SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 37974

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 1685 Wiek 42 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 55256
Witam serdecznie :)
Osmielona Wasza cierpliwoscia i uprzejmoscia w innych tematach, odwazylam sie zalozyc dziennik - pomoze mi trzymac sie w ryzach, aby nie bylo "wstydu", w slabsze dni nie szukac wymowek, a jednoczesnie jezeli ktos bedzie laskawy zajrzec i ocenic, to nie bede musiala wywarzac otwartych drzwi.

Od porodu minely 3 lata. W sumie w 2 m-ce po porodzie osiagnelam swoja wage sprzed ciazy (64 kg), ale oczywiscie moje zawsze piekne wciecie w pasie (mialam kiedys 63 cm w talii, ohhhh) poszlo sobie gdzies. Z czasem, gdy wrocilam do pracy i ruchu bylo mniej, w ciagu roku doszlam do 68 kg (grudzien 2015). Zalamka - moja najgorsza forma w zyciu ever :)
Stwierdzilam wiec (ten grudzien 2015), ze pora zaczac cos robic. Mala dorasta i powoli daje sie wysypiac (kortyzol :) oraz sila i checi na cokolwiek poza oparciem glowy na biurku w pracy), w robocie wszystko ukladalo sie stabilnie i z rana moglam wygospodarowac czas na silownie.
Jak wiekszosc zaczelam od aerobow, moglam biec i godzine, a waga oczywiscie dobila do 70 kg w 2 tygodnie :)
Czytalam i czytalam. Tak jak spuchly mi miesnie, to jeszcze bardziej spuchla mi glowa od ilosci informacji. Zaczelam sobie wszystko ukladac i w lutym poprosilam o plan na silownie (wklejony nizej - wg niego cwicze 3x w tygodniu).
Dalej czytalam, rozmawialam i okazalo sie, ze przyszla pora na zagladanie sobie w talerz :) (okazalo sie, ze wyrzuty sumienia nie daja mi zjesc tyle bialka i kupilam odzywke)
Od polowy lutego zaczelam wiec cichecm prowadzic dziennik, jesc swidomiej a teraz upubliczniam go, gdyz zawsze mozna lepiej :)

Nie bylo zle - przed swietami na wadze stanelo 65,9 kg :) (ale potem byl cheat easter, przy czym nie mam wyrzutow sumienia)

Wiem, ze nie jest ze mna tragicznie, ale kazdy dazy do jakiejs wlasnej wizji doskonalosci :)
Wiecej na te chwile nie pamietam, bo i tak jestem podekscytowana i zestresowana upublicznianiem siebie :)

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: strumyk
WIEK: jeszcze 40 :)
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 5 m-cy

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 67
WZROST: 174
OBWÓD RAMIENIA: 29
OBWÓD ŁYDKI: 37
OBWÓD UDA: 60
OBWÓD BIODER: 102
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 82
OBWÓD TALI: 73
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 85 (na wysokosci biust)

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
wypalic tluszcz, ale jednoczesnie miec na czym oprzec skore, ktora zostanie po tym tluszczu
w ciazy rozeszly mi sie miesnie brzucha, z czasem sie zeszly, ale to cos co mi sterczy z przodu raczej nie nalezy do mnie - nie wiem czy to rozwalone miesnie czy tluszcz wokol narzadow
no i oczywiscie UDA, ktore jak wiekszosc chcialabym, aby byly smukle i dlugie :)
w zwiazku z tym, ze nie da sie ich zrobic dlugich, to mam nadzieje, ze je wytopie i beda mniejsze w obwodzie
zawsze mialam mocne uda - gdy kupowalam spodnie na rozmiar w pasie, to nigdy mi sie uda nie miescily w nogawki :) (no ale takie wybralam sporty za dzieciaka, ktore nog raczej nie uszczuplaly :) )

