SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIeta redukcyjna do oceny i poprawy

temat działu:

Dietetyka ogólna

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1544

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 354
Witam!
Wiek: 18 lat
Wzrost: 191 cm
Waga: 105 kg
Staż na siłowni: 2 lata z przerwą z powodu złamania nogi.
Planowany trening: Siłownia 3 razy w tygodniu, bieganie 4-5 razy w tygodniu
Dieta była układana pod to że jestem uczniem(produkty i godziny są dostosowane do przerw czy nawet czasu na ich przygotowanie)

1.Posiłek: 7:00
-płatki owsiane 50g
-oliwa z oliwek 20g
-1 jajko
-czerwona papryka
BTW:8,6/24,6/40,4

2.Posiłek: 9:30
-orzechy laskowe 20g
-jogurt naturalny 2%
BTW:7,3/18/7,2

3.Posiłek: 12:30
-piersi z kurczaka 200g
-chleb żytni razowy 100g
BTW:9,8/4,3/45,6

4.Posiłek(Obiad,przed treningiem): 15:30
-ryż brązowy 100g
-tuńczyk w oleju albo sosie własnym? 140g
BTW:47,3/14,9/68,1

5.Posiłek(Potreningowy: 18:30
-twaróg chudy
-warzywa(tylko jakie?)
BTW:27/5/3,3

6.Posiłek: 20:00
wiem że pełne białko ale nie mam pomysłu

Prosiłbym o ocenę i poprawienie diety. A jeszcze chciałem się zapytać gdzie mógłbym wcisnąć l-karnitynę i jakiś termal(jaki polecacie)? Oczywiście wcisnę te wspomagacze dopiero po jakimś czasie ćwiczenia bo muszę się najpierw przyzwyczaić do ćwiczeń :)
To chyba tyle, z góry dziękuję za pomoc. :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 20191 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Zacznij od obliczenia swojego zapotrzebowania kalorycznego.
Redukcja to utrzymywanie diety z ujemnym bilansem kalorycznym.