SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DOBRY PLAN NA MASE ????????

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 695

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 62
Witam od nowego roku rozpoczynam 6 tyg cykl KREATYNA,CARBO,GLUTAMINA,BIAŁKO ułożyłem sonie plan, co o nim sądzićie?????

Pon KLATA-TRICEPS
Wyciskanie na płasko 12,10,8,6
Wyciskanie hankli skos 12,10,8,6
Wyciskanie wąsko 12,10,8,6
Rozpiętki na płasko 3x12
TRICPS
Sztangą leżac na ławce 12,10,8,6
Francuskie 12,10,8,6
Wyćiąg 12,10,8,6

Wto PLECY-BICEPS
Wiosłowanie ze sztangą 12,10,8,6
Tył na wyćiągu w szer chwycie 12,10,8,6
Przyciąganie drążka do klatki w śiadzie 12,10,8,6
Hankiel w opadzie tłowia 12,10,8,6

Uginanie ze sztangą stojąc
Modlitewnik hankiel 12,10,8,6
Młotki stojąc 12,10,8,6
Uginanie ze skrętem stojąc 12,10,8,6

Śro-WOLNE

Czw BARKI-KAPTUR
Wyćiskanie za karku 12,10,8,6
Przyciąganie sztangi do brody 12,10,8,6
Hankle w opadzie na boki 12,10,8,6
Unoszenie hankli przód 12,10,8,6

Kaptur
Ze sztangą 12,10,8,6
Hanklami 3x10

Piątek Nogi
Przysiady ze sztangą 12,10,8,6
Prostowanie nóg na maszynie 12,10,8,6
Wykroki 12,10,8,6
Unoszenie na ławce leżąc na brzuchu 12,10,8,6
Wspiecia na palcach 5x10

Proszę o ocene:) dodam ze 12,10,8,6 po każdej seri zwiększam ciężar.Sorki jak jakieś ćwiczenia som nie zrozumiałe ale nie wiedziałem jak je rozpisać hehe POZDRAWIAM
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 376
plan ok , tylko dodaj jakies 1-2 cwiczenia na dwuglowy uda , np uginanie podudzi na maszynie czy martwy ciag na prostych nogach , a tak ok
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 273
hahahah po 4 serie na tric i bic to bzdura skonczona i nie 12 10 8 6 , bo 6 i 8 nie idzie ci na mase ,
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2473 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45320
no tak, nawet przy nadwyżce 1000 kcal 15 będzie rzeźbić mięsień, 10 sprawiać, że będzie większy, zaś 8 to już tylko siła
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 376
sila to bardziej 2-4 max 6 ruchow .. 8-12 to typowy zakres masowy , ale kazdy reaguje inaczej ..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 795 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5042
Pon KLATA-TRICEPS
Wyciskanie na płasko 12,10,8,6
Wyciskanie hankli skos 12,10,8,6
Wyciskanie wąsko 12,10,8,6
Rozpiętki na płasko 3x12

wyciskanie hantli jako pierwsze, wyrzucil bym wycisk plasko i wrzucilbym dwupozyczyjne krzyzowanie linek na bramie, zamiast wycisku wasko ktory idzie bardziej na triceps dal bym skos ujemny i na koniec rozpietki(masz jakies cwiczenia na kazda czesc klatki)

TRICPS
Sztangą leżac na ławce 12,10,8,6
Francuskie 12,10,8,6
Wyćiąg 12,10,8,6

1 cwiczenie to co to jest ? francuskie wyciskanie sztanga czy sa ? a 2 ?! francuskie hantlem jednoracz/obruacz ? sztanga - pasuje troche sprecyzowac

Wto PLECY-BICEPS
Wiosłowanie ze sztangą 12,10,8,6
Tył na wyćiągu w szer chwycie 12,10,8,6
Przyciąganie drążka do klatki w śiadzie 12,10,8,6
Hankiel w opadzie tłowia 12,10,8,6

1. podciaganie
2. wioslowanie hantlem
3. sciaganie do klatki/przyciaganie drazka do brzucha w siadzie na wyciagu dolnym
4. mc

Uginanie ze sztangą stojąc
Modlitewnik hankiel 12,10,8,6
Młotki stojąc 12,10,8,6
Uginanie ze skrętem stojąc 12,10,8,6

zal..

uginanie z sztanga stojac
mlotki
modlitewnik wszystko po 3 s
Śro-WOLNE

Czw BARKI-KAPTUR
Wyćiskanie za karku 12,10,8,6
Przyciąganie sztangi do brody 12,10,8,6
Hankle w opadzie na boki 12,10,8,6
Unoszenie hankli przód 12,10,8,6


Kaptur
Ze sztangą 12,10,8,6
Hanklami 3x10

Piątek Nogi
Przysiady ze sztangą 12,10,8,6
Prostowanie nóg na maszynie 12,10,8,6
Wykroki 12,10,8,6
Unoszenie na ławce leżąc na brzuchu 12,10,8,6
Wspiecia na palcach 5x10

taki lajtowy ten trening nog...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 258 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15241
Jak juz to hantle a nie HANKLE :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ROZKLAD TRENINGU W UJECIU TYGODNIOWYM

Następny temat

"prostujemy swoje plecy" co zamienic?

Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Chia właściwości zdrowotne Chia właściwości zdrowotne Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki CLA - suplement warty uwagi? CLA - suplement warty uwagi? Mity na temat odchudzania Mity na temat odchudzania Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Paweł Głuchowski zagra w filmie? Paweł Głuchowski zagra w filmie? Odżywki na masę ranking - najlepszy gainer Odżywki na masę ranking - najlepszy gainer