SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DIETA NA MASE DO OCENY :-)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4133

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
a co i gdzie proponujesz moze tak jak kolega wyzej napisal 3 jajka do sniadania ale raczej to za duzo bedzie

poczotkujacy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 423 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
1-3 wylicz ile bedzie sie zgadząło z bilansem

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44374 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Maksadi: Jezeli 3 jajka Ci za duzo to daj jedno cale jajo +2 bialka i styknie.Zrob z tego omlet i bedzie pasowalo.Doloz twarog na noc+odzywka bialkowa i bedziesz zadowolony.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 423 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
wystarczy zmieszać z twarogiem w postaci pasty

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
to do sniadania dam 1 jako cale a do 3 posilku dam 2 bialka z jajek jako pasta z twarogiem.czy teraz jest juz wszystko w porzadku?

poczotkujacy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 423 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
bedzie lepiej na pewno choc nie bój sie calych jajek

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
to do 3 posilku i 1 dam cale jajka to jestcze te troszke tluszczu pojdzie

poczotkujacy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 423 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
tak możesz zrobić

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44374 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Pamietaj ze dzieki tluszczowi tez budujesz miesnie.Nie moze az tak znaczaco jak za pomoca weglowodanow oraz bialka,ale jednak cos tam w tym jest.Jesli nie masz w diecie oliwy z oliwek,lub ojelu lnianego to mozesz dodac jedna lub dwie lyzki dziennie.Byle nie w posilku przedtreningowym i potreningowym!.Albo poprostu kup w aptece omega 3-6-9 w kapsulkach.Pozdro!
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 423 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
nie ma sensu kupować supli 3 6 9

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta dla piłkarza - rzeźba sportowa sylwetka

Następny temat

POMOC W ULOZENIU DIETY NA MASE