SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT MissInvincible

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 505064

napisał(a)
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 1502 Napisanych postów 5900 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 219031
graty, ja nie machne setki w HP :)
1

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1805 Napisanych postów 5394 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 175699
No cos Ty Natalia, na pewno bys dała radę! Szczególnie biorąc pod uwagę Twoją siłę.
Ja najwięcej chyba 150 na 5 powtórzeń robiłam do tej pory.
1

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2204 Napisanych postów 25701 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 510675
Fajnie z tym rowerem. Ja się rozglądam za nowym widelcem - bo teraz dobry okres na kupno. No i generalnie kurcze jak kupię taki jak chcę to od razu wypada wymienić co najmniej przednie koło pod sztywną ośkę. Do tego stery no i tylne koło też by wypadało żeby wyglądało tak samo. No i generalnie szykuj panie 3 tysie - a to i tak raczej wybitnie średnia półka cenowa i wyprzedaże.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1805 Napisanych postów 5394 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 175699
To niezła inwestycja się szykuje ale na pewno będzie warto.


12/09/17
DT BWT 130/250/60



Trening

1. Wiosłowanie sztangielką w podporze 10/10/10/10
14/16/18/20

Ok, swietne czucie pleców. Tylko 100% mojego skupienia idzie w stronę trzymania miednicy sztywno i brzucha maksymalnie napiętego. Nie mogę się zdecydować czy robić to ćwiczenie czy nie.

2. Wiosłowanie sztangielkami leżąc na skosie 12/12/12 30s przerwy
10/10/10

Potraktowałam jako ćwiczenie uzupełniające do wiosła jednorącz.

3. Przyciąganie wyciągu dolnego do brzucha 10/10/10/10/15
17/21/26/30/23

Super.

4. Przyciąganie jednorącz do brzucha 2x12 bez przerw
12/12

Również jako ćwiczenie uzupełniające, trochę tak na dopompowanie.

5. Sciąganie wąsko do klatki 4x12
17/19/21/23
6. Stirring the pot 3s
7. Abs z piłką 3s
takie ćwiczenie od fizjo, które jest dla mnie dosyć wymagające. Fizjo kazał sciskać piłkę ramionami i nogami ale ja trzymam lekko, bo strasznie bolały mnie przez to barki




Ja. Kombinator
Ile ja się namodyfikuję tych treningów Cały czas albo mam pomysły na drobne ulepszenia albo muszę wypróbować jakąs nową metodę.
A miałam miałam się trzymać okreslonego planu.

Nie robiłam dzisiaj podciągania, trochę straciłam do tego serce. Ale to głównie dlatego, że cięzko mi idzie i się zniechęcam. Przejdzie mi. A robić muszę, bo jak wywalę z planu to nigdy nie zrobię progresu.


Micha:
1. jaja, tahini, skrobia, czeko, sliwki, jezyny
2. piers z kurczaka, ryż, oliwa, oliwki, cukinia, papryka, sałata, ogórek
3. j/w
4. whey, tahini, wafle, banan, jeżyny, daktyle + pita z warzywami

ponad rozkład max 200kcal

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2204 Napisanych postów 25701 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 510675
Jest jeszcze tańsza opcja - niezły amor ale na szybkozamykacz a nie sztywna ośka i to pod stery 1 1/8. Wtedy sam widelec. Niestety nie będzie to najnowocześniejszy sprzęt - ale coraz mocniej się skłaniam do tego. jak będę chciał więcej to kupię cały nowy rower. Polskie Dartmoor'y mi się bardzo podobają - bo są na dobrych gratach składane i cena przyzwoita.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2204 Napisanych postów 25701 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 510675
A co do kombinowania na treningu - to tak właśnie trzeba. Ja też lubię zmieniać jakieś detale. Główne ćwiczenie zostawiam na bardzo długo - a cała obudowa to już mnóstwo kombinowania i rzadko kiedy robię kilka treningów pod rząd takich samych jeśli idzie o te ćwiczenia dodatkowe. Ilość serii czy powtórzeń w seriach, inne prowadzenie ramion, inne ustawienie maszyny - to jest to co lubię. Trzeba się bawić i poznawać siebie i sprzęt.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1805 Napisanych postów 5394 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 175699
Wygooglowałam, wyglądają superancko, chociaż ja się na rowerach nie znam w swoich okolicach pewnie masz swietne warunki na wycieczki rowerowe?

Ja lubię pokombinować, po prostu bawić się treningiem chociaż tak myslę, czy nie lepiej by było wziąć się za konkretny plan i skupić się na poprawianiu mankamentów sylwetki
1

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2204 Napisanych postów 25701 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 510675
No jest gdzie pojeździć - chociaż dość płasko w sumie zazwyczaj. A co do kombinowania - to wcale to nie przeszkadza w kształtowaniu sylwetki. Uważam że wręcz przeciwnie. Owszem warto jakiś czas potrzymać ten sam schemat - ale nawet wtedy jest jakieś pole manewru co do czasu poszczególnych faz, jakichś detali w stylu ułożenia ciała czy ręki itp.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1356 Napisanych postów 13358 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235055
ja też lubię się bawić ćwiczeniami dodatkowymi

z pociąganiem może trzeba świeżego powiewu, ale na pewno trzeba robić, żeby to ogarnąć
możesz kilka opuszczań na drążku robić przy każdym treningu
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1805 Napisanych postów 5394 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 175699
Night rozumiem, tylko może ja w niektórych treningach ciut za dużo zmian robię
już nie wspominając, że ciężko potem wypiski robić i wszystko tłumaczyć - no dobra, to po prostu lenistwo

Bziu już się podciągałam nawet ładnie z pół roku temu a teraz tylko gorzej i gorzej mi idzie. Nie jest to dla mnie jakims priorytetem, to chyba bardziej ambicja, że tyle trenuję a podciągać się nie umiem

A czy ja też się mogę zgłosić do konkursu ze swoimi opornymi dwójkami ? czy to się liczy jako widzimisię a nie dysproporcja?
a może połamańców nie chcecie?




Zmieniony przez - missInvincible w dniu 9/14/2017 9:51:30 AM

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Buty kickboxing

Następny temat

Początki- siłownia POMOC :)

Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Diamond Cup Espinho 2018 Diamond Cup Espinho 2018 Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls