SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT MissInvincible

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 403929

napisał(a)
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 694 Napisanych postów 7762 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 268614
Miss jest super. Tyłek pierwsza klasa a dwójki dziady niefotogeniczne- ciężko uchwycić :P Teraz to takie rzeźbienie w szczegółach, jakbym miała szukać czegoś do dziubania to bym stawiała na ramiona ogólnie i czwórki ale to kwestia gustu. :) Good job :D
napisał(a)
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 1016 Napisanych postów 5052 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 171759
widzisz, Paula też chce lepsze bary :P

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__ze_sztangą_jej_do_twarzy_488s__2_lata_na_SFD_-t1086760-s571.html  Dziwna Pani co chce być kulturystką

pomoc Kobietom w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 84 Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 8413
Bardzo ładna sylwetka, pośladki super gratulacje bo widać pracę jaką włożyłaś w progres!
1
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1401 Napisanych postów 15739 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 224830
Ja szczerze mówiąc zmian nie widzę. Masz taką sylwetkę (estetyczną, wytrenowaną), że ciężko powiedzieć co poprawić. Jest ładnie, zgrabnie. Tak naprawdę sama musiałabyś określić czego oczekujesz i można wtedy pomyśleć jak to osiągnąć. Wyglądasz po prostu ładnie i niczego poprawiać nie musisz. Jednak chcesz, jesteś sportowcem, lubisz to i lubisz mieć cel - co jest całkiem zrozumiałe lepiej się trenuje w konkretnym celu niż tak o dla frajdy. W każdym razie - powtórzę się - według mnie wyglądasz bardzo ładnie.
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 113 Napisanych postów 450 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 50295
Miss jest super! Natomiast jeśli chcesz coś poprawić to stawiam na barki i czwórki
1

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...


Dziennik: http://www.sfd.pl/DT_Nene87_:_P-t1159713.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 505 Napisanych postów 6141 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 192960
Świetna sylwetka Widać efekty pracy nad pupą i dwugłowym. Jeśli chodzi o dalszą pracę, to już zależy od tego co chcesz osiągnąć i jaka sylwetka jest Twoim ideałem
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 5642 Napisanych postów 98249 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 854975
Podpisuje się pod poprzenimi wypowiedziami
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 157 Napisanych postów 745 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 98206
wow, piękna sylwetka! Gratuluję i pupa jest ładnie podniesiona :)
1
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1563 Napisanych postów 4937 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146857
Anubis, nie mam nic przeciwko takiemu spamowi

strumyk
okragla bardziej? chyba, ze o zebrach mowisz - to faktycznie zaokraglone masz te kosci - dobrze je widac


Strumyczku, Ze względu na budowę i szeroki ''rib cage'' zawsze będą mi wystawały żebra, chyba że przytyję 10kg+.
Ale wiem , wiem, ostatnio po prostu takie babskie dni, że się czuję okrągła

kaka21
Śliczna figura,
ja też jem owsiankę i jaglankę ale moje potrawy tak nie wyglądają


Kwestia dekoracji i zdjęcia

nightingal


No i super. A zawsze możesz gotować dla faceta jakieś niekonwencjonalne rzeczy nie pasujące do michy. Na bank nie będzie narzekał.




Pewnie. Chyba, że przekombinuję wtedy już nie jest taki zadowolony.
Ale mam mały projekt, który rozwijam. Kulinarny ofc, tylko trochę więcej wkładu pracy w samą prezentację i wykonanie zdjęć wymaga. Może coś fajnego z tego wyniknie.

nightingal
To się powinno dziać jednocześnie czyli jednocześnie ciągniesz łokcie do tyłu i już uruchamiasz rotację żeby w końcowej fazie kiedy łokci już dalej nie pociągniesz ręce też już były zrotowane tyle ile jesteś w stanie to zrobić. Uważam że tak jest najlepiej - ale tak jak pisałem wcześniej, trzeba wypróbować i zobaczyć co konkretnie działa na Ciebie najlepiej. Wersji tego ćwiczenia jest bardzo dużo. Niektóre są bez sensu ale pozostaje nadal duża paleta dopuszczalnych wariantów.



Ja to sama mam problem z tym face pullem, ale nieważne ile filmików czy instrukcji się naczytam, jak sama nie zaskoczę w jaki sposób prowadzić ramiona i nie wyczuję pracy mięśni to nic mi ta teoria nie da.



Dziękuję wszystkim za opinie, dobre słowa i konstruktywną krytykę

Jeśli bym miała na coś stawiać to również myślę, że byłyby to barki i czwórki, a raczej całe uda mogłyby nabrać lepszego kształtu.
Jeśli chodzi o cele sylwetkowe ogółem - zawsze będę priorytetowo traktować dół ciała, szczególnie pośladki i dwójki. Bardzo podobają mi się okrągłe bary, mocne plecy i wyraźnie zarysowane ramiona ale tylko przy naprawdę niskim bf. Ja takowego nie mam i wątpię żebym była w stanie osiągnąć, bez nadszarpnięcia zdrowia. Np. przy obecnym bf, przy którym zdaje się, że mój organizm bardzo komfortowo się czuje, nie chciałabym dużo bardziej przypakowanej góry, ponieważ to by sprawiło, że zrobię się po prostu większa ale niekoniecznie bardziej estetyczna. Tak ja to widzę.

Chociaż biorąc pod uwagę tempo zmian w mojej sylwetce, to nie wiem czy ja bym się tego przypakowania góry doczekała nawet gdybym bardzo chciała Czasem zastanawiam się czy po prostu taka już moja natura, że zmiany będą przychodzić mozolnie, czy cały czas coś źle robię, czy to w treningu czy w diecie.

nightingal
To jest tak, że ćwicząca osoba zawsze ma coś do poprawienia - nawet jak jest na serio dobrze. Jeszcze się chyba nikt taki nie zdarzył, który by był zadowolony na 100% z tego jak wygląda. Ja tam bym pracował wszechstronnie - przy czym i tak najważniejsze zdrowie - czyli hormony i plecy. Ten ostatni trening to taki spory kompromis - można było postawić wszystko na jedną kartę, na pewno więcej by urosły te partie które chcesz poprawić - ale byłoby to o wiele bardziej ryzykowne niż to co robiliśmy. Ja bym spokojnie , małymi krokami robił swoje bez jakichś strasznych priorytetów i maksymalnego ciśnienia na przyrosty - to często kosztuje dużo zdrowia, którego nigdy za nic nie odkupisz.


Night, Ty w ostatnim czasie jesteś moim głosem rozsądku i ''temperówką''
Cele sylwetkowe mam, kiedy się trenuje i poświęca temu sporo czasu i serca to chce się też mieć wymierne efekty, tak jak eveline też wspomniała ale nie będę przedkładać ich ponad zdrowie. Więc nie musisz siadać do obmyślania jakiegoś szatańskiego planu na przyrosty barów i nóg ;-P Byle po prostu cały czas było do przodu.






Zmieniony przez - missInvincible w dniu 09/01/2018 13:06:06

""Doubt is enemy number one of progression"

Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1811 Napisanych postów 24308 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 405297
Czyli co - zmieniamy już plan czy jeszcze jakiś czas polecisz tym obecnym??

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Buty kickboxing

Następny temat

Początki- siłownia POMOC :)

Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION