SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT MissInvincible

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 505028

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 310 Napisanych postów 1385 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 24054
Aż muszę zagrać jak wrócę z pracy...
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1803 Napisanych postów 5391 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 175656
Viki - na pewno fajne miejsce do treningów podczas zimy, kiedy mróz odstrasza od wygibasów na dworze
Fajnie też, że mają bardzo przyziemne ceny. Dwugodzinna sesja kosztuje tyle, co normalnie 45minut dowolnych zajęć w klubie fitness.
Jak już sama spróbowałam, to jeszcze bardziej będę Ciebie podziwiać za sprawnosć, bo to są naprawdę wymagające treningi!

Cod - kurczę, czytałam Kasację i nie do końca przypadła mi do gustu. Waham się czy sięgać po kolejną.

Padme bardzo sobie chwalę! Szczególnie, że można pograć ze znajomymi i jest ubaw. Ja zazwyczaj wybieram gry, w które można grać we dwójkę na podzielonym ekranie - poza Diablo gram obecnie w Borderlands 2 i FarCry 3.

Lexi
1

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1803 Napisanych postów 5391 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 175656
Czas grubą krechą odkreslić okres ostatnich 6-7 miesięcy, niełatwych pod względem treningowym. W zasadzie to moja pierwsza kontuzja i ciężko było się pogodzić z niemożnoscią wykonywania tak wielu ćwiczeń i w zasadzie wszystkich, dla których na tę siłownię chodzę. Być może to, że nie mogłam odpuscić i często trenowałam z bólem, sprawiło że tak długo te dolegliwosci nie chciały odejsć. Po czasie wiem, że to głupota ale samemu trzeba się sparzyć. Inaczej się człowiek nie nauczy - a przynajmniej ja!
Ale nie ma tego złego... swoje z tego okresu wyniosłam. Swiadomosć wzrosła, technicznie niektóre ćwiczenia udało mi się poprawić, większą uwagę przykładam do rozgrzewki, mobilizacji, rozciągania. Wzrósł też szacunek do własnego ciała

Ale już koniec, już nauczek mi starczy, bez kontuzji proszę


Natomiast teraz zapowiada się ekscytujący czas zarówno pod względem treningowym jak i żywieniowym

Wracam pod skrzydło Nightingala, który jest tak uprzejmy, że zgodził się ułożyć mi trening i doglądać progresu.

Okazuje się, że jeszcze nie ma dosyć mojego marudzenia
Ps. Poczekaj jak Cię zaraz zbombarduję filmami, już mam cztery ze wczorajszego treningu

Cele treningowe:
1) nie uszkodzić się
2) dużo się nauczyć
3) dobrze się bawić
4) poprawić tył uda (wiem, monotematyczna jestem ) i barki



Ruszamy z treningiem:

Trening I
1. Przysiad klasyczny ze sztangą na plecach 12/10/8/8/12+
2. Wyciskanie sztangielek siedząc 15/12/9/9/15/18+
3. Wyciskanie sztangielek chwytem neutralnym leżąc na ławce ze skosem dodatnim ok 20-30 stopni 15/12/9/12+
4. Wznosy sztangielek bokiem leżąc na ławeczce 12/15/12/15+
5. Wyciskanie sztangielki oburącz zza głowy siedząc 12/10/8/12/15+
6. Wznosy ramion stojąc 100

Trening II
1. MC rumuński 18/15/15/9/18+
2. Uginanie nóg na maszynie 8+6/8+6/8+6/8+6
3. Ściąganie wyciągu górnego szeroko nachwytem lub wąsko młotkowo 12/10/10/10+/12+
4. Uginanie ramion ze sztangą podchwytem 12/10/10/12+
5. Brzuch 3 serie

Trening III
1. Przysiad bułgarski z dalekim wykrokiem i noga zakroczna wysoko 12/12/12/12/12
2. Wykroki chodzone na szeroko 12/12/12/12+
3.Wyciskanie sztangi siedząc zza karku 12/10/8/12/14+
4. Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 20-30 stopni chwyt klasyczny 15/12/9/12+
5. Facepull z liną leżąc plecami na ławeczce pod wyciągiem górnym 12/15/12/15+

Trening IV
1. Hip thrust 8/8/8/8
2. Unoszenie nóg z piłką 12/12/12/12+
3. Uginanie jednonóż na maszynie 1) 10+10 2) 8+8 3) 6+6+6
4. Podciąganie na drążku 3 serie
5. Wiosłowanie sztangielką 12/10/10+/12+
6. Brzuch 3 serie

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2200 Napisanych postów 25692 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 510357
missInvincible

Okazuje się, że jeszcze nie ma dosyć mojego marudzenia
Ps. Poczekaj jak Cię zaraz zbombarduję filmami, już mam cztery ze wczorajszego treningu



Wal śmiało.

Mam nadzieję, że będzie dobra zabawa i że te dwójki będziesz miała jak u zawodowca na ms Olimpia w końcu

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1803 Napisanych postów 5391 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 175656
nightingal
missInvincible

Okazuje się, że jeszcze nie ma dosyć mojego marudzenia
Ps. Poczekaj jak Cię zaraz zbombarduję filmami, już mam cztery ze wczorajszego treningu



Wal śmiało.

Mam nadzieję, że będzie dobra zabawa i że te dwójki będziesz miała jak u zawodowca na ms Olimpia w końcu




Dokładnie tego oczekuję

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2200 Napisanych postów 25692 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 510357
Tak jeszcze dla widzów. Plan się będzie rozwijał i zmieniał w miarę upływu czasu. Ruszamy tak jak w rozpisce, ale nie obędzie się bez modyfikacji.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 111 Napisanych postów 1278 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 18889
Jak zawsze, bedzie sie dzialo

Kto ma cierpliwość,będzie miał, co zechce

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 388 Napisanych postów 1369 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 161367
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 310 Napisanych postów 1385 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 24054
Jakie zakresy powtórzeń, aż mnie boli od samego czytania o MC
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2200 Napisanych postów 25692 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 510357
Tu nie mamy bić rekordów tylko przepracować "tył". Od rekordów to na razie daleko się trzymamy.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Buty kickboxing

Następny temat

Początki- siłownia POMOC :)

Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki