logo
zamknij zamknij

DT Dag - przebudowa sredniowiecza

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 22975

0 5 0
napisał(a)
strumyk
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 1542 Wiek 41 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 28867
Witam serdecznie :)
Osmielona Wasza cierpliwoscia i uprzejmoscia w innych tematach, odwazylam sie zalozyc dziennik - pomoze mi trzymac sie w ryzach, aby nie bylo "wstydu", w slabsze dni nie szukac wymowek, a jednoczesnie jezeli ktos bedzie laskawy zajrzec i ocenic, to nie bede musiala wywarzac otwartych drzwi.

Od porodu minely 3 lata. W sumie w 2 m-ce po porodzie osiagnelam swoja wage sprzed ciazy (64 kg), ale oczywiscie moje zawsze piekne wciecie w pasie (mialam kiedys 63 cm w talii, ohhhh) poszlo sobie gdzies. Z czasem, gdy wrocilam do pracy i ruchu bylo mniej, w ciagu roku doszlam do 68 kg (grudzien 2015). Zalamka - moja najgorsza forma w zyciu ever :)
Stwierdzilam wiec (ten grudzien 2015), ze pora zaczac cos robic. Mala dorasta i powoli daje sie wysypiac (kortyzol :) oraz sila i checi na cokolwiek poza oparciem glowy na biurku w pracy), w robocie wszystko ukladalo sie stabilnie i z rana moglam wygospodarowac czas na silownie.
Jak wiekszosc zaczelam od aerobow, moglam biec i godzine, a waga oczywiscie dobila do 70 kg w 2 tygodnie :)
Czytalam i czytalam. Tak jak spuchly mi miesnie, to jeszcze bardziej spuchla mi glowa od ilosci informacji. Zaczelam sobie wszystko ukladac i w lutym poprosilam o plan na silownie (wklejony nizej - wg niego cwicze 3x w tygodniu).
Dalej czytalam, rozmawialam i okazalo sie, ze przyszla pora na zagladanie sobie w talerz :) (okazalo sie, ze wyrzuty sumienia nie daja mi zjesc tyle bialka i kupilam odzywke)
Od polowy lutego zaczelam wiec cichecm prowadzic dziennik, jesc swidomiej a teraz upubliczniam go, gdyz zawsze mozna lepiej :)

Nie bylo zle - przed swietami na wadze stanelo 65,9 kg :) (ale potem byl cheat easter, przy czym nie mam wyrzutow sumienia)

Wiem, ze nie jest ze mna tragicznie, ale kazdy dazy do jakiejs wlasnej wizji doskonalosci :)
Wiecej na te chwile nie pamietam, bo i tak jestem podekscytowana i zestresowana upublicznianiem siebie :)

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: strumyk
WIEK: jeszcze 40 :)
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 5 m-cy

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 67
WZROST: 174
OBWÓD RAMIENIA: 29
OBWÓD ŁYDKI: 37
OBWÓD UDA: 60
OBWÓD BIODER: 102
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 82
OBWÓD TALI: 73
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 85 (na wysokosci biust)

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
wypalic tluszcz, ale jednoczesnie miec na czym oprzec skore, ktora zostanie po tym tluszczu
w ciazy rozeszly mi sie miesnie brzucha, z czasem sie zeszly, ale to cos co mi sterczy z przodu raczej nie nalezy do mnie - nie wiem czy to rozwalone miesnie czy tluszcz wokol narzadow
no i oczywiscie UDA, ktore jak wiekszosc chcialabym, aby byly smukle i dlugie :)
w zwiazku z tym, ze nie da sie ich zrobic dlugich, to mam nadzieje, ze je wytopie i beda mniejsze w obwodzie
zawsze mialam mocne uda - gdy kupowalam spodnie na rozmiar w pasie, to nigdy mi sie uda nie miescily w nogawki :) (no ale takie wybralam sporty za dzieciaka, ktore nog raczej nie uszczuplaly :) )

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nic mi nie wiadomo (znajomy powiada, ze nie ma ludzi zdrowych, sa tylko zle zdiagnozowani :) )
PRZEBYTE KONTUZJE: nic wplywajacego na moje obecne zycie i aktywnosc (drobiazgi z czasow mlodzienczych i trenowania pilki recznej i lyzwiarstwa szybkiego typu skrecona kostka, zbity maly lokiec, ktory wsadzili w gips itp)
WADY POSTAWY: raczej nie :)
ALERGIE: nic nie znalezli, choc leczyli :) (mam zniszczone rece od srodkow chemicznych, co po porodzie objawilo sie niealergicznym (moja wersja) kontaktowym zapaleniem skóry na wewnetrznych stronach dłoni
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak (choc sie kurde skrocil, kiedys 28-29 dni, a po porodzie 25-26 co niespecjalnie mi lezy, ale coz...)
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: tranvit, wit. D, magnez, cynk
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): ohoho, tak dluzo zyje, ze juz mialam czas na kilka :)
raz kopenhaska i proba montiniaka i dukana; aczkolwiek nie mialam wtedy parcia na chudniecie; niby chcialam, ale jakbym chciala naprawde to bym sie za to wziela porzadnie

****DIETA*************************************************
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? na szczescie, choc powoli, chudne :) (ale jakos powoli w porownaniu do innych obserwowanych osob)
ustawilam na 1800 kcal (120B, 173W, 70T)
co zauwazyl trener-kierownik z silki - pomimo ujemnego bilansu rosnie sila, bo regularnie dokladam (no chyba, ze sie tak macam z tymi ciezarami i poczatki byly za lekkie :) )

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************
FBW zaproponowane na silce - calosc bez brzucha zajmuje okolo 40-45 min (zalezy jak sie zagapie w przerwach):

D1
1. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę - 12x5kg/10x6kg/8x7kg (czuje)
2. Wyciskanie sztangielek na ławce siedząc - 12x6kg/10x7kg/8x8kg (czuje)
3. Prostowanie ramion na wyciągu górnym nachwytem - 12x26kg/10x31kg (ciezko)
4. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem - 12x30kg/10x36kg/8x42kg (nie daje rady do konca)
5. Prostowanie podudzi siedząc na maszynie - 12x36kg/10x42kg/8x48kg (pali, ale daje rade)
6. Uginanie nóg w leżeniu - 12x21kg/10x25kg/8x29kg (tu jest cos nie halo, bo niby robie dobrze, ale nie czuje ud, tylko lydki, a nawet lapie mnie skurcz w gornej czesci)
7. Uginanie przedramienia ze sztangą podchwytem stojąc - 12x16kg/10x18,5kg (ciezko koniec)
8. Brzuch 4 serie z 1 min przerwy - luzik
od razu po sobie:
Unoszenie bioder w leżeniu tyłem (larisa?) – 15;
Naprzemienne przyciąganie nóg w leżeniu tyłem – 20;
Spięcia + 5kg - 25

D2
1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 12x16kg/10x16kg/8x18,5kg (tu sila spadla, wczesniej bylo po 21 kg)
2. Unoszenie ramion bokiem ze sztangielkami stojąc - 12x4kg/10x5kg/8x6kg (ciezko koniec)
3. Wyciskanie "francuskie" sztangielki jednorącz leżąc 12x5kg/10x6kg (czuje)
4. Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia - 12x18kg/10x20/8x22,5kg (bardzo czuje koniec, ale tu najwiekszy progres)
5. Przysiady ze sztangą na barkach - wariant szeroki - 12x25kg/10x30kg/8x32,5kg (czuje)
6. Wykroki ze sztangą - 12x22,5kg/10x25kg/8x27,5kg (koniec bardzo czuje)
7. Uginanie przedramion ze sztangielkami chwyt młotkowy stojąc - 12x7kg/10x8kg (czuje)
8. Brzuch 4 serie z 1 min przerwy - luzik
od razu po sobie:
Unoszenie bioder w leżeniu tyłem (larisa?) – 15;
Naprzemienne przyciąganie nóg w leżeniu tyłem – 20;
Spięcia + 5kg - 25

zaczynam od 1 km na orbitreku i koncze 15-25 min interwaly na biezni (zalezy ile mam czasu i jak bardzo ochote)

Zdjecia - robione 29.03.2016 (tuz po swietach, czyli wygladam prawie jak w lutym :) )


uff, stalo sie :)














Zmieniony przez - strumyk w dniu 2016-03-30 14:18:16

Powoli ... ----- Dziennki: http://www.sfd.pl/DT_Dag__przebudowa_sredniowiecza-t1111366.html

1
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
strumyk
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 1542 Wiek 41 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 28867
cd i okazuje sie, ze niedojadam :)

ostatnie posilki - w DT bialko wegle na sniadanie, w DNT BT na sniadanie - mam ten luksus, ze czasem moge zrobic sniadanie w pracy :)









Powoli ... ----- Dziennki: http://www.sfd.pl/DT_Dag__przebudowa_sredniowiecza-t1111366.html

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10577 Napisanych postów 40849 Wiek 2016 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Ej, a tobie się podobają umięśnione sylwetki? Bo na oko, to ty chyba łatwo będziesz łapać mięso, nie wiem jak z wysmuklaniem...

1
napisał(a)
paula.cw
Ekspert
Szacuny 536 Napisanych postów 7087 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 78960
Hej, miło Cię widzieć :D
Masz fajną sportową sylwetkę. Taka crosfitowa dziewczyna :D

Trening wygląda w porządku. Jedynie wątpliwości budzi unoszenie ramion bokiem z 6 kg. Z takim ciężarem to ćwiczenie może wchodzić nie tam gdzie powinno- w kaptury zamiast barków.
Po za tym nie chciałabyś wprowadzić jakiś ćwiczeń wielostawowych? Cokolwiek zdecydujesz wrzucaj wypiski z treningów z poprzednimi ciężarami to będzie można doradzać.

Proporcje w misce nie są tragiczne, ale jakość do poprawy :)

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_Pauli%2Fpods._str_95-t1065844.html Dziennik konkursowy http://www.sfd.pl/Paula_NOWE_CIA%C5%81O_W_BUDOWIE-t1103547.html

napisał(a)
Carmen2
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 392 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22559
Dobra sylwetka tylko troche dysproporcja gora-dol, moze tez zdjecia z dolu, z kolei na zdjeciu od tylu spielas lopatki ale ramiona mocne. Nogi mocne od tego lyzwiarstwa, no i dobrze, mocne ale zgrabne. Mi sie podoba, widze potencjal na sylwete fitnesowa. A ta babka piaskowa to ciasto?


Zmieniony przez - Carmen2 w dniu 2016-03-30 15:05:32

http://www.sfd.pl/DT_Carmen-t1056847.html

1
napisał(a)
rzabba
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 6539 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 130066
Sprawdzilabym czy nie ma w dalszym ciágu rozstepu miesni brzucha


Zmieniony przez - rzabba w dniu 2016-03-30 16:00:26

>>życie zaczyna się po trzydziestce<< leniwa efka trzeba mieć silne barki, żeby udźwignąć skrzydła anioła

napisał(a)
strumyk
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 1542 Wiek 41 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 28867
Dzieki wielkie za odzew :)

jurysdykcja
Ej, a tobie się podobają umięśnione sylwetki? Bo na oko, to ty chyba łatwo będziesz łapać mięso, nie wiem jak z wysmuklaniem...

Podobaja sie, nawet bardzo, ale miesnie musza byc widoczne :)
Oczywiscie nie chcialabym wazyc "duzo", ale obwody i widoczny zarys miesni jest dla mnie duzo wazniejszy.
Ja nigdy nie bylam sucha, stad chcialabym pozbyc sie tych % tluszczu i odslonic miesnie.
Dlatego, gdy zaczelam cwiczyc, to nie machalam 1 kg hantelkiem :)
Sadzilam, ze aeroby wyciagna mi nogi (sadzac po niektorych biegaczach), no ale sie pomylilam :)
Zdawalam sobie sprawe z mojej kurczeciej gory, ale myslalam, ze sprawe da sie zalatwic nogami
paula.cw
Hej, miło Cię widzieć :D
Masz fajną sportową sylwetkę. Taka crosfitowa dziewczyna :D

dziekuje bardzo [nie wiedze emotki z rumiencem] :)
paula.cw
Trening wygląda w porządku. Jedynie wątpliwości budzi unoszenie ramion bokiem z 6 kg. Z takim ciężarem to ćwiczenie może wchodzić nie tam gdzie powinno- w kaptury zamiast barków.
Po za tym nie chciałabyś wprowadzić jakiś ćwiczeń wielostawowych? Cokolwiek zdecydujesz wrzucaj wypiski z treningów z poprzednimi ciężarami to będzie można doradzać.

Ale 6 duzo? W sumie ciezko mi to wyczuc.
Natomiast pod koniec kwietnia bede zmieniac na dzielony - 3 dni treningowe. Z tego co wiem w planach jest rumunski MC, ale to jeszcze kwestia przyszlosci. Zobacze co kierownik zaproponuje. Mysle, ze dopiero teraz zaczal traktowac mnie powaznie na tej silce :)
paula.cw
Proporcje w misce nie są tragiczne, ale jakość do poprawy :)

ok, bede sie szukac :)
Carmen2
Dobra sylwetka tylko troche dysproporcja gora-dol, moze tez zdjecia z dolu, z kolei na zdjeciu od tylu spielas lopatki ale ramiona mocne. Nogi mocne od tego lyzwiarstwa, no i dobrze, mocne ale zgrabne. Mi sie podoba, widze potencjal na sylwete fitnesowa. A ta babka piaskowa to ciasto?

Dzieki!
Oj tak dyspropocje sa mega(troche to delikane okreslenie :) ) - kiedys mialam wymiary 83-63-93 :)
Stad ta faza na uda, bo biodra byly, a uda rownaly do bioder, a nie "pirackiej klaty" i mialam cale zycie zludna nadzieje, ze moze jakos cos sie da tam wyrownac do gory. W koncu kaza rowna w gore, a nie w dol :)
Jezeli jest potencjal na fitness, to jestem mega szczesliwa :)
Babka pierwszy raz robiona przeze mnie przed swietami, no i musialam zobaczyc czy wyszla jak chcialam
rzabba
Sprawdzilabym czy nie ma w dalszym ciágu rozstepu miesni brzucha
/
sama na te chwile nie jestem sprawdzic - tzn mi wychodzi, ze nie ma; no ale moze i jest
w ogole po ciazy mialam wrazenie, ze caly tluszcz to mi sie zebral z przodu w tym worku z rozciagnietej skory na brzuchu :)

Dzisiejsze jedzenie


Powoli ... ----- Dziennki: http://www.sfd.pl/DT_Dag__przebudowa_sredniowiecza-t1111366.html

napisał(a)
Tetiszeri
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 411 Napisanych postów 2712 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 26328
22,5 wioslo hantla i siad 32???? No nie, no co ty......straszna dysproporcja.
1
napisał(a)
strumyk
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 1542 Wiek 41 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 28867
Tetiszeri
22,5 wioslo hantla i siad 32???? No nie, no co ty......straszna dysproporcja.

sama nie wiem jak to jest
zawsze myslalam, ze mam nogi mocniejsze; ale po tym 22 kg to 2 dni plecy czulam :)
aczkolwiek ten siad robie dosc szeroko, no i chyba tez sie troche troche sie boje, ze sie zloze w trakcie :)
no i jednak macam sie z ciezarem caly czas, ale sie dotrzemy

Powoli ... ----- Dziennki: http://www.sfd.pl/DT_Dag__przebudowa_sredniowiecza-t1111366.html

napisał(a)
Tetiszeri
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 411 Napisanych postów 2712 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 26328
Bo wiesz to kolosalna roznica wioslo hantla i siad. Co to znaczy szeroko plie robisz? Nie mniej jednak dla przykladu ja potrafie usiasc pelnozakresowo 80 kg, ale wioslo hantla to tak 25kg. I w mojej opinii zla kolejnosc cwiczen.


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 31/03/2016 09:17:15
napisał(a)
strumyk
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 1542 Wiek 41 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 28867
Tetiszeri
Bo wiesz to kolosalna roznica wioslo hantla i siad. Co to znaczy szeroko plie robisz?

tak, ale grzebalam dalej i okazalo sie, ze szeroko tez trzymam rece
dzis juz dorzucilam troche (do 35 kg) i w sumie nogi daja rade, tylko sie jakos chwieje i mam wrazenie, ze jakos mi sie biodra krzywo ukladaja (albo lustro krzywe; na pewno lustro krzywe )
chyba zbyt wyluzowana podchodzilam do tego - bede pracowac :)

Tetiszeri
Nie mniej jednak dla przykladu ja potrafie usiasc pelnozakresowo 80 kg, ale wioslo hantla to tak 25kg.

hmm, no to rzeczywiscie
podejrzewam, ze musze wiecej poczytac o drobiazgach techniki - gdzie co trzymac, jak spiac, wypiac itp
Tetiszeri
I w mojej opinii zla kolejnosc cwiczen

dac plecy po nogach?

dzisiejszy trening i jedzenie wykonane (+ plany na dalsza czesc dnia)
wioslo - cieeezko
przysiady i wykroki - jakas niestabilna jestem, a pod koniec przysiadow zlapal mnie skurcz w stopie





Powoli ... ----- Dziennki: http://www.sfd.pl/DT_Dag__przebudowa_sredniowiecza-t1111366.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie błędy najczęściej popełniają kobiety na siłowni?

Następny temat

trener personalny, poleć, doradź! LUBLIN bądź online