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nic mi nie wiadomo (znajomy powiada, ze nie ma ludzi zdrowych, sa tylko zle zdiagnozowani :) )
PRZEBYTE KONTUZJE: nic wplywajacego na moje obecne zycie i aktywnosc (drobiazgi z czasow mlodzienczych i trenowania pilki recznej i lyzwiarstwa szybkiego typu skrecona kostka, zbity maly lokiec, ktory wsadzili w gips itp)
WADY POSTAWY: raczej nie :)
ALERGIE: nic nie znalezli, choc leczyli :) (mam zniszczone rece od srodkow chemicznych, co po porodzie objawilo sie niealergicznym (moja wersja) kontaktowym zapaleniem skóry na wewnetrznych stronach dłoni
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak (choc sie kurde skrocil, kiedys 28-29 dni, a po porodzie 25-26 co niespecjalnie mi lezy, ale coz...)
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: tranvit, wit. D, magnez, cynk
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): ohoho, tak dluzo zyje, ze juz mialam czas na kilka :)
raz kopenhaska i proba montiniaka i dukana; aczkolwiek nie mialam wtedy parcia na chudniecie; niby chcialam, ale jakbym chciala naprawde to bym sie za to wziela porzadnie

****DIETA*************************************************
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? na szczescie, choc powoli, chudne :) (ale jakos powoli w porownaniu do innych obserwowanych osob)
ustawilam na 1800 kcal (120B, 173W, 70T)
co zauwazyl trener-kierownik z silki - pomimo ujemnego bilansu rosnie sila, bo regularnie dokladam (no chyba, ze sie tak macam z tymi ciezarami i poczatki byly za lekkie :) )

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************
FBW zaproponowane na silce - calosc bez brzucha zajmuje okolo 40-45 min (zalezy jak sie zagapie w przerwach):

D1
1. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę - 12x5kg/10x6kg/8x7kg (czuje)
2. Wyciskanie sztangielek na ławce siedząc - 12x6kg/10x7kg/8x8kg (czuje)
3. Prostowanie ramion na wyciągu górnym nachwytem - 12x26kg/10x31kg (ciezko)
4. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem - 12x30kg/10x36kg/8x42kg (nie daje rady do konca)
5. Prostowanie podudzi siedząc na maszynie - 12x36kg/10x42kg/8x48kg (pali, ale daje rade)
6. Uginanie nóg w leżeniu - 12x21kg/10x25kg/8x29kg (tu jest cos nie halo, bo niby robie dobrze, ale nie czuje ud, tylko lydki, a nawet lapie mnie skurcz w gornej czesci)
7. Uginanie przedramienia ze sztangą podchwytem stojąc - 12x16kg/10x18,5kg (ciezko koniec)
8. Brzuch 4 serie z 1 min przerwy - luzik
od razu po sobie:
Unoszenie bioder w leżeniu tyłem (larisa?) – 15;
Naprzemienne przyciąganie nóg w leżeniu tyłem – 20;
Spięcia + 5kg - 25

D2
1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 12x16kg/10x16kg/8x18,5kg (tu sila spadla, wczesniej bylo po 21 kg)
2. Unoszenie ramion bokiem ze sztangielkami stojąc - 12x4kg/10x5kg/8x6kg (ciezko koniec)
3. Wyciskanie "francuskie" sztangielki jednorącz leżąc 12x5kg/10x6kg (czuje)
4. Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia - 12x18kg/10x20/8x22,5kg (bardzo czuje koniec, ale tu najwiekszy progres)
5. Przysiady ze sztangą na barkach - wariant szeroki - 12x25kg/10x30kg/8x32,5kg (czuje)
6. Wykroki ze sztangą - 12x22,5kg/10x25kg/8x27,5kg (koniec bardzo czuje)
7. Uginanie przedramion ze sztangielkami chwyt młotkowy stojąc - 12x7kg/10x8kg (czuje)
8. Brzuch 4 serie z 1 min przerwy - luzik
od razu po sobie:
Unoszenie bioder w leżeniu tyłem (larisa?) – 15;
Naprzemienne przyciąganie nóg w leżeniu tyłem – 20;
Spięcia + 5kg - 25

zaczynam od 1 km na orbitreku i koncze 15-25 min interwaly na biezni (zalezy ile mam czasu i jak bardzo ochote)

Zdjecia - robione 29.03.2016 (tuz po swietach, czyli wygladam prawie jak w lutym :) )


uff, stalo sie :)














