logo
zamknij zamknij

DT Malinka123

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4981

0 5 0
napisał(a)
Malinka123
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 96 Wiek 31 lat Na forum 189 dni Przeczytanych tematów 943
Witam.
Jakiś czas temu prosiłam o porady odnośnie treningu. Byłam wtedy w czasie doprowadzania mojej diety do ładu, ponieważ jak się okazało kaloryczność mojej diety była za niska. Wynosiła ok 1400kcal, a na zero powinna 2100kcal. A więc zwiększałam kcal systematycznie, aby to wszystko wyregulować. I wyregulowałam, doszłam w 2 miesiące do 2100kcal. W tym czasie przybrałam ok 0,7kg. Od wczoraj zaczęłam obcinać, ale będę to robiła powoli z obserwacją zachowań i adaptacji organizmu. Chcę zredukować, ale nie będę się zabijać, jem zdrowo, ćwiczę i wypatruję progresu.
Mam nadzieję, że ten DT będzie mnie motywował, choć zmotywowana i tak jestem, a stali bywalcy, którzy są biegli w temacie będą mnie w razie potrzeby poprawiać i uświadamiać Poniżej reszta danych.

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Malinka123
WIEK: 30
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: od 2012 fitness, 23.01. - 22.02.2017 siłownia, maszyny, na pałe , od 24.02.2017 trening ułożony przez trenera online, nawet mi przypasował, choć początkowo olałam, 2-3 ostanie ćwiczenia to mój wymysł

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 67
WZROST: 169
OBWÓD RAMIENIA: 27
OBWÓD ŁYDKI: 37,5
OBWÓD UDA: 61,5
OBWÓD BIODER: 99
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: bd
OBWÓD TALI 72,5
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 90

poniżej aktualne zdjęcie

****CEL*************************************************
Schudnąć do 60-58 i wyrzeźbić nogi i tyłek.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: białko mleka
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: białko gdy mam za mało z diety
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) liczenie kalorii, South Beatch styczeń 2017

****DIETA*************************************************

1900kcal, 119g B, 70g T, 200g W

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? jeszcze nie wiem :)

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: tak

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING

od 24.02.2017 trening ułożony przez trenera online, nawet mi przypasował, choć początkowo olałam, 2-3 ostanie ćwiczenia to mój wymysł
SIłowo 3 razy w tygodniu (poniedziałę, środa, piątek)
Interwały na rowerze: wtorek i sobota
Rest: czwartek i niedziela

Poniżej zdjęcia trzech ostatnich treningów, kolejność ćwiczeń przypadkowa, zaczynam od górnych partii, kończę na dolnych.













Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 936 Napisanych postów 12040 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157463
witaj

kolejność ćwiczeń w treningu ma znacenie, więc wpisuj zgodnie z tym jak robisz

dlaczego zaczynasz od górnych partii?
napisał(a)
Malinka123
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 96 Wiek 31 lat Na forum 189 dni Przeczytanych tematów 943
bziubzius
witaj

kolejność ćwiczeń w treningu ma znacenie, więc wpisuj zgodnie z tym jak robisz

dlaczego zaczynasz od górnych partii?


Tak mi ktoś "mądrzejszy" doradził. Błąd?
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 936 Napisanych postów 12040 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157463
to zalezy, co to miałoby mieć na celu.

Zazwyczaj robi się odwrotnie. Zaczynamy od partii największych, czyli nogi i plecy
napisał(a)
Malinka123
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 96 Wiek 31 lat Na forum 189 dni Przeczytanych tematów 943
bziubzius
to zalezy, co to miałoby mieć na celu.

Zazwyczaj robi się odwrotnie. Zaczynamy od partii największych, czyli nogi i plecy


Hehe, pewnie to moja błędna interpretacja Dziękuję, od jutra wprowadzam w życie.
napisał(a)
Malinka123
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 96 Wiek 31 lat Na forum 189 dni Przeczytanych tematów 943
Menu z wczoraj i dzisiaj. Dziś 100 za dużo, ale odbije to jutro lub przez 2 dni. Ogólnie trudno mi wyrobić węgle ale trochę je wymieniam z tłuszczami. Może moje endo zapędy to polubią, zobaczymy, bo redukcji dopiero drugi dzień

Trening dziś: interwały na orbitreku 32min.








Zmieniony przez - Malinka123 w dniu 2017-03-21 21:09:32
napisał(a)
kebula Instruktor K&F
Ekspert
Szacuny 471 Napisanych postów 7626 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 107700
gdzie to menu, bo nie widze? samo rozpisanie makro w posiłkach to za mało, nie wiemy co tam zjadłas

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..


aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 936 Napisanych postów 12040 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157463
napisał(a)
Malinka123
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 96 Wiek 31 lat Na forum 189 dni Przeczytanych tematów 943
22/03/2017

Ok, dziś będzie co jadłam

Na razie trening z dziś załączam, 3 ostatnie ćwiczenia to moja inwencja (wariacje na macie).

Pytanie: jak nauczyć się podciągać?

I jeszcze dodaje mój obiad i ll śniadanie Fit brownie, super ciacho z fasoli. I aktualną sweet focia, ta z wczoraj z przed miesiąca.















Zmieniony przez - Malinka123 w dniu 2017-03-22 17:44:32

Zmieniony przez - Malinka123 w dniu 2017-03-22 18:00:52
napisał(a)
Malinka123
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 96 Wiek 31 lat Na forum 189 dni Przeczytanych tematów 943
22/03/2017

Dziś mam rest od treningów i w sumie od wszystkiego. Pół dnia w łóżku, @ mnie pokonała.

Muszę ogarnąć inny program do zliczania kcal i makro bo te zrzuty mnie wykończą. Dziś ciut mniej bo wyrównuje z poprzednimi dniami. Makro też wyrównałam, choć wiem, że na bieżąco muszę tego pilnować.


napisał(a)
Teapot
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 856 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67214
PoTreningu ma chyba najlepsza opcje wyliczania miski i robienia zrzutów. Tylko zdecydowanie wygodniej to robic na komputerze. Planujesz jedzenie na bieżąco czy z wyprzedzeniem?

Dziennik wytapiania tłuszczyku: http://www.sfd.pl/Redukcja_Teapot-t1137476-s1.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosba o pomoc w ulozeniu cwiczen

Następny temat

Tabletki anty, a brak efektów odchudzania ?

Front squat, back squat, sumo squat czy bulgarian - jaki rodzaj przysiadu wybrać?

Gorzkie czekolady - porównanie okiem dietetyka

Urodziny Akopa!

Błędy początkującego: kopiowanie planów treningowych zawodników

"Choinki" polskich kulturystów

Olej kokosowy w kuchni i kosmetykach

Błędy początkującego: wieczna masa

Masła orzechowe - porównanie okiem dietetyka