SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT MissInvincible

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 404266

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1565 Napisanych postów 4941 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 147209
Zablokowany staw biodrowo-krzyżowy, nieprawidłowosci w obrębie przepony a przez to też w cisnieniu w jamie brzusznej, cos też było nie tak z mięsniem lędźwiowym i jakies napięcia w dwugłowych.

Tak mnie pobolewało od lutego, raz bardziej (że się schylać nie mogłam) raz mniej. Nie było konkretnego momentu, po którym mnie zaczęło boleć.

Generalnie nie ma tragedii ale już bym chciała trenować w spokoju

""Doubt is enemy number one of progression"

Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
anchy MISS SFD
Ekspert
Szacuny 182 Napisanych postów 2338 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 71990
Najgorsze jak człowiek chce, a ból lub kontuzja nie pozwalają

Trzymam kciuki za szybki powrót do pełnej sprawności
napisał(a)
kebula Instruktor K&F Doradca
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 7862 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 120129
jak się czasem nie możesz schylić to nie wiem, czy tak "nie ma tragedii". lipa, że nie wiesz jaki jest konkretny powód. a masz jakieś ćwiczenia korekcyjne? wiem,że są cholernie nudne, ale podobno pomagają

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..


aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

napisał(a)
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 1017 Napisanych postów 5066 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 172375
jesteś specka od tyłka ale może coś CI sie nowego tutaj sposoba :)
https://www.bodybuilding.com/fun/got-glutes.html
ten Leg Press Kickback wyglada ciekawie, niestety na mojej maszynie to nierealne - jest za krotka

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__ze_sztangą_jej_do_twarzy_488s__2_lata_na_SFD_-t1086760-s571.html  Dziwna Pani co chce być kulturystką

pomoc Kobietom w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 345 Wiek 24 lat Na forum 272 dni Przeczytanych tematów 125621
natalijka

ten Leg Press Kickback wyglada ciekawie, niestety na mojej maszynie to nierealne - jest za krotka


można spróbować jeszcze z wyciągiem albo taśmami


napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1402 Napisanych postów 15739 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 224863
napisał(a)
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 1017 Napisanych postów 5066 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 172375
strasznie nie w moim stylu (zbyt kobiece :P ) , ale chyba musze się przemóc do takich zabawach :)

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__ze_sztangą_jej_do_twarzy_488s__2_lata_na_SFD_-t1086760-s571.html  Dziwna Pani co chce być kulturystką

pomoc Kobietom w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1565 Napisanych postów 4941 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 147209
anchy no własnie, ciężko jest się cieszyć treningiem mając tyle ograniczeń, nadal robię całkiem dobre treningi ale to nie to samo
i dziękuję

kebula od ostatniego nastawiania u fizjo już nie miałam takich epizodów, że się schylać nie mogłam, na szczęscie. W zasadzie to nie miałam zadanych jakichs konkretnych ćwiczeń, robię normalne rozciąganie i rolowanie. I więcej ćwiczeń wzmacniających brzuch/korpus. Robię jeszcze te wznosy z opadu wedle sposobu Nighta.

natalijka a dziękuję! im więcej ćwiczeń tym lepiej, zawsze można wypróbować czegos nowego, a nuż okaże się, że podpasuje. Ten leg press kickback chyba by się dało u mnie zrobić.

Myraen tę wersję znam ale dzięki ! z tą ławeczką trochę za dużo zachodu jak dla mnie, wydaje mi się, że podstawowa wersja kickback na wyciągu bez ławeczki tak samo dobrze się sprawdzi. Ale z gumą na koniec treningu można się pobawić i też można wykorzystać wszędzie, nie tylko na siłce

natalijka już i tak nieco tych kobiecych ćwiczeń włączyłas do treningu także wszystko przed Tobą

""Doubt is enemy number one of progression"

Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1565 Napisanych postów 4941 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 147209
Czwartek


1. Wyciskanie sztangielek na skosie 15/12/10/8/5/20
9/12/16/18/20/9

Co ja tam przedwczoraj pisałam, że obecnie robię mniejszymi ciężarami wyciskanie?
tak mi się wczoraj dobrze wyciskało, lekko i przyjemnie, że szkoda było tego nie wykorzystać

2. Wiosłowanie sztangielkami leżąc na ławeczce na skosie 15/12/12/12/20
9/10/12/16/12

Plecy raczej w stałym napięciu, nie wypuszczałam do końca łopatek w ekscentryku, bardziej a la pompowanie, krótkie przerwy między seriami. Trochę za lekko w sumie mi to wyszło. Przestawiałam w trakcie oparcie - na skosie 20 stopni moim zdaniem lepiej wchodzi w plecy ale za to opuszczając ramiona sztangielki praktycznie obijają się o podstawę ławeczki, na skosie 30 stopni pod tym względem jest lepiej ale ruch ciut inny (dla mnie ciut gorszy).

3.HT 5x15
50/50/60/60/60

Dzisiaj lżej, wolne tempo, dłuższe przytrzymanie w spięciu.

4.Kettlebell DL 4x15
24/24/24/24

Nie ma większych kb. Od czasu do czasu lubię to ćwicznie włączyć do treningu.

5a. TRX fly (t. aktony barków) 4x10

ciężko

5b. TRX pike 4x10

podpatrzyłam u Padme, nie do końca ogarniam, nie wiem czy dobrze rozstawiałam dłonie, miałam wrażenie, że się połamię
i jeszcze trx się przekrzywiał i jedną nogę miałam wyżej niż drugą

6. Wznosy z opadu 2s : kombo 1seria = wznosy jednonóż x10 + obunóż x20

bardzo fajne kombo mi wyszło na dobitkę, cos co lubię polecam


Fajnie mi się dzisiaj ćwiczyło, po treningu takie błogie zmęczenie poczułam ...

Z seriali
nie polecam nowego serialu netflixa 13 reasons why
polecam jeszcze raz Billions - 2 sezon zaczynam

Miska:

1. jaja, tahini, truskawki
2. piers z kurczaka, ryż basmati, awokado, pomidor, ogórek + truskawki
3. piers z kurczaka, ryż basmati, awokado, pomidor, ogórek
4. whey, bataty, truskawki, maliny + 2 wafle z piersią z kurczaka, serem brie i ogórkiem konserwowym + 1 trufla daktylowa

non stop truskawki bym jadła na rynku, na którym się zaopatruję w warzywa i owoce, sprzedawcy wołają na mnie ''strawberry lady'' kurczę, żeby ten sezon dłużej trwał...


lody przedwczorajsze

""Doubt is enemy number one of progression"

Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 72971
Też mi się nie podobało 13 reasons, dałam się nabrać wszystkim zachwytom, chociaż miałam przeczucie, że to nie w moim stylu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Buty kickboxing

Następny temat

Początki- siłownia POMOC :)

Wypadanie włosów - przyczyny, zapobieganie Wypadanie włosów - przyczyny, zapobieganie Sylwetki, które motywowały nas w kinie Sylwetki, które motywowały nas w kinie Białkowe "ptasie mleczko" w wersji light Białkowe "ptasie mleczko" w wersji light Angelika Podwiązka  - ocena sylwetki Angelika Podwiązka - ocena sylwetki Jakich produktów nie wolno przechowywać w lodówce? Jakich produktów nie wolno przechowywać w lodówce? Kurkumina - superfoods w natarciu. Właściwości i badania. Kurkumina - superfoods w natarciu. Właściwości i badania. Forskolina suplement przyszłości - działanie i zastosowanie Forskolina suplement przyszłości - działanie i zastosowanie 15-letni kulturysta - Tristyn Lee 15-letni kulturysta - Tristyn Lee