Zmieniony przez - strumyk w dniu 2016-03-30 14:18:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 1685 Wiek 42 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 55256
cd i okazuje sie, ze niedojadam :)

ostatnie posilki - w DT bialko wegle na sniadanie, w DNT BT na sniadanie - mam ten luksus, ze czasem moge zrobic sniadanie w pracy :)









napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43363 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Ej, a tobie się podobają umięśnione sylwetki? Bo na oko, to ty chyba łatwo będziesz łapać mięso, nie wiem jak z wysmuklaniem...
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 572 Napisanych postów 7350 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 183996
Hej, miło Cię widzieć :D
Masz fajną sportową sylwetkę. Taka crosfitowa dziewczyna :D

Trening wygląda w porządku. Jedynie wątpliwości budzi unoszenie ramion bokiem z 6 kg. Z takim ciężarem to ćwiczenie może wchodzić nie tam gdzie powinno- w kaptury zamiast barków.
Po za tym nie chciałabyś wprowadzić jakiś ćwiczeń wielostawowych? Cokolwiek zdecydujesz wrzucaj wypiski z treningów z poprzednimi ciężarami to będzie można doradzać.

Proporcje w misce nie są tragiczne, ale jakość do poprawy :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 393 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 48353
Dobra sylwetka tylko troche dysproporcja gora-dol, moze tez zdjecia z dolu, z kolei na zdjeciu od tylu spielas lopatki ale ramiona mocne. Nogi mocne od tego lyzwiarstwa, no i dobrze, mocne ale zgrabne. Mi sie podoba, widze potencjal na sylwete fitnesowa. A ta babka piaskowa to ciasto?


Zmieniony przez - Carmen2 w dniu 2016-03-30 15:05:32
napisał(a)
rzabba Instruktor
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 6539 Wiek 42 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 130082
Sprawdzilabym czy nie ma w dalszym ciágu rozstepu miesni brzucha


Zmieniony przez - rzabba w dniu 2016-03-30 16:00:26

>>życie zaczyna się po trzydziestce<<
leniwa efka
trzeba mieć silne barki, żeby udźwignąć skrzydła anioła

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 1685 Wiek 42 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 55256
Dzieki wielkie za odzew :)

jurysdykcja
Ej, a tobie się podobają umięśnione sylwetki? Bo na oko, to ty chyba łatwo będziesz łapać mięso, nie wiem jak z wysmuklaniem...

Podobaja sie, nawet bardzo, ale miesnie musza byc widoczne :)
Oczywiscie nie chcialabym wazyc "duzo", ale obwody i widoczny zarys miesni jest dla mnie duzo wazniejszy.
Ja nigdy nie bylam sucha, stad chcialabym pozbyc sie tych % tluszczu i odslonic miesnie.
Dlatego, gdy zaczelam cwiczyc, to nie machalam 1 kg hantelkiem :)
Sadzilam, ze aeroby wyciagna mi nogi (sadzac po niektorych biegaczach), no ale sie pomylilam :)
Zdawalam sobie sprawe z mojej kurczeciej gory, ale myslalam, ze sprawe da sie zalatwic nogami
paula.cw
Hej, miło Cię widzieć :D
Masz fajną sportową sylwetkę. Taka crosfitowa dziewczyna :D

dziekuje bardzo [nie wiedze emotki z rumiencem] :)
paula.cw
Trening wygląda w porządku. Jedynie wątpliwości budzi unoszenie ramion bokiem z 6 kg. Z takim ciężarem to ćwiczenie może wchodzić nie tam gdzie powinno- w kaptury zamiast barków.
Po za tym nie chciałabyś wprowadzić jakiś ćwiczeń wielostawowych? Cokolwiek zdecydujesz wrzucaj wypiski z treningów z poprzednimi ciężarami to będzie można doradzać.

