SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT Lejjla - You think you have time

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 75806

napisał(a)
Temat przeniesiony przez ojan z działu Ladies SFD. Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 5856 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 54549


Lubię pisać, więc sobie popiszę - wracam do dziennika

Dla tych co już mnie nie pamiętają\nie znają:
Aga, lat 30, biegam, macham kettlami, kiedyś coś tam podnosiłam..


Cel:
dobrze się bawić i ogarnąć kuchnie
A co do celu mierzalnego - kwiecień 2014 - 42km z widokiem na Tatry, potem zacznie się sezon innych startów

Rozkład treningów:
4x bieganie
2x trening domowy
1-2x pilates/ joga lub inne zajęcia relaksujące
ogólnie jak mi odwali mogę tylko biegać lub np coś tam robić 2x dziennie ... hormonal imbalance


Ogólnie:
Bieganie - nie lubię klepać asfaltu, mało startuje w biegach ulicznych, z prostej przyczyny - szybsza na asfalcie już nie będę, mogę być za to bardziej wytrzymała w terenie..
Siłowy - wciąż szukam złotego środka na połączenie sztangi i butów do biegania, tym razem z pomocą przyszła Marta
Relaks - zajęcia typu pilates, joga, to forma niezobowiązującego relaksu, dlatego będą lub nie będą.
Dieta - przerabiałam primal vel paleo (zwał jak zwał), zachwycałam się Scottem, jednak weganinem nigdy nie będę. Lubię jeść, więc sobie jem
Sylwetka - bieganie sportem sylwetkowym nie jest. Ma być siła w nogach i ramionach, para w płucach, a do tego w miarę lekki nadbagaż, żeby go dobrze na te górki wnosić. Zdjęć sylwetki nie przewiduję, co innego krajobrazów biegowych, butów i talerza
Zdrowie - kontuzji brak (odpukać). Miałam problemy z cyklem, leczoną hiperprolaktynemię utajoną. Rok temu po konsultacji z gin odstawiłam leki - @ jeśli nie zatrzyma jej stress pojawia się regularnie.

Chyba tyle - zapraszam

Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2013-12-03 13:19:20

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Lady M Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 19441 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 94708
pjerfsza!
śledzę!

Zmieniony przez - Lady M w dniu 2013-12-03 13:21:53

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 24786 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 89680
druga

The woman is wild, a she-cat tamed by the purr of a Jaguar

Oficjalnie certyfikowana przez Vitalie jako 'odrazajaca anorektyczka'

HCFC: But skim milk is low in saturated fat
Charles Poliquin: So is Napalm

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 12 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 282627
Fajnie, ze jesteś

Niech się plany realizują!

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 189812
Powodzenia
Biegaczką nie jestem ale na buty i krajobrazy chętnie popatrzę

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6363 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 139404
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 5856 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 54549
Też się cieszę, że jesteście jednak różowy kajecik to nie to samo - on nic z sensem nie odpisze, a przyjmie wszystko co ja nabazgram


2.12.13
Pilates,

1h ćwiczeń z małą piłką, dużo stabilizacji obręczy barkowej.

Posiłki:
1. owsiane, siemię, banan, rodzynki, mleko
2. sałatka z kurczakiem i chleb gryczany
3. zupa z soczewicy
4. sałatka z kabanosami, chleb gryczany
5. figi, jabłko
uwaga, czasem po prostu będę gorszyć tą wysoko węglowodanową miską pełną suszonych owoców, dobrze że dla przyzwoitości oparłam się snickersom made by lidl

3.12.13
Bieg spokojny

9,47km w 55min
rozkład km w narastającym tempie, czyli tak jak bozia nakazała


typowo na luzie, z plecaczkiem, bez odblasków . Biegacz zawsze powinien nosić odblaski!!
Prosto po pracy na szkolenie z psem, po szkoleniu prosto na bieg, zatem o czymś takim jak pasek od garmina, kamizelka, czy czołówka po prostu nie myślałam. Do tego pierwszy dzień @ (tak, kocham moją @ gdy cykl ma 29 dni .. choćby nie wiem jak bolały plecy...)
Bieg typowo konwersacyjny, zatem wolny. Pod koniec zmarzła mi dupa, wiec lekko przyśpieszyłam


Posiłki:
1. owsianka z rodzynkami
2. sałatka z kabanosami, chleb gryczany
3. zupa z dyni z mięsem z udka
4. udko, chleb gryczany z chutney daktylowym *świetna sprawa
5. prosecco by Lidl
* no co ja zrobię, że muszę wybrać do jutra drzwi i kolory farb do przedpokoju . Lady, ty rozumiesz ten ból

Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2013-12-03 19:50:58

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

napisał(a)
Lady M Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 19441 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 94708
Agniechaaaaa, a mogłabyś mi przybliżyć pilates ze stabilizacją obręczy barkowej? wiesz, ja teraz w temacie mocno

oraz chciałam wyrazić swą radość z powrotu żółwika i zajączka

Zmieniony przez - Lady M w dniu 2013-12-03 22:47:36

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7448 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 196112
Aga
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Szacuny 1246 Napisanych postów 13195 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 227968
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 10166 Wiek 104 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 124517
podglądam

If you change nothing ... nothing will change!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosze o pomoc w rozpisaniu treningu

Następny temat

trenujesz wolno czy dynamicznie?

Która odżywka białkowa lepiej poskromi apetyt? Która odżywka białkowa lepiej poskromi apetyt? Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czy odżywki białkowe pomagają w odchudzaniu? Czy odżywki białkowe pomagają w odchudzaniu? Czekoladki low carb a'la kinder country Czekoladki low carb a'la kinder country Bradley Martyn – siła i rozmiar Bradley Martyn – siła i rozmiar Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Artemus Dolgin chce stworzyć własny konkurs kulturystyki Artemus Dolgin chce stworzyć własny konkurs kulturystyki