SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT-Begjee+popuri (Projekt)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 12718

napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1521 Napisanych postów 45389 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 448894
Begjee
Trzy dni do dnia "sądu"




będzie dobrze , co pierwsze leci ?

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 314 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 155723
Siemano!
Wczoraj pisałem maturę, którą od kilku miesięcy byłem pewien, że miałem pisać w piątek czyli dzisiaj dobrze, że się zorientowałem. Wg odpowiedzi, które są na internecie nie poszło najgorzej . Dziś aktywny dzień- trochę pracy na działce, dużo chodzenia i rower. Do Warszawy wracam w przyszłym tyg., bo i tak nie mam jak pracować- rower w serwisie do wtorku/środy :/. A tego nowego nie ma jak zbyt zawieźć.

Treningi
A. Push press 46kg x6 50kg x6 x6 52x5
B. Wykroki ze sztangą 70kgx16 x16 74x16 x16
C1. Unoszenie hantli na boki 16kgx6 x6 x6 x6
C2. Unoszenie na boki linką 10kg x8 x8 x8 x8(na rękę)
D1. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 22kg x10 23x10 27x8 23x10
D2. Rozpiętki na ławce poziomej 12kgx12 15kgx12 x12 x12
E1. Wyciskanie wąsko 50kg x11 54kgx10 54kgx10
E2. Ściąganie linki na triceps 40kg x10 45x8 x8

Tutaj w większości dołożone, w skosie niestety na tej siłowni jest duży przeskok w hantlach z 23 na 27, więc ciężko było tutaj jakoś to wyrobić. Wykroki już ciężko.

A. MC 110kg x4 114kgx4 116kgx3 x3 110x4 +100x5
B. Uginanie leżąc 40x12 x12 x12 x12 (ciężko chodzi sprzęt)
C. Wiosłowanie w opadzie 60kg x6 64kgx6 70 x6 x6
D. Podciąganie +8kgx5 +10kg x5 +15x5 x5
E. Rwanie hantla 1-rącz 23kg x16 23x18x18
F.Uginanie sztangą +25x6x6
G. Młotki 16kgx8 x8 17x8
H. Hollow body 3xmax

W MC jakiś brak sił- po wczorajszych wykrokach straszne zakwasy na pośladach i czwórkach Nie wiem czemu, ale to podciąganie idzie do przodu non-stop. Nigdy tyle się nie podciągałem Reszta również lekki progres.

Wieczorem, jak nie zapomnę to wstawię fotko serniczka na zimno, który zrobiłem. Zapowiada się ciekawy :D


class="link" target="_blank" rel="nofollow">
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5500 Napisanych postów 137367 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 921766
czyli matura na spontanie%) bywa i tak hehe


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2018-05-11 21:17:23
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1521 Napisanych postów 45389 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 448894
Begjee

Wczoraj pisałem maturę, którą od kilku miesięcy byłem pewien, że miałem pisać w piątek czyli dzisiaj dobrze, że się zorientowałem. Wg odpowiedzi, które są na internecie nie poszło najgorzej .


to dobrze że nie przespałeś tematu
i po tym co piszesz widać poszło całkiem nieźle

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 314 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 155723
Witam!
Na weekend piękna pogoda, więc nie było za wiele siedzenia w domu. Dziś już się pogorszyła, ale nie przeszkodziło mi to w zrobieniu sporej aktywności- ok. 9km chodzenia +ponad 20 km rowerem i trochę pracy na działce. W środę wracam zapewne do Warszawy, więc już końcówka wolnego


Trening


Push siła
A. Clean&Jerk 50x3x3x3 52x3
B. Przysiad tylni 100x5 104x5 106x5 110x3
C. Wyciskanie leżąc 70kgx5 x5 x5 x5
D. Wyciskanie żołnierskie 42x6x6 44kgx6 46x5
E.Wyciskanie wąsko 54kg x10 58x8 x8
F. Spacer farmera(waga 1 hantli) 41kg x3 serie

Trening bardzo fajny w wyciskaniu 70kg zaliczone, szkoda, że te siady nie w 100% zrobione, ale pokusiłem się na te 110kg. Może gdyby nie wczorajszy trening poszło by
Niedziela- dodatkowy trening
A. Fronty 86x6 95x5x5x5 100x1
B. MC sumo 106x6 110x5 114x3 x4 110x5
C1. Dipy 20x6 22x5 x5
C2. Wiosło pendlay'a 60x8x8x8
D1. Skos dodatni 46x10 x10
D2. Ściąganie drążka 50x10 x10
E1. Swing kettlem 25 x19 x19 x19
E2. Facepull 20x15 25x15 x15
F. Spacer farmera 1-rącz 35x3 serie

Jakoś mnie natchnęło na ten trening i poszedł bardzo fajnie

Siła bardzo fajnie idzie wszędzie w górę- lepsza regeneracja bez pracy, ale i tak jestem w sumie bardzo aktywny w ciągu dnia Waga delikatnie skoczyła do góry i utrzymuje się już bliżej tych 75 niż dalej jak wcześniej.

Foty szamki:












Zmieniony przez - Begjee w dniu 2018-05-14 17:45:31
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1521 Napisanych postów 45389 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 448894
Begjee


Siła bardzo fajnie idzie wszędzie w górę- lepsza regeneracja bez pracy, ale i tak jestem w sumie bardzo aktywny w ciągu dnia


czyli idzie ciągle do przodu siła i masa , świetnie

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5500 Napisanych postów 137367 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 921766
progres tym bardziej cieszy jak ma sie napiety grafik
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 314 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 155723
Siemanko!
Już jestem w Warszawie od wczoraj rana. Pogoda trochę słaba, jak dla mnie- non stop pada deszcz. Wczoraj na szczęście jeszcze nie pracowałem, a dzisiaj praca w godzinach "podeszczowych". Choć i tak przemokłem całkowicie i wczoraj, i dziś.

Treningi

Wtorkowy:
A. Podciąganie(w tempie 4sek. opuszczania) +8kgx6 x5 x5 x5
B1. Martwy ciąg na prostych nogach 70x12 74x12 80x10 82x10
B2. Uginanie na piłce x8 x8 x8 x8
C1. Przyciąganie V do brzucha 60kgx8 65x8x8 70x8
C2. Wiosłowanie hantlami w oparciu o ławkę 20kg x14x14x14x14
D1. Facepull 30x10 x11 x11
D2. Odwrotne rozpiętki(rear delt raise) 3kg x11x11x11
E1. Uginanie hantli siedząc skos dodatni 10kgx13x13x13
E2. Plank z obciążeniem 20kg x12 x12 x11 (oddechy)

Dzisiejszy:
A. Push press 47,5kg x6 50x6 52,5x6x6
B. Wykroki chodzone ze sztangą 67,5x16 70x16 72,5x16 75x16
C1. Unoszenie hantli na boki 12x10 14x8x10x9
C2. Unoszenie na boki linką 10kg x8 x8 x8 x8(na rękę)
D1. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 24kg x9x9x9x9
D2. Rozpiętki na ławce poziomej 15kgx10x10x10x10
E1. Wyciskanie wąsko 50kg x12 55kgx10 x10
E2. Ściąganie linki na triceps 45kg x19 42,5x10x10

Wszędzie na +. Dziś powrót do wykroków chodzonych, bo tam nie było możliwości- jest sporo ciężej z chodzonymi i przy tych 75 już oddech ledwo, ledwo, nogi zresztą też.

Jutro znów praca, mam nadzieję, że pogoda się nie zepsuje, bo popołudniu dziś już było lepiej.







Zmieniony przez - Begjee w dniu 2018-05-17 18:21:12
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1521 Napisanych postów 45389 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 448894
Podobno od weekendu ma już być lepiej w tym temacie , jak przetrwałeś te mrozy to już chyba nic nie może być gorszego

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5500 Napisanych postów 137367 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 921766
tez przemoklem wczoraj, juz dzisiaj lekki katar, wiec trzeba ladowac witaminy%)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

diety

5 powodów, dla których nie powinno się odkładać startu w biegu survivalowym 5 powodów, dla których nie powinno się odkładać startu w biegu survivalowym 10 przykazań odchudzania - efektywne odchudzanie 10 przykazań odchudzania - efektywne odchudzanie 9 objawów świadczących o zaburzeniach hormonalnych 9 objawów świadczących o zaburzeniach hormonalnych  Julia Vins – kontrowersyjna Muscle Barbie Julia Vins – kontrowersyjna Muscle Barbie Sterydy nasilają trądzik Sterydy nasilają trądzik Czy możliwe jest budowanie mięśni za pomocą taśm oporowych? Czy możliwe jest budowanie mięśni za pomocą taśm oporowych? Kiran Bassan - od pączków do hantli Kiran Bassan - od pączków do hantli Fit naleśniki - wersja wytrawna Fit naleśniki - wersja wytrawna