Ale 6 duzo? W sumie ciezko mi to wyczuc.
Natomiast pod koniec kwietnia bede zmieniac na dzielony - 3 dni treningowe. Z tego co wiem w planach jest rumunski MC, ale to jeszcze kwestia przyszlosci. Zobacze co kierownik zaproponuje. Mysle, ze dopiero teraz zaczal traktowac mnie powaznie na tej silce :)
paula.cw
Proporcje w misce nie są tragiczne, ale jakość do poprawy :)

ok, bede sie szukac :)
Carmen2
Dobra sylwetka tylko troche dysproporcja gora-dol, moze tez zdjecia z dolu, z kolei na zdjeciu od tylu spielas lopatki ale ramiona mocne. Nogi mocne od tego lyzwiarstwa, no i dobrze, mocne ale zgrabne. Mi sie podoba, widze potencjal na sylwete fitnesowa. A ta babka piaskowa to ciasto?

Dzieki!
Oj tak dyspropocje sa mega(troche to delikane okreslenie :) ) - kiedys mialam wymiary 83-63-93 :)
Stad ta faza na uda, bo biodra byly, a uda rownaly do bioder, a nie "pirackiej klaty" i mialam cale zycie zludna nadzieje, ze moze jakos cos sie da tam wyrownac do gory. W koncu kaza rowna w gore, a nie w dol :)
Jezeli jest potencjal na fitness, to jestem mega szczesliwa :)
Babka pierwszy raz robiona przeze mnie przed swietami, no i musialam zobaczyc czy wyszla jak chcialam
rzabba
Sprawdzilabym czy nie ma w dalszym ciágu rozstepu miesni brzucha
/
sama na te chwile nie jestem sprawdzic - tzn mi wychodzi, ze nie ma; no ale moze i jest
w ogole po ciazy mialam wrazenie, ze caly tluszcz to mi sie zebral z przodu w tym worku z rozciagnietej skory na brzuchu :)

Dzisiejsze jedzenie


napisał(a)
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 448 Napisanych postów 2906 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29435
22,5 wioslo hantla i siad 32???? No nie, no co ty......straszna dysproporcja.
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 1685 Wiek 42 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 55256
Tetiszeri
22,5 wioslo hantla i siad 32???? No nie, no co ty......straszna dysproporcja.

sama nie wiem jak to jest
zawsze myslalam, ze mam nogi mocniejsze; ale po tym 22 kg to 2 dni plecy czulam :)
aczkolwiek ten siad robie dosc szeroko, no i chyba tez sie troche troche sie boje, ze sie zloze w trakcie :)
no i jednak macam sie z ciezarem caly czas, ale sie dotrzemy
napisał(a)
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 448 Napisanych postów 2906 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29435
Bo wiesz to kolosalna roznica wioslo hantla i siad. Co to znaczy szeroko plie robisz? Nie mniej jednak dla przykladu ja potrafie usiasc pelnozakresowo 80 kg, ale wioslo hantla to tak 25kg. I w mojej opinii zla kolejnosc cwiczen.


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 31/03/2016 09:17:15
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 1685 Wiek 42 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 55256
Tetiszeri
Bo wiesz to kolosalna roznica wioslo hantla i siad. Co to znaczy szeroko plie robisz?

tak, ale grzebalam dalej i okazalo sie, ze szeroko tez trzymam rece
dzis juz dorzucilam troche (do 35 kg) i w sumie nogi daja rade, tylko sie jakos chwieje i mam wrazenie, ze jakos mi sie biodra krzywo ukladaja (albo lustro krzywe; na pewno lustro krzywe )
chyba zbyt wyluzowana podchodzilam do tego - bede pracowac :)

Tetiszeri
Nie mniej jednak dla przykladu ja potrafie usiasc pelnozakresowo 80 kg, ale wioslo hantla to tak 25kg.

hmm, no to rzeczywiscie
podejrzewam, ze musze wiecej poczytac o drobiazgach techniki - gdzie co trzymac, jak spiac, wypiac itp
Tetiszeri
I w mojej opinii zla kolejnosc cwiczen

dac plecy po nogach?

dzisiejszy trening i jedzenie wykonane (+ plany na dalsza czesc dnia)
wioslo - cieeezko
przysiady i wykroki - jakas niestabilna jestem, a pod koniec przysiadow zlapal mnie skurcz w stopie





Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie błędy najczęściej popełniają kobiety na siłowni?

Następny temat

trener personalny, poleć, doradź! LUBLIN bądź online

Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Mielona wieprzowina z warzywami Mielona wieprzowina z warzywami Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację! Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie