SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DO EKSPERTOW!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 913

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3246 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 14357
witam nie chcialo mi sie szukac w wyszukiwarce mam krotkie pytanie jezeli chodzi o diete to jest ok ale jezeli o trening to teraz wiem ze jestem zielony( po rozmowie z P Gluchowskim) mam zastoj sila jest ale masa nie chce isc i poradzil mi zebym przeszedl na wytrzymalosc z 2 miesiace czyli na duze partie 16 serii po 12-15 powtorzen na male 12 serii jednym ciezarem z zapasem 2 ruchow z napinaniem koncowym miesnia a pozniej sila masa i rzezba co WY o tym sadzicie?

misiek

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1033 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 19197
chlopie jesli ci tak Gluchowski poradzil to po co sie tu jeszcze pytasz jaki i tak masz zastoj to nic niestracisz mozesz tylko zyskac. Rob tak jak ci poradzil. pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 3517 Wiek 34 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21015
A kto to jest pan Głuchowsky?

sra ta ta ta ta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3246 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 14357
jak sie idzie do lekarza z jakims problemem to zawsze trzeba skonsultowac z jeszcze dwoma lekarzami dzieki pozdro

misiek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 310 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 9481
oki ale pamietaj lepsza duza sila i mniejsza masa niz na odwrot
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie