SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT MissInvincible

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 525695

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1850 Napisanych postów 5447 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 177685
Zablokowany staw biodrowo-krzyżowy, nieprawidłowosci w obrębie przepony a przez to też w cisnieniu w jamie brzusznej, cos też było nie tak z mięsniem lędźwiowym i jakies napięcia w dwugłowych.

Tak mnie pobolewało od lutego, raz bardziej (że się schylać nie mogłam) raz mniej. Nie było konkretnego momentu, po którym mnie zaczęło boleć.

Generalnie nie ma tragedii ale już bym chciała trenować w spokoju

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anchy MISS SFD
Ekspert
Szacuny 182 Napisanych postów 2338 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 72010
Najgorsze jak człowiek chce, a ból lub kontuzja nie pozwalają

Trzymam kciuki za szybki powrót do pełnej sprawności
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kebula Instruktor K&F Doradca
Ekspert
Szacuny 522 Napisanych postów 8040 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 126477
jak się czasem nie możesz schylić to nie wiem, czy tak "nie ma tragedii". lipa, że nie wiesz jaki jest konkretny powód. a masz jakieś ćwiczenia korekcyjne? wiem,że są cholernie nudne, ale podobno pomagają

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..


aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 6253 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 243511
jesteś specka od tyłka ale może coś CI sie nowego tutaj sposoba :)
https://www.bodybuilding.com/fun/got-glutes.html
ten Leg Press Kickback wyglada ciekawie, niestety na mojej maszynie to nierealne - jest za krotka

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44505 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
natalijka

ten Leg Press Kickback wyglada ciekawie, niestety na mojej maszynie to nierealne - jest za krotka


można spróbować jeszcze z wyciągiem albo taśmami


...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1429 Napisanych postów 15897 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 228702
fajne ćwiczenie
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 6253 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 243511
strasznie nie w moim stylu (zbyt kobiece :P ) , ale chyba musze się przemóc do takich zabawach :)

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1850 Napisanych postów 5447 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 177685
anchy no własnie, ciężko jest się cieszyć treningiem mając tyle ograniczeń, nadal robię całkiem dobre treningi ale to nie to samo
i dziękuję

kebula od ostatniego nastawiania u fizjo już nie miałam takich epizodów, że się schylać nie mogłam, na szczęscie. W zasadzie to nie miałam zadanych jakichs konkretnych ćwiczeń, robię normalne rozciąganie i rolowanie. I więcej ćwiczeń wzmacniających brzuch/korpus. Robię jeszcze te wznosy z opadu wedle sposobu Nighta.

natalijka a dziękuję! im więcej ćwiczeń tym lepiej, zawsze można wypróbować czegos nowego, a nuż okaże się, że podpasuje. Ten leg press kickback chyba by się dało u mnie zrobić.

Myraen tę wersję znam ale dzięki ! z tą ławeczką trochę za dużo zachodu jak dla mnie, wydaje mi się, że podstawowa wersja kickback na wyciągu bez ławeczki tak samo dobrze się sprawdzi. Ale z gumą na koniec treningu można się pobawić i też można wykorzystać wszędzie, nie tylko na siłce

natalijka już i tak nieco tych kobiecych ćwiczeń włączyłas do treningu także wszystko przed Tobą

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1850 Napisanych postów 5447 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 177685
Czwartek


1. Wyciskanie sztangielek na skosie 15/12/10/8/5/20
9/12/16/18/20/9

Co ja tam przedwczoraj pisałam, że obecnie robię mniejszymi ciężarami wyciskanie?
tak mi się wczoraj dobrze wyciskało, lekko i przyjemnie, że szkoda było tego nie wykorzystać

2. Wiosłowanie sztangielkami leżąc na ławeczce na skosie 15/12/12/12/20
9/10/12/16/12

Plecy raczej w stałym napięciu, nie wypuszczałam do końca łopatek w ekscentryku, bardziej a la pompowanie, krótkie przerwy między seriami. Trochę za lekko w sumie mi to wyszło. Przestawiałam w trakcie oparcie - na skosie 20 stopni moim zdaniem lepiej wchodzi w plecy ale za to opuszczając ramiona sztangielki praktycznie obijają się o podstawę ławeczki, na skosie 30 stopni pod tym względem jest lepiej ale ruch ciut inny (dla mnie ciut gorszy).

3.HT 5x15
50/50/60/60/60

Dzisiaj lżej, wolne tempo, dłuższe przytrzymanie w spięciu.

4.Kettlebell DL 4x15
24/24/24/24

Nie ma większych kb. Od czasu do czasu lubię to ćwicznie włączyć do treningu.

5a. TRX fly (t. aktony barków) 4x10

ciężko

5b. TRX pike 4x10

podpatrzyłam u Padme, nie do końca ogarniam, nie wiem czy dobrze rozstawiałam dłonie, miałam wrażenie, że się połamię
i jeszcze trx się przekrzywiał i jedną nogę miałam wyżej niż drugą

6. Wznosy z opadu 2s : kombo 1seria = wznosy jednonóż x10 + obunóż x20

bardzo fajne kombo mi wyszło na dobitkę, cos co lubię polecam


Fajnie mi się dzisiaj ćwiczyło, po treningu takie błogie zmęczenie poczułam ...

Z seriali
nie polecam nowego serialu netflixa 13 reasons why
polecam jeszcze raz Billions - 2 sezon zaczynam

Miska:

1. jaja, tahini, truskawki
2. piers z kurczaka, ryż basmati, awokado, pomidor, ogórek + truskawki
3. piers z kurczaka, ryż basmati, awokado, pomidor, ogórek
4. whey, bataty, truskawki, maliny + 2 wafle z piersią z kurczaka, serem brie i ogórkiem konserwowym + 1 trufla daktylowa

non stop truskawki bym jadła na rynku, na którym się zaopatruję w warzywa i owoce, sprzedawcy wołają na mnie ''strawberry lady'' kurczę, żeby ten sezon dłużej trwał...


lody przedwczorajsze

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 73182
Też mi się nie podobało 13 reasons, dałam się nabrać wszystkim zachwytom, chociaż miałam przeczucie, że to nie w moim stylu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Buty kickboxing

Następny temat

Początki- siłownia POMOC :)