logo
zamknij zamknij

DT Bazylia - pół roku s.47

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 61478

4,33 5 6
napisał(a)
bazylia35
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 783 Wiek 36 lat Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 12381
Dzień dobry!
Od dłuższego czasu jestem czytelnikiem forum i właśnie nadszedł moment, by założyć dziennik i pookładać sobie to wszystko.
Proszę o wskazówki, rady i w ogóle wszystko co potrzeba.


ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: bazylia35
WIEK: 35
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: zerowy w zasadzie, ale jeśli można wliczyć ostatni czas to od 13.09.2016, odkąd prowadzę dziennik i zarejestrowałam się na forum.

****PARAMETRY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 78 kg
WZROST: 171 cm
OBWÓD RAMIENIA: 29 cm
OBWÓD ŁYDKI: 39 cm
OBWÓD UDA: 63 cm
OBWÓD BIODER: 105 cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 88 cm
OBWÓD TALI 78 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 93 cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Redukcja tkanki tłuszczowej z okolic brzucha, ujędrnienie ciała, zmiana jego składu

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: BRAK
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIĄCZKUJESZ? TAK
CZY PRZYJMUJESZ TABELKI ANTYKONCEPCYJNE? NIE
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? brak

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nic
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) żadnych, ewentualnie MŻ

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
trudno powiedzieć, ponieważ nie mam wagi, ale odkąd prowadzę dziennik straciłam sporo cm w obwodach. Waga, która podałam jest z czerwca, kiedy byłam u lekarza na tzw. bilansie 35-latka

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: nie

****TRENING**********************************

Dostałam go od znajomego znajomego Ćwiczę tylko w domu. Zaczynałam od minimalnych ciężarów, w sumie to nie można nawet tego tak nazwać. Oto co ćwiczę:

Poniedziałek:
1. Przysiady
2. MC
3. Wiosłowanie
4. Wyciskanie leżąc
5. Arnoldki
6. Uginanie ramion podchwytem stojąc
7. Wyciskanie francuskie jednorącz

Środa:
1. Wykroki
2. Wspięcia na palce
3. Wiosłowanie
4. Pompki (max powtórzeń)
5. Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia
6. Spięcia brzucha leżąc
7. Spięcia brzucha bokiem

Piątek:
1. Wyciskanie na ławce dodatniej
2. Rozpiętki na ławce skośnej
3. Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki
4. Wyciskanie na ławce siedząc
5. Odwrotne pompki
6. Prostowanie przedramienia w opadzie tułowia


Nie wiem tylko dlaczego w piątek mam 6 ćwiczeń??
W sumie ten trening na warunki domowe jest w porządku.
Posiadam ławeczkę, sztangę z odciążeniem 30 kg, hantle regulowane, i kettebell 12 kg
Póki co nie szarpię się na duże kg, bo bardziej zależy mi na nauce techniki i spokojnym podejściu do tematu.
Raz w tygodniu chodzę na tae bo.


Co do miski, to tu miałam największe trudności i ogromny problem z nauką jedzenia, bo tak trzeba to nazwać.
Kiedy zaczęłam 13 września obrałam kurs na 1760 kcal, z czego B:120/T:80/W:140. Odnotowałam spadki i sumiennie prowadziłam dziennik. Teraz w czwartym tygodniu, kiedy znów przeczytałam następne dzienniki użytkowniczek forum zdałam sobie sprawę, że to 1760 to ciut za mało... I już zmieniałam na 1800 kcal B138/T69/W158 - spisuję jak wyliczył mi kalkulator.
Zrzut moich ostatnich misek (już po zapisaniu zmiany na 1800 kcal).
Dziękuję za wszelkie uwagi ,.
Zdjęcia robiłam sobie sama ( to mega trudne, dlatego jestem lekko przechylona).

Jeszcze raz proszę o uwagi.










Chciałam jeszcze wrzucić swoja tabelkę pomiarową:





Zmieniony przez - bazylia35 w dniu 2016-10-04 10:52:08

Zmieniony przez - bazylia35 w dniu 2016-10-04 10:53:14
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
bazylia35
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 783 Wiek 36 lat Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 12381
DT z dziś:
Trening ze sztangielkami, podaję wagę jednej sztangielki razy 2.(mam nadzieję, że to będzie czytelne)
Robię trzy serie po 15 powtórzeń:

1. Wykroki 7kgx2/ 8,25kgx2/ 8,75 kg (miałam jeszcze zapas siły, dlatego następnym razem zacznę od 8,25 i będę spokojnie dodawać)
2. Wspięcia na palce 8,75kgx2/ 10kgx2/ 10,5kgx2 staram się w momencie wspięcia zatrzymać na dwie sekundy ruch, czuję wtedy bardzo łydki, ciężar nie imponuje, ale 10,5kg na rękę to będzie mój max w kombinacji obciążenia, które akuratnie posiadam.
3. Wiosłowanie 4kgx2/ 7,25kgx2/ 8,75kgx2 dołożę jeszcze, bo czuję, że mogę minimalnie zwiększyć ciężar na tym etapie
4. Pompki 3męskie-12damskich/ 3m-8d/ 0m-11d przyznam się, że po wiosłowaniu miałam ręce jak z waty. Męskie bez całowania podłogi - może kiedyś
5. Podciąganie wzdłuż tułowia 4kgx2/ 5kgx2/ 7kgx2 pierwsza seria ze sporym zapasem siły, druga ciężko, ale dałam radę i myślałam, że w trzeciej, kiedy dołożę jeszcze pójdzie w miarę... przeliczyłam się i poprawnie udało się zrobić tylko 6 powtórzeń, skoryguję to przy kolejnym treningu i nie będę dawać ponosić się fantazji
6. Spięcia brzucha leżąc 3 x15
7. Spięcia brzucha bokiem 3 x15
gratis 8. Wznosy nóg 3x15


Dzisiejsza miska.
Warzywa: pomidory, rzodkiewka
Dodatkowo kilka borówek, nie wliczałam, bo było ich może z 10 .
Dziękuję, że ktokolwiek czytał.


napisał(a)
bazylia35
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 783 Wiek 36 lat Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 12381
Miska z wczoraj i dzisiejsza.
Popołudniu trening (wrzucę rozpiskę).






I trening:

3 serie x 15 powtórzeń (ćwiczenia sztangielkami)

1. Wyciskanie na ławce dodatniej 4kgx2/ 4,5kgx2/ 4,5kgx2 generalnie wyciskanie to jedno z moich ulubionych ćwiczeń, poszło dobrze, w ostatniej serii ręce drżały
2. Rozpiętki na ławce skośnej 3kgx2/ 4kgx2/ 4kgx2 myślę, że następnym razem spróbuję powalczyć z 4,5 kg
3. Przenoszenie sztangielki w poprzek ławki 4kgx2/ 5kgx2/ 5kgx2
4. Wyciskanie na ławce siedząc 4kgx2/ 4,5kg/2/ 4,5kgx2 mam takie same wrażenia jak przy wyciskaniu na ławce dodatniej, będę progresować
5. Odwrotne pompki 3x15
6. Prostowanie przedramienia w opadzie tułowia 4kgx2/ 4,5kg/2 5kgx2 postaram się dodać 0,5kg, bo myślę, że w ostatniej serii by poszło


Zmieniony przez - bazylia35 w dniu 2016-10-07 18:19:21
napisał(a)
bazylia35
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 783 Wiek 36 lat Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 12381
Wrzucam miski z soboty i niedzieli.
Niedziela rozjechała mi się całkiem, nie mam dla siebie usprawiedliwienia studiuję podyplomówkę zaocznie i o ile sobota poszła mi całkiem dobrze z reklamówka pudełek z zapasami na cały dzień, o tyle niedziela to niedojedzona katastrofa. Pocieszające jest to, że usłyszałam od koleżanek z roku, że schudłam




napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1303 Napisanych postów 21590 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 221537
Ten piątkowy trening to taki trochę priorytet na partie "push" góry - nie wiem czy Tobie jest to już na ten moment potrzebne i czy nie lepiej by było jednak zrobić pełne FBW zamiast tego.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
bazylia35
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 783 Wiek 36 lat Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 12381
nightingal, dzięki za odpowiedź. Może, jako znawca coś zasugerujesz?? Ciągle jestem żółtodziobem
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1303 Napisanych postów 21590 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 221537
Możesz te dwa pierwsze treningi robić w układzie ABA BAB i też będzie ok. Możesz sobie poszukać tu w dziale jakiegoś FBW i dodać taką trzecią wersję.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
bazylia35
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 783 Wiek 36 lat Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 12381
Faktycznie układ z dwoma treningami naprzemiennie jest sensowny, dzięki - tak będę od dziś ćwiczyć. A możesz mi jeszcze podpowiedzieć coś o rozkładzie BTW: B138/T69/W158 1800 kcal. Spadki są, więc czy ciągnąć tak dalej?
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1303 Napisanych postów 21590 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 221537
Białka by starczyło nawet koło 120 g, ale jak będzie tak jak proponujesz - to też się nic złego nie stanie. Jeśli byś jednak zmniejszyła białko to można dołożyć węgli w zamian. Ogólnie jednak jeśli działa - to jest w miarę ok.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
bazylia35
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 783 Wiek 36 lat Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 12381
Szczerze, to ciężko mi dobić tyle białka, może 120 by wystarczyło, 70 tłuszczy i reszta węgle?
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1303 Napisanych postów 21590 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 221537
bazylia35
Szczerze, to ciężko mi dobić tyle białka, może 120 by wystarczyło, 70 tłuszczy i reszta węgle?


będzie ok
2

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z redukcją

Następny temat

Kilka pytań

Najważniejsze witaminy dla trenujących na siłowni

Diana Dudziak zmotywowana przez głodnego sąsiada!

Białko - ważny składnik diety kobiety aktywnej

Rower, orbitrek, schody, bieżnia?

Trening na siłowni a miesiączka - czy można ćwiczyć?

Dieta redukcyjna a poziom testosteronu

Magnez - źródła w diecie

Magdalena Koral weźmie ślub!