SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DIETA TLUSZCZOWA REWELACJ DZIALA!!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 76085

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43003 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Chcialem sie podzielic miomi spostrzezeniami o stosowaniu diety bogatej w tluszcze i ubogiej w weglowodany. Pierwsza sprawa to zeby to zadzialalo trzeba byc szczerym wobec siebie! Trzeba zdac sobie sprawe z tego ze weglowodany sa ukryte w: owocach, slodyczach oraz slodkich napojach, w fastfoodach! Trzeba duzo wiedziec to podstawa! Trzeba starac sie byc konsekwentnym i umiec rozplanowac posilki pamietajac o proporcjach na 1 gram bialka okolo 3 gram tluszczu i 0,5 grama weglowodanow. Polecam przeczytanie ksiazki Kwasniewskiego dieta otymalna!

Zeby przyblizyc wam i pokazac na pewnym przykladzie opowiem wam moja historie, otorz trenuje koszykowke od kilku dobrych lat, mam 20 lat obecnie gram na uczelni w USA i niski poziom tkanki tluszczowej i max enegrii to u mnie priorytet. Kiedy to przyjechalem do stanow 4 miesiace temu wazylem 97 kilo(215funtow)(wzrost 201cm) ciezko trenoalem przez 2 miesiace ale caly czas bylem glodny wie jadlem to co bylo dostepne - uwierzcie mi ze prawie kazdy posilek wyglada prawie tak samo popija sie kola i wychodzi tak ze zawsze miesza sie tluszcze wegle i bialk w tym co sporzywasz! Efekt tego taki mimo 4 godzin intensywnego treningu na sali dziennie plus co drugi dzien silownia.... 115 kg (255funtow). Oczywiscie staralem przybrac sie na masie - ale miesniowej, ale niestety tluszczowej za duzo bylo! no wiec jestem w kropce, co robie starm sie ograniczyc jedzenie duzo czytam w internecie szukam,w koncu trafiam na arykol o diecie ketogenicznej. Zglebiam temat czytam artykoly wypowiedzi nie tylko ludzi ale i politykow i lekarz, w koncu czytam ksiazke analizuje! Konkluzja: sprobuje unikac weglowodanow....
pierwszy tydzien bardzo ciezki, dookola kuszony kola, frytkami, ciasteczkami - nie wychodzi mi to do konca ale ograniczam cukry - nie ma wiekszych efektow. Spogladam w lustro i przygladam sie sobie i zadaje pytanie: "Co ty q.... z Siebie zrobiles?". Postanowilem radykalnie ze od tej pory zmieniam sie i ze zrobie kaloryfer do momentu mojego powrotu do polski czyli do maja(nigdy go nie mialem- zawsze mialem za duzo tkanki tluszczowej).
Klucz do sukcesu konsekwencja i przestrzeganie zasad!
Ok powiedzmy ze tera jestem po okolo 4 tygodniach stosowania diety ketogenicznej, moja waga ma najmniej do znaczenia, duzo trenuje....teraz duzo biegamy bo sezon sie zaczyna 3ciego stycznia! Unikam cukrow jak moge staram sie nie jesc wiecej niz 60 gram na dobe - nie jem wegli jako takich tylk zawsze sie one gdzies zawierusza czy to w sosie jakims czy w kurczaku(w panierce)!....a do doroslych ludzi liczby zawsze przemawiaja wiec tak waze 222 funtow to jest okolo 100kilo mam 2 centymetry w bicepsie, jeszcze mam troche tkanki tluszczowej ale wierze ze z tym skoncze!

Jak sie czuje?
Naprawde staram sie byc konsekwentny i unikac wegli to podstawa!
Wiec tak mimo ze zapiepszamy teraz po 3 godziny dziennie - jest to cos intensywnego naprawde, w dodatku stress bo trener wyrzucil 3 chlopakow i caly czas sie drze to sypim po 6 godzin na dobe i czuje sie wyspany, nie czuje glodu tak do godziny 12nastej , jem okolo 3/4 tysiecy kalorii dziennie. Zawsze unikalem np nauki (mimo ze dostalem sie na studia w polsce i tutaj studiuje) ale teraz naprawde duzo sie ucze czytam duzo roznych rzeczy nigdy tego nie robilem!!!!! Czuje sie dosc dobrze, nie mam zadnych objawow ubocznych! Nie ciagnie mnie do weglowodanow - sprobowalem czekoladke i serio wyplulem - wiem ze juz tego nie potrzebuje!

Cukier czyli zlo!!!!!! Jakby przejrzec materialy o dzialaniach cukrow to wychodzi na to ze nie sa one zdrowe i ze reagujac z tluszczami w organizmie sa przyczyna wysokiego poziomu cholesteroli i odkladani sie tkanki tluszczowej, to juz mozna sie nauczyc w liceum na biologii! Tam tez rowiniez ucza ze tluszcze sa najbardziej energetycznym skladnikiem!

Dlaczego ludzie sa na nie?
Czesto ludzie nic nie wiedza o problemie i dlatego ze jest niekonwencjonalne rozwiazanie sa na nie!!!!
Tyje sie od nadmniaru weglowodanow to jest fakt! Tluszcze sa wysokoenergetyczne kolejny fakt! Tluszcze lepiej reaguja z bialkami w organizmie i przyczyniaja sie do budowy tk miesniowej chyba fakt! Dlaczego ludzie w to nie wierza?
Wiec tak: Ci co mowia ze to nie dziala pewnie sobie podjadali w miedzy czasie wegle! To jest jedyna rzecz ktora moze przeszkodzic w osoagniecu celu!!!! Taka prawda duzo cukrow duzo tluszczu - niezdrowo i zle!!!!
Moja ciocia zaczela mi pisac emaile ze to nie zdrowe i ze ona probowala i ze to nie dziala - znam ja wiem ze u mniej w domu wszedzie sa slodycze i napewno nie dala by rady bez cukierkow itp!
Panowie i panie silna wola trzeba sie zlamac warto!!!!!!
A dodam ze mialem troche za wysokie cisnienie teraz jest idealne!!!!

Dlaczego na nie, dlaczego sie tego nie propaguje?
No bo caly swiatowy pprzemysl jest nastawiony na produkcje skladnikow z weglowodanami!!!! To by byla katastrof jakby jednoglosnie stwierdzono ze wegle nie!!! tluszcze i bialka tak!!!!!!! To proste!!

Wszelkie madrosci zostaly spisane w dzielach starozytnych takich jak np Biblia i chocby literatura grecka(mitologia, odeseja i illiada)
1.Wszyscy wielcy bohaterowie silni i waleczni wojownicy:
spozywali tylko mieso i tluszcz,
2.ludzie skladali ofiary bogom z ....miesa i tluszczu
3. rabinowie - zydzi madrosc swiata cala sprawa koszerna, zydzi sa najbogatsi co jedza....mieso i tluszcz
4. czy eskimosi choruja? 0 weglowodanow
5. Szwajcaria tryma sie od lat jako kraj madrzy w cholere zero wojen....sery, naialy i mieso!!!!!!
6. Drapiezniki w naturze......silne dominuja - nie wpierdzielaja weglowodanow!!!!!

kto jest slabszy? Trawozercy!!!!!!!

Wiec mozna wywnioskowac ze ta madrosc juz od wiekow jest znana na swiecie, tylko zgodnie z regulami swiata sa mysliwi i zwierzyna, wilki i owce!
Wieej na swiecie jest ciemnej masy konsumentow ktora bedzie jesc pasze taka jaka im sie podaje i beda walczyc o swoja pasze ktora jest dla nich dobra!!!

Otworzcie mozgi!!! To nie tylko w diecie tluszczowej chodzi o diete!!! To chodzi o zmnienienie stylu zycia a koszty sa niewielkie: zrezygnowac z chleba, ziemniakow, koli, sokow i slodyczy!!!!!!!

Ja stalem sie szczesliwszy i gorne miesnie brzucha mi wychodza :)

Warto przeczytac ksiazke!!! Naprawde rozjasnia wszystko, na poczatku jest ciezko sobie wytlumaczyc jak zyc bez tej calej slodyczy - potem to sie klaruje! I dochodzimy do wniosku ze smacznie jest tez tlusto!



bALLabove
4
napisał(a)
Bull One and One Administrator
Ekspert
Szacuny 798 Napisanych postów 54392 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 268202
Diety wysokotłuszczowe i tym samym niskowęglowodanowe nadal uważane są za jedyny sposób na pozbycie się nadprogramowych kilogramów. Uważa się, że to właśnie węglowodany przyczyniają się do gromadzenia tkanki tłuszczowej i uniemożliwiają jej redukcję.
Przede wszystkim kluczowy jest bilans energetyczny.

Jeśli będziemy dostarczać więcej energii niż jesteśmy w stanie zużytkować, czy to z tłuszczu czy z węglowodanów, to wiadome jest, że ta nadwyżka zostanie odłożona w tkance tłuszczowej. Natomiast jeśli założona kaloryczność uwzględnia deficyt - dochodzi do spalania tkanki tłuszczowej.
Na diecie niskowęglowodanowej notuje się szybki spadek masy ciała, ale związane jest to utratą wody wewnątrz mięśni i podskórnej, a nie z realnie szybką redukcją tkanki tłuszczowej.
Odpowiednio wysokie spożycie węglowodanów sprzyja większej wydajności na treningach i polepszeniu regeneracji powysiłkowej, a także chroni organizm przed negatywnym działaniem kortyzolu (katabolicznego hormonu).
Najlepszym sposobem na efektywną i zdrową redukcję tkanki tłuszczowej jest wybranie zbilansowanej diety, która oprócz białka (w ilości ok. 2-2,5g na kg beztłuszczowej masy ciała), węglowodanów (ok. 2,504g na kg b.m.c) i tłuszczu (20-30% dziennej podaży energii), będzie dostarczała również wszystkich niezbędnych witamin i składników mineralnych, uwzględniając produkty niskoprzetworzone i unikając słodyczy i wyrobów cukierniczych.

Do poczytania:
http://www.sfd.pl/DIETA_REDUKCYJNA_DLA_KOBIETY-t690529.html
http://www.sfd.pl/Dieta_na_redukcje_tluszczu_z_brzucha__do_oceny_i_skorygowania-t71556.html
http://www.sfd.pl/Wyliczanie_ilości_białka,_węgli_i_tłuszczu_przy_redukcji.-t244625.html

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 593 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3500
na początku gratuluję sukcesu!
ale czy po siłowni też nie jadłeś węgli?

to prawda dieta bogata w tłuszcze jest skuteczna ale i jest i dieta wysokowęglowodanowa
3
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 469 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10393
Ja na diecie tluszczowej osiagnolem bardzo dobra definicje miesni w krotkim czasie. Na Weglach meczylem sie 4 miesiace, a na tluszczowej w 2 miesiace otrzymalem lepszy efekt niz na weglach. Samopoczucie super, nie chodze glodny, jem dosyta ...
4
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1258 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 55028
jak jest z błonikiem bo w sumie diete trzymałem ok ale pojawiły sie problemy ze stolcem (zaparcia)chce tego uniknac bo od poniedziałku wchodze na tłuszcze wyczytałem własnie ze zaparcia sa spowodowane miedzyinnymi niedoborem błonnika

"matka znalazła jakies flakony z tesciem i pyta czy ma to wyrzucic? a ja na to bede tego uzywał
6

3 mechy bez treningow!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 2765 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14266
Ja proponuje dolozyc do dwoch - trzech pierwszych posilkow w ciagu dnia po łyzce otręb przennych i klopot z glowy Otręby to naturalny pokarm ktory zawierajacy duze ilosci blonnika, a taka ilosc powinna wyeliminowac problem z zaparciami jednoczesnie nie wplywajac zbytnio na efekty uzyskane z diety tłuszczowej

Pomóż dzieciom: http://www.pajacyk.pl
Wystarczy jedno kliknięcie dziennie, które nic nie kosztuje

Im dłużej ćwiczę tym bardziej mi się to podoba
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1258 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 55028
No tak jednak do konca nie wiem wszystkiego pomogłes mi Khain masz sogacza

"matka znalazła jakies flakony z tesciem i pyta czy ma to wyrzucic? a ja na to bede tego uzywał

3 mechy bez treningow!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 2765 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14266
Senkju

Pomóż dzieciom: http://www.pajacyk.pl
Wystarczy jedno kliknięcie dziennie, które nic nie kosztuje

Im dłużej ćwiczę tym bardziej mi się to podoba
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43003 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Weglowodanow unikam, jak je sporzywam to tylko przez pzypadek - to znaczy zawiera sie one wtedy w czyms takim jak zolty ser czy mieso :) albo w jakims sosie:)

bALLabove
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 17398 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 79160
nie jestem zwolennikiem diety optymalnej - za duzo jak dla mnie wielu rzeczy ktorych w tradycyjnej optymalnej - nie powinno miec miejsca (to moje osobiste zdanie)

co do blonnika - po prostu zacznij jesc pokarmy w nigo bogate
otreby to jedno z rozwiazan
2
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 593 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3500
kanarek co masz na myśli?
2
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 17398 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 79160
chociazby wysokie spozycie tluszczy nasyconych male bialka itd

to moje osobiste pobudki raczej tak wiec nie przejmuj sie jesli ja stosujesz
pozdrawiam


Zmieniony przez - kanarek w dniu 2004-01-07 13:24:32
3
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

owoce

Następny temat

Czy będzie z tego dobry i tani efekt ??

Powrót Papaja! Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Top 10 męskich sylwetek Żelki - porównanie okiem dietetyka Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina