze poniżej swoich możliwości. U mnie tutaj był problem i powoli nad nim pracuję, plus więcej czasu poświęcam na mobilizację. I tak ziarnko do ziarnka i coraz lepiej to wychodzi


dzięki Night


Zmieniony przez - missInvincible w dniu 2016-02-18 10:51:36

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1136 Napisanych postów 9057 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 571712
Miss, mam.... na liście książek do kupienia :D Jak skończę czytac to co czytam to pewnie kupię :D Ja o napięciu sobie sama uzmysłowiłam jak mnie plecy bolały :P A jak polecasz to na pewno kupię :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2086 Napisanych postów 5558 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 181313
paula mi akurat ta książka podpasowała, mogę polecić


18/02/16
DNT BTW 120/70/150


DNT, plecy krzyczą, że w tym tygodniu już się nie zamierzają z niczym siłować

Po konsultacji z rzabbą zaczynam suplementować żelazo. Resztę badań (morfologię, żelazo, ferrytynę), po krótkiej analizie sytuacji, zrobię dopiero w przyszłym miesiącu.

Obecna suplementacja wygląda tak : tran w kapsułkach, ZM6, wit. C, wit. K2 + D3, wapń, pyłek pszczeli, żelazo


Miska:

1 761,0 kcal 130,5 g B 155,0 g W 68,8 g T

1. jaja, owsiane, marchewka, borówki, tahini
2. mięso mielone wołowe, ziemniaki, groszek + cebula, papryka
3 mięso mielone wołowe, ziemniaki, groszek + cebula, papryka
4. ciecierzyca, whey, kasza jaglana preparowana, tahini








Zmieniony przez - missInvincible w dniu 2016-02-19 10:40:02

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2086 Napisanych postów 5558 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 181313
19/02/16
DNT BTW 130/70/150



Dnt, w kinie na filmie Deadpool (paula miałaś rację - bardzo fajny, dobry humor)

Offtopowo, pozostając w tematyce filmów i superbohaterów: zdjęcie zrobione w ten weekend - oficjalny Batmobil z nowego Batman vs Superman na żywo robi wrażenie





Miska:

1 758,6 kcal 127,3 g B 153,9 g W 70,4 g T

1. jaja, owsiane, borówki, jogurt grecki
2. ser wędzony, wafle ryżowe, orzechy brazylijskie, daktyle + warzywa
3. jajo, mąka jaglana, whey, olej kokosowy, winogrona






Zmieniony przez - missInvincible w dniu 2016-02-22 09:21:42
1

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1136 Napisanych postów 9057 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 571712
Fajnie ze się podobało :) Batmobil wygląda kosmicznie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2682 Napisanych postów 26872 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 588967
a ja chcę tego gofra

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Buty kickboxing

Następny temat

Początki- siłownia POMOC :)