SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DIETA NA REDUKCJE. DO OCENY

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8265

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Płeć

Mężczyzna

Cel

Redukcja

Waga

70kg

Wzrost

185cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

około 15-20%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Od poniedziałku zaczynam ćwiczyć na siłowni, lecz chciałbym zacząć z dietą oraz suplementacją, będzie to FBW 3x w tyg oraz HIIT (30-45min) 3x w tyg w dni nietreningowe

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Póki co sportów nie uprawiam, plan jakim będę trenować to FBW 3x w tyg po około 1-2h, sprzęt którym dysponuje to ławeczka, sztanga prosta i łamana, sporo obciążenia, hantle, modlitewnik oraz drążek

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Nigdy wcześniej nie stosowałem diety, od kilku dni nie jem słodyczy, piję tylko wodę, oraz czekam za wypowiedzą profesjonalistów, doświadczonych osób co do mojej diety oraz suplementacji by zacząć w 100% ćwiczyć na siłowni.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Dobry, nie piję nie palę, kondycja póki co nie jest wybitna, ale będę to nadrabiał.

Stosowana lub planowana suplementacja

Od poniedziałku, czyli wtedy kiedy zacznę ćwiczyć będę stosował Jabłczan kreatyny, białko WPC oraz omega-3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 11802
Witam, mam zamiar ponownie wrócić na siłownie, lecz teraz z dietą oraz suplementacją, ćwiczyłem rok temu na siłowni, podstawy znam, lecz bez żadnej diety ani suplementacji, oraz bez zadowalających efektów. Prosiłbym o ocenę stworzonej przezemnie diety oraz zasugerowanie jeszcze kilku posiłków, przekąsek by uzupełnić do końca moje zapotrzebowanie, bo nie mam pomysłu.
Moje zapotrzebowanie:
Utrzymanie wagi: 2950kcal
Aby schudnąć: 2650kcal
Białko - 150g
Tłuszcze - 60g
Węglowodany - 378g

Płeć : Mężczyzna
Wiek : 17
Waga : 70
Wzrost : 185
Aktywność w ciągu dnia : Treningi 3x w tyg oraz interwały 3x w tyg
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu FBW, w dni nietreningowe HIIT 30-45min (3x w tyg)
Odżywianie : 0 słodyczy, picie tylko wody i dieta.
Cel : Redukcja
Ograniczenia żywieniowe : Brak
Stan zdrowia : Dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, HIIT
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Jeszcze nie stosuje, ale gdy ułożę w 100% diete mam zamiar brać Jabłczan kreatyny, białko WPC oraz omega-3
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Tak
Stosowane wcześniej diety : Brak

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 354 dni Przeczytanych tematów 8886
Jeżeli chcesz efektów popraw dietę, bo jest słaba. Poczytaj o podstawach następnie wstaw znów do oceny dietę.

Linki:

http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.

Generalnie posiłki powinny być jak najmniej przetworzone, żadnych sklepowych salami, serów żółtych, bułek i innych badziew,(oczywiście raz na jakiś czas można, ale nie codziennie jeżeli pragnie się wizualnych i wewnętrznych efektów. Ustalając dietę skorzystaj z powyższych linków. (Zamiast proszkowanego białka skuteczniejszym sposobem będzie dostarczenia go z posiłków. Oraz nie zapominaj o warzywach i odpowiednim nawodnieniu organizmu w ciągu dnia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67947 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550962
Do poprawy
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jakzabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz jakieś 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 11802
Przeczytałem te wszystkie linki po 3 razy, przecież mam utrzymanie wagi na 2950kcal a mam 2650 wiec redu powinno z tym kcal iść, jeśli chodzi o te bułki, salami i ser to jest chyba jedyna opcja, bo ja w szkole nie mam jak za bardzo jeść czego innego, poglibyście chociaż podać co bym mógł jeszcze zmienić i czym zastąpić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67947 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550962
A to ty tylko jesz bułki z salami ? Nie ma jajek , mięsa czy np twarożku ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 354 dni Przeczytanych tematów 8886
Zamiast bułek i salami kup pudelko śniadaniowe i tam wpakuj pełnowartościowy posiłek a w szkole go zjedz. Bialko= Mieso,Kurczak, Jajka, Ryby, Twarog itd. Tłuszcze- orzechy, rożne mięsa, kurczak, oliwa z oliwek itd. Węglowodany = Ryże, Kasze, Ziemniaki itd. Tym się sugeruj ustalając swoją dietę.

Oraz to że zmieścisz się w liczbie kcl, nie oznacza że będziesz prawidłowo redukował. Bo wyobraź sobie taka sytuacje ze np dostarczasz odpowiednią liczbę zapotrzebowania ale śmieciowym jedzeniem np fast foodami, czekoladami. Jak obliczyłeś swoje zapotrzebowanie?


Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2018-05-12 17:03:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 11802
Mam zapisane wszystko na kompie jak obliczylem te zapotrzebowanie jutro z rana napisze, ale z tego co pamietam to 10x waga, 6.25x wzrost i chyba 5x wiek +5, i wynik koncowy czyli chyba 1835 x 1.6 no i wyszlo 2930 i odjalem 300 kcal, szukałem bardzo długo jak obliczyć te zapotrzebowanie, i co strona to inny sposob i inny wynik, sam nie jestem do konca przekonany czy akurat mam dobrze wyliczone kcal i makro jesli nie to napisz ktoś jak to prawidłowo wyliczyć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67947 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550962
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 11802
A jeśli chodzi o makro to 2g białka na kg, 20% tłuszczy a reszta węgle?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
2 g białka, tłuszcze 1-1,5 g, reszta ww

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 11802
Czyli mam se wybrac czy chce 1g czy 1.5g tłuszczy czy to od czegos zależy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie jedzenie w podróż?