SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DIETA NA MASE DO OCENY DLA 72kg endo

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 367

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 13340
6.00
Mleko 3.2% 300ml
ostrowia wpc 30g
Makaron pelne ziarno 100g
jaja 4 sztuki jakies 250 g
10.00
chleb 63g
jaja 1 szt okolo 62 g
Ser Żółty Swiadowid 21g
13.00
chleb 62g
jaja 1 szt okolo 62g
Ser Żółty Swiadowid 42g
16.00 Przedtreningowy
ryż bialy 100g
piers z kurczaka 100g
18.00 trening
19.00 po treningu SFD BUllk 50 g
19.30 potreningowy
ryż bialy 100g
piers z kurczaka 100g
22.40
makaron pelne ziarno 100g
Twarog chudy 125g
oliwa z oliwek 10g


Kcal 3309 b 224 w 407 t82
nie wiem czy dobrze jest bo cos ostatnio waga stoi w miejscu ;/ siła nie idzie masa nie idzie...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 13340
jeszcze jedno nie wiem czy potrzebnie dodaje to wpc bo i tak białka mam sporo a wszystko i tak sie nie spożytkuję jak to u naturali bywa. I to tylko większy koszt dla mnie:) więc prosze o szybka pomoc:) co moge poprawic co zmienic:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 86
ryż biały zamieniłbym oczywiście na brąz, tłuszcze na noc dla endomorfika? Troche dziwny pomysł :D Mam nadzieje, że pijesz 4-5l wody dziennie do tej diety? poczekaj chwile przetestuj swoje cialo przez miesiac co do wagi. Jeśli masa nie będzie szła spróbuj zwiekszyc zdrowe tluszcze pozyskujac je np z makreli.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 86
Ps. posikłek przedtreningowy troche bym zmienił. Dodałbym jakieś bananki, można rodzynki, jogurt naturalny, ryż dobrze 100g piersi 50g. Posiłek przedtreningowy musi być dość bogaty w węglowodany, twój organizm musi mieć siłe na wysiłek.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 178 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5486
jakie jest Twoje zapotrzebowanie, wzrost i waga
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja dieta na masę do oceny

Następny temat

Dieta pewnien problem

Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką Jaki budyń wybrać? Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi?